toernooi.nl bekijkenquote:Op zondag 14 november 2010 01:24 schreef Komakie het volgende:
Knltb site is down.... (lekkere tijd om mijn rating te kijken ik weet het)
Ik zie het bij mij ook, 7,7 ziet toch beter uit dan 10,0000 haha.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:52 schreef luckass het volgende:
Valt me trouwens net op dat bij mij 1 DSS-resultaat is aangepast,
die jongen waar ik van verloor is van 8,999 naar 6.7 gegaan dit jaar.
Gewoon even wachten tot morgen, hoe moeilijk het ook is voor ons ratingverslaafden.quote:Op zondag 14 november 2010 11:14 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik zie het bij mij ook, 7,7 ziet toch beter uit dan 10,0000 haha.![]()
Maar als ik het dus begrijp uit voorgaande posts is dit niet de definitieve rating?
waar vind je dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:25 schreef luckass het volgende:
Wellicht ten overvloede, hier staat een duidelijk voorbeeld.
Voorbeelden
Jan is categorie 6 in het enkelspel en categorie 5 in de dubbel.
Zijn eindejaarsrating 2010 is in het enkelspel 6,1287 en het dubbelspel 5,4232
Aangezien hij afgelopen jaar in zowel enkel- als dubbelspel DSS resultaten geboekt heeft, wordt
zijn rating in het enkelspel met 0,2 aangepast en die in het dubbelspel niet, want 0 geeft geen
verschil (zie zwart kader).
Zijn basisresultaten aan het begin van het seizoen zijn dan als volgt:
Enkelspel: 5,9287 5,9287 5,9287 5,9287 5,9287 5,9287
Rating: 35,5722 : 6 = 5,9287
Dubbelspel: 5,4232 5,4232 5,4232 5,4232 5,4232 5,4232
Rating: 32,5392 : 6 = 5,4232
Sorry, dat zwarte kader is gewoon de acceleratie per speelsterkte.quote:Op zondag 14 november 2010 13:55 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
waar vind je dat?
ik ben vooral benieuwd naar dat zwarte kader, want ik snap dit zinnetje absoluut niet:
"want 0 geeft geen verschil (zie zwart kader)"
en daarnaast is mij het idee achter de accelleratie nog niet duidelijk.
eigenlijk is het logischer om de mensen die GEEN partijen hebben gespeeld een klein stapje terug te laten zakken.quote:Op zondag 14 november 2010 14:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Sorry, dat zwarte kader is gewoon de acceleratie per speelsterkte.
De 5 krijgt dit jaar geen acceleratie, vandaar de 0.
Het idee erachter is volgens mij een betere verdeling over de speelsterktes.
http://www.knltb.nl/cms/s(...)79-83AB-B4B5C55A0BA8
Doen ze ookquote:Op maandag 15 november 2010 11:01 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
eigenlijk is het logischer om de mensen die GEEN partijen hebben gespeeld een klein stapje terug te laten zakken.
Ach tennissen doe je toch voor je lolquote:Op maandag 15 november 2010 13:46 schreef Norrage het volgende:
Wel relaxed dat ik 6 blijf in de single, maar eigenlijk kutter dat ik wel 5 ben geworden in de dubbel...dat betekent ten eerste minder toernooitjes met minder wedstrijd per toernooitje, maar ook dat ik met al mijn partners niet meer kan spelenDie waren meestal toch "mindere" 6jes en ik een "beter" 6je waardoor we goed waren in de 6...maar in de 5 wordt het denk ik altijd 1e ronde exit...
Maar goed, wat nieuwe partners zoeken!
Ja, daarom wil ik ook in een toernooitje meer dan 1 wedstrijd kunnen spelenquote:Op maandag 15 november 2010 14:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach tennissen doe je toch voor je lol
Toernooien met een poule systeem spelen? Op zich is dat altijd wel relaxt. Hoewel je er dan ook wel klaar mee bent op het moment dat je een wedstrijd hebt verloren, want dan kun je toch niet meer door naar de volgende ronde.quote:Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ook in een toernooitje meer dan 1 wedstrijd kunnen spelenHet gaat me niet zozeer om het winnen, wel om het gezellig veel wedstrijden mogen spelen doordat je er een aantal kán winnen.
Zoek niet verder, hier ben ik!quote:Op maandag 15 november 2010 13:46 schreef Norrage het volgende:
Wel relaxed dat ik 6 blijf in de single, maar eigenlijk kutter dat ik wel 5 ben geworden in de dubbel...dat betekent ten eerste minder toernooitjes met minder wedstrijd per toernooitje, maar ook dat ik met al mijn partners niet meer kan spelenDie waren meestal toch "mindere" 6jes en ik een "beter" 6je waardoor we goed waren in de 6...maar in de 5 wordt het denk ik altijd 1e ronde exit...
Maar goed, wat nieuwe partners zoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat verschil per district is wel grappig inderdaad, niveau in Den Haag is ook veel hoger dan West/Centraal-Brabant bijvoorbeeld.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef senswal het volgende:
Dit is nog niet de definitieve bepaling of wel?
Sorry als dit al een paar is vermeld hierboven..
quote:Op maandag 15 november 2010 15:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Zoek niet verder, hier ben ik!Wel logisch. In Den Haag tennissen meer mensen. Waarschijnlijk heb je daar ook grotere toernooien. Bij ons in de buurt was dat altijd wel zo. Als je in Utrecht kijkt had je standaard sheets van 32 in de 3 en in de 4. Hier in de omgeving moeten ze vaak de 3 en de 4 samenvoegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat verschil per district is wel grappig inderdaad, niveau in Den Haag is ook veel hoger dan West/Centraal-Brabant bijvoorbeeld.
Alleen op mijn nieuwe vereniging hebben ze een grote 3 sheet en een aardige 4. Maar dan krijg je ook gelijk iets van 700 euro als je wint
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
De oplossing is makkelijk. Gewoon de bazen enkel handige backhand lerenquote:Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik blijf 6/6, prima. Ik ga de komende tijd rustig aan doen, merk dat ik last krijg van m'n linkerpols tijdens het slaan van m'n (dubbelhandige) backhand (ben zelf rechtshandig). Even rust houden dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |