quote:Op donderdag 9 september 2010 23:23 schreef DaverzNL het volgende:
Grappig, gaat met stappen vooruit idd. Komt wel goed met Powned, jammer dat ze niet in de nachtherhaling zitten alleen.
Als Powned rechts was hadden ze al die tokkies niet aan het woord gelaten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Jammer dat dit 'hét geluid' van rechts Nederland is. Dat kan toch veel beter en dieper? Of heeft rechts Nederland alleen maar een mening over Wilders en straattuig? Nee toch? Dit is jammerlijk simplistisch en is verre van een toevoeging. Maar goed, ze doen het zelf. En sowieso, van GeenStijl had ik ook niet veel meer verwacht.
Als Powned niet rechts is ben ik de paus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Als Powned rechts was hadden ze al die tokkies niet aan het woord gelaten.
Je bent in de war met WNL denk ik.
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef Sai het volgende:
Ja ik vond het vandaag ook een stuk beter. Goed dat Weesie is vervangen, presentatie was veel beter. Chemie tussen nieuwe presentatoren ook goed. Nog steeds niet schokkend, maar er was nog wel wat humor en goed om te zien dat alles nu in ieder geval professioneel is. Nog heel even en het is het beste programma ooit.WERELDHEERSCHAPPIJ!!!
![]()
Netwerkgeneratie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Als Powned rechts was hadden ze al die tokkies niet aan het woord gelaten.
Je bent in de war met WNL denk ik.
Powned profileert zichzelf als het geluid van de netwerkgeneratie. En veel dieper kunnen ze niet gaan in een programma van 15 minuten, met hun budget en met hun doelgroep. Als ik de diepte in wil waar bijvoorbeeld zowel de voor- als de tegenstanders van Wilders uitgebreid aan het woord komen ga ik wel Uitgesproken EO of P&W kijken.
dat slaat idd nergens op. Gisteren ook dat grapje tegen die mutsen met die 'positieve actie'. Komt het item zelf en wordt er nog 15 seconden aan toe gevoegdquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef Mortaxx het volgende:
3 minuten voor het einde een coming-up van een halve minuut. Dat ze zelf niet door hebben hoe nutteloos dat is
quote:
Dat komt omdat ze heel veel 1en en 10en krijgen en vrijwel niks daartussen. Dus ze maken in dat opzicht best wat los en blijken wel duidelijk voor een bepaalde doelgroep te staan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:24 schreef DaverzNL het volgende:
De drie slechts gewaardeerde uitzendingen van 2010Dat hebben ze iig goed voor mekaar
Dit dus.quote:Dat komt omdat ze heel veel 1en en 10en krijgen en vrijwel niks daartussen. Dus ze maken in dat opzicht best wat los en blijken wel duidelijk voor een bepaalde doelgroep te staan.
Welnee, 65 jaar gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving en indoctrinatie door (s)links via onderwijs (inclusief universiteiten), publieke omroepen, sociaal werkers, overheid en wat dies meer zij en wat stelt rechts daartegenover? Pownednieuws oid gepresenteerd door Dominique Weesie.quote:
Als Wilders weg is is er voor hun geen nieuws meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef julian6 het volgende:
PowNews heeft moeite met de tijd te vullen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |