Ik ook, maar dat was ook de bedoeling.quote:
en wat zei school toen je ze confronteerde met het mailtje van studielink?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Word ik net gebeld door school dat m'n collegegeld niet betaald is. En dat terwijl ik gisteren een mailtje van Studielink ontving dat m'n school de betalingsgegevens heeft ontvangen
Confronteren doet alleen Alberto he!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en wat zei school toen je ze confronteerde met het mailtje van studielink?
Betalingsgegevens is niet gelijk aan de daadwerkelijke betaling héquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Word ik net gebeld door school dat m'n collegegeld niet betaald is. En dat terwijl ik gisteren een mailtje van Studielink ontving dat m'n school de betalingsgegevens heeft ontvangen
"O, dan zal het morgen wel goed in de computer staan, sorry voor de overlast"quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en wat zei school toen je ze confronteerde met het mailtje van studielink?
Eerste termijn wordt pas op de 25e afgeschrevenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Betalingsgegevens is niet gelijk aan de daadwerkelijke betaling hé
quote:
Mannen die een beetje dom achter een bal aanrennen.quote:
Vrouwen die de dieperliggende betekenis van het edele voetbalspel niet zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mannen die een beetje dom achter een bal aanrennen.
Mannen die denken dat voetbal oorlog isquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vrouwen die de dieperliggende betekenis van het edele voetbalspel niet zien
Die is er niet, dat is pure fantasie van jullie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vrouwen die de dieperliggende betekenis van het edele voetbalspel niet zien
Vrouwen die denken dat mannen denken dat voetbal oorlog isquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mannen die denken dat voetbal oorlog is
Het is heus wel meer dan achter een balletje aanrennen hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is er niet, dat is pure fantasie van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |