quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi CeeEnorm bedankt
![]()
Overigens voor die het interesseert, dit is wat ik vanavond verstuurt heb.
Ik zal het in een spoiler zetten, misschien wat te ....Ah crap zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zoiets lees ben ik er gewoon stil van.....![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
nou word ik weer verdrietig
Ow, wacht. Het staat wel aan. Ik dacht dat de madiwodovrijdagshow nog bezig was.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is zo kut, dat het geniaal is
mijn vrouw probeert haar zoveel mogelijk bij te staan als ze in NL is. En wat ik deed is slechts een kleine moeite.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lief gebaar, dat je dingen probeert te doen die veel steun kunnen geven
Fijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Mijn eerste werkdag viel gelukkig wel mee, ging me in de loop van de dag weer beter voelen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
Een dikke boerentrienen-knuffel aan crv en charmed_angel.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Het is ook kut om dat dan zo om je heen te zien als je het zelf ook graag zou willen. Het klinkt misschien enorm stom, maar ergens herken ik het gevoel wel een beetje denk ik. Niet dat ik nu kinderen wil, maar ik zou ze wel ooit willen en het allerliefst gewoon 100% met degene met wie ik dan heel leuk samen ben. Probleem is dan natuurlijk wel dat het nooit zo wordt als bij een heterostel, en ik vind het beeld van een zwangere buik zoiets moois hebben, dat ik het dan zo oneerlijk vindt dat het bij voorbaat al anders zou moeten bij me.
Hm, bij nader inzien is het toch wel een ander soort gevoel, misschien.
Kan me best voorstellen dat dat ook een frustrerend gevoel isquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Het is ook kut om dat dan zo om je heen te zien als je het zelf ook graag zou willen. Het klinkt misschien enorm stom, maar ergens herken ik het gevoel wel een beetje denk ik. Niet dat ik nu kinderen wil, maar ik zou ze wel ooit willen en het allerliefst gewoon 100% met degene met wie ik dan heel leuk samen ben. Probleem is dan natuurlijk wel dat het nooit zo wordt als bij een heterostel, en ik vind het beeld van een zwangere buik zoiets moois hebben, dat ik het dan zo oneerlijk vindt dat het bij voorbaat al anders zou moeten bij me.
Hm, bij nader inzien is het toch wel een ander soort gevoel, misschien.
dank nogmaals.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
Een dikke boerentrienen-knuffel aan crv en charmed_angel.
Grouphugquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
Pff, ik word helemaal emo van al die emo hier![]()
Was een kort minigriepje leek wel, begon me zondagmiddag knap kut te voelen, crashde zondagavond volledig, maandag in de middag verbeterde het weer. Nu is het weer 80%, dus goed te doen, beetje keelpijn nog hooguitquote:
Nee hoor, over dit soort zaken moet je ook kunnen praten. Het leven is niet alleen maar koek en ei. Als er in een SC een keer iets vervelends voorbij komt, moet daar ook uitgebreid tijd voor zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
dank nogmaals.
Ik zal er nu over ophouden, ik verstier een beetje de sfeer.
Wat heb je er allemaal ingestopt dan?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was een kort minigriepje leek wel, begon me zondagmiddag knap kut te voelen, crashde zondagavond volledig, maandag in de middag verbeterde het weer. Nu is het weer 80%, dus goed te doen, beetje keelpijn nog hooguit
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |