quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Knipoogje het volgende:
Gisteren kampioen geworden in de najaarscompetitie
Volgend jaar hoofdklasse
Een mijlpaal bereikt dus...
'speel je competitie?'
'jazeker, hoofdklasse'
Zeg nou zelf, dat klinkt toch errug stoer!
Dat gaat nog erg spannend worden bij mij dan... sta 4.52 nu en er komen geen uitslagen meer bij... We hadden nooit dat potje moeten delen toen het zo hard regende en ik mijn singletje weggaf aan een 6.5je terwijl ik zelf 4.9 stondquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:49 schreef Salamando het volgende:
Meestal ligt het breakpunt inderdaad rond de x.4 - x.6, verschilt per jaar en rating natuurlijk.
In principe 6, maar ik speel geen toernooien of competitie meer.quote:
een bal terugbrengen lukt me met elk racket wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil een paar nieuw rackets kopen. Weet iemand een redelijk racket dat weinig kost (50 euro of minder)? Ik tennis al heel lang maar ik merk er weinig van of ik met een goedkop of een duur racket tennis dus koop ik altijd maar goedkope rackets.
Ik speel ook al mijn hele leven met Dunlop, blijven heerlijke rackets (heb wel andere merken geprobeerd).quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Forgive het volgende:
ben van vroegs af aan dunlopfan,
heb ooit 1 jaar met wilson rackets gespeeld, en ik vond het zelf niet wat.
direct weer terug gestapt naar dunlop en dat is toch echt mijn racket.
tegenwoordig de dunlop aerogel 4d 200 in bezit!
maar elk racket is anders, en vooraf is het altijd handig om enkele rackets te testen
Je moet wel rekening houden met de transportkosten $ 50,00 via Fedex- International Priority Verder moet je ook nog 19% BTW betalen over de prijs van het racket. Maar dan heb je hem ook binnen 48-72 uur in bezit.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef Norrage het volgende:
Wat heel goed is via www.tenniswarehouse.com te kijken. Daar bieden ze soms hele cheape tweedehands demo-rackets aan (die heel erg goed zijn)...En ze bieden sowieso veel tweedehands aan, en als ze dat al niet aanbieden kan je daar sowieso voor goede prijzen rackets kopen.
Ik heb dat laatst gedaan hier in de VS (Je kan uiteraard ook in NL bestellen zover ik weet) en ik heb zo voor 30 euro een racket kunnen kopen dat ongeveer 200 waard was in originele staat...puur omdat het een demo-racket was. Wat ze ook hebben zijn rackets die uit de roulatie geraken (nieuw model en zo) en die daardoor heel cheap worden...maar desalniettemin heel goed zijn.
Zover mijn tip om aan iets goedkoops te geraken, de rest mogen je wel adviseren over welk
Het kan best voordelig zijn. Het hangt af van de stand van de dollar en wat voor racket je zoekt. In de Liquidation sectie van TennisWarehouse staan vaak rackets aangeboden voor $ 70 - $ 80 die hier ¤ 125 of ¤ 150 kosten. Als je er dan 2 koopt ben je $ 150 kwijt. Komt bij $ 50 aan transportkosten Is $ 200 = ¤ 140 Komt bij 19% BTW over de prijs van de rackets = 0,19 x 150 x 0,7 = ¤ 21quote:Op donderdag 4 november 2010 12:53 schreef Outlined het volgende:
rackets buiten de EU kopen raad ik ook af: extra kosten zijn gewoon te hoog
Daarom
http://www.tenniswarehouse-europe.com/
als ik me niet vergis wordt de btw ook over de 50$ verzendkosten gerekend, dus dan zou het uiteindelijk 7 euro meer zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:33 schreef VadeRetro het volgende:
[..]
Het kan best voordelig zijn. Het hangt af van de stand van de dollar en wat voor racket je zoekt. In de Liquidation sectie van TennisWarehouse staan vaak rackets aangeboden voor $ 70 - $ 80 die hier ¤ 125 of ¤ 150 kosten. Als je er dan 2 koopt ben je $ 150 kwijt. Komt bij $ 50 aan transportkosten Is $ 200 = ¤ 140 Komt bij 19% BTW over de prijs van de rackets = 0,19 x 150 x 0,7 = ¤ 21
Dus voor ¤ 161 heb je dan 2 rackets die hier ¤ 125 per stuk kosten.
Als je er maar 1 nodig hebt, dan verkoop je de ander en je hebt een goedkoop racket in je handen.
Als je speciale bespanningswensen hebt, dan wordt het voordeel nog veel groter.
N.B. Bij de bovenstaande berekening is uitgegaan van de huidige dollarkoers, waarbij de dollar ongeveer ¤ 0,70 is.
Bij TennisWarehouse Europe hebben ze niet zo'n uitgebreide liquidationsectie.
De Pure Control? De pure storm bedoel je? Je die is ook fijn. Qua specs bijna identiek aan de prestige.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef Komakie het volgende:
Ik heb aardig wat verschillende rackets gehad en getest, maar ik vind Head nog steeds het lekkerste
Mijn volgende racket wordt dan ook gewoon weer een Head Prestige, net als nu.
Moet er eigenlijk binnenkort wel weer een paar hebben. Die ik nu heb zijn ook al weer een jaar of 6/7 oud.
Hoewel ik de Babolat Pure Control ook altijd erg lekker vond spelen. Maar dat is al een paar jaar geleden
Nee de Pure Control.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:39 schreef Outlined het volgende:
[..]
De Pure Control? De pure storm bedoel je? Je die is ook fijn. Qua specs bijna identiek aan de prestige.
Bedankt, zou kunnen, maar zou eigenlijk niet mogen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
als ik me niet vergis wordt de btw ook over de 50$ verzendkosten gerekend, dus dan zou het uiteindelijk 7 euro meer zijn.
Ik dacht dat jij een nBlade had?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef Komakie het volgende:
Ik heb aardig wat verschillende rackets gehad en getest, maar ik vind Head nog steeds het lekkerste
Mijn volgende racket wordt dan ook gewoon weer een Head Prestige, net als nu.
Moet er eigenlijk binnenkort wel weer een paar hebben. Die ik nu heb zijn ook al weer een jaar of 6/7 oud.
Hoewel ik de Babolat Pure Control ook altijd erg lekker vond spelen. Maar dat is al een paar jaar geleden
Een Nbladequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:39 schreef VadeRetro het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een nBlade had?
Ik ben ook een grote Head -fan.
Hoewel ik 2 Prestiges LM MP en een Tour Classic heb, heb ik gemerkt dat ze voor mij net iets te zwaar zijn.
Daarom ben ik toch teruggeschakeld naar iets lichtere Heads, zoals de Fxp Prestige Team, en de LM Instinct en de MG Instinct.
De Radicals zoals de LM en de Agassi konden mij niet zo bekoren.
Ik kan het beste uit de voeten met de LM Instinct. De FXP Prestige Team is meer voor fun en als ik vermoeid ben. Echter: Hoewel ik echt lekker speel met de Instinct mis ik de precisie en en het sublieme gevoel van de Prestige bij het volleren. Maar elke voordeel heeft zijn nadeel.
Als ik de reviews over de Prestige lees krijg ik de indruk dat de beste al 20 jaar geleden zijn gemaakt.
Head brengt sindsdien elke 2 jaar een nieuwe prestige op de markt, maar de echte Profs spelen nog steeds met de Prestiges van 20 jaar geleden, alleen gebruiken ze een paintjob om hem op de nieuwste versies van de Prestige te laten lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |