Ik ook, maar dat was ook de bedoeling.quote:
en wat zei school toen je ze confronteerde met het mailtje van studielink?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Word ik net gebeld door school dat m'n collegegeld niet betaald is. En dat terwijl ik gisteren een mailtje van Studielink ontving dat m'n school de betalingsgegevens heeft ontvangen
Confronteren doet alleen Alberto he!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en wat zei school toen je ze confronteerde met het mailtje van studielink?
Betalingsgegevens is niet gelijk aan de daadwerkelijke betaling héquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Word ik net gebeld door school dat m'n collegegeld niet betaald is. En dat terwijl ik gisteren een mailtje van Studielink ontving dat m'n school de betalingsgegevens heeft ontvangen
"O, dan zal het morgen wel goed in de computer staan, sorry voor de overlast"quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en wat zei school toen je ze confronteerde met het mailtje van studielink?
Eerste termijn wordt pas op de 25e afgeschrevenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Betalingsgegevens is niet gelijk aan de daadwerkelijke betaling hé
quote:
Mannen die een beetje dom achter een bal aanrennen.quote:
Vrouwen die de dieperliggende betekenis van het edele voetbalspel niet zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mannen die een beetje dom achter een bal aanrennen.
Mannen die denken dat voetbal oorlog isquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vrouwen die de dieperliggende betekenis van het edele voetbalspel niet zien
Die is er niet, dat is pure fantasie van jullie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vrouwen die de dieperliggende betekenis van het edele voetbalspel niet zien
Vrouwen die denken dat mannen denken dat voetbal oorlog isquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mannen die denken dat voetbal oorlog is
Het is heus wel meer dan achter een balletje aanrennen hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is er niet, dat is pure fantasie van jullie.
Zulke dingen zijn ook helemaal niet boeiend.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn ook helemaal niet boeiend.
Dit niet nee, dit is ook nog maar een beginnersvraagjequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn ook helemaal niet boeiend.
Het is juist goed als je er niks van weet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit niet nee, dit is ook nog maar een beginnersvraagje
Eh..neequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Het doet je juist beseffen dat voetbal zoveel meer is dan achter een balletje aanrennen.
Tuurlijk zit er meer in dan alleen achter een balletje aan rennen, maar dat maakt het niet automatisch een leuke sport om naar te kijkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Het doet je juist beseffen dat voetbal zoveel meer is dan achter een balletje aanrennen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tuurlijk zit er meer in dan alleen achter een balletje aan rennen,
Het is meer dan een sport! Het is een religie! Het is een levensstijl!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tuurlijk zit er meer in dan alleen achter een balletje aan rennen, maar dat maakt het niet automatisch een leuke sport om naar te kijken
Ik heb eens een zes uur durend tentamen moeten maken over voetbal. Daardoor krijg je wel inzicht in dat er meer speelt dan alleen balletje trappenquote:
Nou moet je je echt laten nakijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is meer dan een sport! Het is een religie! Het is een levensstijl!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou moet je je echt laten nakijken.
Amerikaanse series.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Nober het volgende:
Sorry, dacht dat deze topic ging over Amerikaanse series, wist ik veel dat er voetbal bedoeld werd.
Dit topic gaat over alles wat er op tv te zien isquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Nober het volgende:
Sorry, dacht dat deze topic ging over Amerikaanse series, wist ik veel dat er voetbal bedoeld werd.
Oh dan! Vanavond de eerste NEONLETTERS, en DWDD met hopelijk ook als side-kick... jaaaahaaa, Mark Marie H.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dit topic gaat over alles wat er op tv te zien isof het nou voetbal of Amerikaanse series zijn.
NEONLETTERSquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh dan! Vanavond de eerste NEONLETTERS, en DWDD met hopelijk ook als side-kick... jaaaahaaa, Mark Marie H.
quote:
Grappig dat een bericht heel erg verkeerd begrepen wordt als je de PI's niet leestquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde aan Maraca! Hulde, hulde, hulde!
Misschien was hij ook sarcastisch JOH!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]Met Jeroen van Koningsbrugge
uit een ander topic:
[..]
Grappig dat een bericht heel erg verkeerd begrepen wordt als je de PI's niet leest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |