Wacht ik maak er een.quote:Op woensdag 8 september 2010 03:36 schreef ondeugend het volgende:
oww das eens wat anders !
Ik pleit voor tieten.. waar is de poll ?
jesus.. slotje !quote:Op woensdag 8 september 2010 03:39 schreef Krantenman het volgende:
Shit, poll maken lukt niet meer denk ik.
zeg tis niet mijn topic... ik join alleen maar!quote:Op woensdag 8 september 2010 03:48 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Maak jij dan een poll... hebben ze dat afgeschaft of zo?
ja !quote:
onzin... je weet niet hoeveel ik er heb gezienquote:Op woensdag 8 september 2010 03:53 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Maar wel een stem van iemand die waarschijnlijk al veel tetten heeft bekeken.
twee handjes volquote:Op woensdag 8 september 2010 03:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
onzin... je weet niet hoeveel ik er heb gezien
veul meer!quote:
Dus is de moeder van alles: TIETEN!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 04:58 schreef Stirner het volgende:
Je kunt het niet los van elkaar zien. Zonder tieten waren er nooit tetten ontstaan.
je moeder heeft borsten...verder is het tieten!!quote:
In zekere zin wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 05:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus is de moeder van alles: TIETEN!!!![]()
tepel.... of teppel?quote:Op woensdag 8 september 2010 06:55 schreef Chowi het volgende:
Wat maakt de benaming nou eigenlijk uit? Als er maar een tepel op zit.
Dat betekent neuken. Ook leuk, maar niet OT.quote:
Ik mis Joppen, meloenen, jetsers, ballen, boezem, voorgevel, bos hout, prammen, memmen, etc ...quote:Op woensdag 8 september 2010 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
Poll: Benaming?
• Tieten
• Tetten
• Borsten
• Jesters
• Uiers
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jesters??quote:Op woensdag 8 september 2010 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
Poll: Benaming?
• Tieten
• Tetten
• Borsten
• Jesters
• Uiers
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
je mag blij zijn dat er op de bh's geen slot zitquote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Hmm, ik heb betere benamingen als slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die borsten zeggen
wtf alleen je moeder heeft borsten hoor, de rest heeft gewoon TIETUUUUHHHHHH!!!11!!11
Ik zeg altijd; 'He jongens, check die geile dikke reet en dikke tieten van die slet'quote:Op donderdag 9 september 2010 16:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Borsten... zeg je alleen tegen je moeder jah!
alsof je tegen je vrienden zegt : " Kijk wat een mooie borsten heeft die !"
zeg je toch eerder : " Kijk wat een joekels! "
Ik zeg altijd; 'Ewa, check die sma'tje.'quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd; 'He jongens, check die geile dikke reet en dikke tieten van die slet'
Leuke moeder heb je zo te horenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd; 'He jongens, check die geile dikke reet en dikke tieten van die slet'
En nog wel een paarquote:Op woensdag 8 september 2010 17:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik mis Joppen, meloenen, jetsers, ballen, boezem, voorgevel, bos hout, prammen, memmen, etc ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |