District Limburg/Brabant. Ik wil eigenlijk ook wel een jaartje heersen in de 6, dusseh kunnen we een deal maken Norrage door uit elkaars vaarwater te blijvenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Grr, welk district ben jij?
Elk jaar zijn er wel een paar spelers die te goed zijn voor de klasse, ik hoop dat ik er dit jaar eentje van ben![]()
(en dan niet laf als een 9tje die 4 waard is in de 7 spelen ofzo, dat heb je natuurlijk ook nog)
volgens mij is er altijd eerst acceleratie, dan pas bepaling van de speelsterkte. Daar is de acceleratie/demping juist voorquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:13 schreef Norrage het volgende:
Die acceleratie zou ik niet op hopen, die komt waarschijnlijk na je pasjesrating-bepaling
maar je zit wel randje ja...Denk dat je misschien nog net wel 5 blijft...
speel je ook in Noord/Oost-Brabant?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
District Limburg/Brabant. Ik wil eigenlijk ook wel een jaartje heersen in de 6, dusseh kunnen we een deal maken Norrage door uit elkaars vaarwater te blijven?
We hebben het over een verschillende acceleratie denk ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
volgens mij is er altijd eerst acceleratie, dan pas bepaling van de speelsterkte. Daar is de acceleratie/demping juist voor
Oh, okeequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
We hebben het over een verschillende acceleratie denk ik
Die bedoel ikquote:Dit gebeurt op basis van de eindejaarsrating die voortkomt uit het gemiddelde van de behaalde resultaten gedurende het seizoen, eventueel gecorrigeerd met een acceleratiewaarde, dempingwaarde of inactiviteitwaarde.
http://knltb.nl/cms/showpage.aspx?id=330
ja die is er voor jeugd- of senioren spelers (en dus inactiviteit), maar je hebt ook een soort correctie van een paar tienden aan het einde van het jaar net na je ratingbepaling...quote:
Ik val niet meer onder de jeugd, maar vorig jaar was er ook een paar tiende correctie. Dat was volgens mij voor de ratingbepaling. Anders was ik vorig jaar ook al 6 volgens mij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
ja die is er voor jeugd- of senioren spelers (en dus inactiviteit), maar je hebt ook een soort correctie van een paar tienden aan het einde van het jaar net na je ratingbepaling...
Nee, dat is je acceleratie aan het begin van het jaar en heeft niets te maken met je eindejaarsratingquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:07 schreef Drassss het volgende:
Dat is raar. Ik ben opeens dit:
Rating enkel 6,5949 Rating dubbel 7,1026
Eindejaarsrating enkel 2010 6,9949 Eindejaarsrating dubbel 2010 7,1026
Ik kom dus een paar honderdste te kort voor een 6
Uhm dan begrijp ik het niet helemaal. Hoe moet ik nu mijn rating voor 2011 zien + wat op mijn pasje komt te staan:quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, dat is je acceleratie aan het begin van het jaar en heeft niets te maken met je eindejaarsrating. Bij mij hetzelfde, je dubbel gaat ook nog omlaag met 0,4 !
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uhm dan begrijp ik het niet helemaal. Hoe moet ik nu mijn rating voor 2011 zien + wat op mijn pasje komt te staan:
Een 7 op mijn pasje en dus die 6,9 / 7,1 of iets anders?
Voor zover ik het snap wordt je basisresultaat inderdaad met 4 tienden verlaagd.quote:Basisresultaten aangepast bij spelers met DSS resultaten
Net als afgelopen jaren is bij een groot aantal spelers het basisresultaat aangepast. Hierdoor
beginnen deze spelers met een rating die 0,1, 0,2 of 0,4 beter is dan de eindejaarsrating van 2010.
Op deze manier wordt voorkomen dat op korte termijn de promotie- en/of degradatiegrenzen niet
meer op een acceptabele manier kunnen worden vastgesteld.
Er kan anders een situatie ontstaan dat een speler met een rating van 8,xxxx speelsterktecategorie 7
zou moeten worden. Om dit te voorkomen zijn de basisresultaten van de spelers die dit jaar ten
minste één DSS resultaat hebben gehaald als volgt aangepast.
Oke dank. We zien het vanzelf.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef luckass het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik het snap wordt je basisresultaat inderdaad met 4 tienden verlaagd.
quote:Voorbeelden
Jan is categorie 6 in het enkelspel en categorie 5 in de dubbel.
Zijn eindejaarsrating 2010 is in het enkelspel 6,1287 en het dubbelspel 5,4232
Aangezien hij afgelopen jaar in zowel enkel- als dubbelspel DSS resultaten geboekt heeft, wordt
zijn rating in het enkelspel met 0,2 aangepast en die in het dubbelspel niet, want 0 geeft geen
verschil (zie zwart kader).
Zijn basisresultaten aan het begin van het seizoen zijn dan als volgt:
Enkelspel: 5,9287 5,9287 5,9287 5,9287 5,9287 5,9287
Rating: 35,5722 : 6 = 5,9287
Dubbelspel: 5,4232 5,4232 5,4232 5,4232 5,4232 5,4232
Rating: 32,5392 : 6 = 5,4232
Helaas niet. Kijk nog even naar wat hierboven allemaal staatquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef Wokschotel het volgende:
Weer aangepast
Speelsterkte enkel 6 Speelsterkte dubbel 6
Rating enkel 5,2325 Rating dubbel 6,4190
Eindejaarsrating enkel 2010 5,4325 Eindejaarsrating dubbel 2010 6,4190
Volgens mij gaat het toch nog een 5 worden. Dat zou wel lekker zijn, van de 8 naar de 5 in 1 jaar
Het staat wel duidelijk op de site nu op zich, zeker voor mij als 7 de moeite.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:51 schreef Norrage het volgende:
Ja ik ben straks ook een 6je die als 5.2 begint
Vorig jaar was dat dus ook, nog steeds raar gegeven hoor, maar na de pasjeratingbepaling gaan er dus nog tienden af en zoVorig jaar begon eindigde ik als 5.6 en werd het nog 5.4
En nu dus 5.4 naar 5.2
Maar waarom de dubbel nu hetzelfde blijft snap ik dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |