quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal ingestopt dan?
Plasje :333quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
Het is toch wel apart om te lezen dat we allemaal zo ons 'dingetje' hebben... En tof dat daar elke keer opnieuw gewoon normaal (en lief) mee om wordt gegaan.
Gotta love Bella.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
ok weer terug naar de orde van de dag
Ik snap helemaal wat je bedoelt Erikquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Het is ook kut om dat dan zo om je heen te zien als je het zelf ook graag zou willen. Het klinkt misschien enorm stom, maar ergens herken ik het gevoel wel een beetje denk ik. Niet dat ik nu kinderen wil, maar ik zou ze wel ooit willen en het allerliefst gewoon 100% met degene met wie ik dan heel leuk samen ben. Probleem is dan natuurlijk wel dat het nooit zo wordt als bij een heterostel, en ik vind het beeld van een zwangere buik zoiets moois hebben, dat ik het dan zo oneerlijk vindt dat het bij voorbaat al anders zou moeten bij me.
Hm, bij nader inzien is het toch wel een ander soort gevoel, misschien.
*rent naar de badkamer voor bak tissues*quote:
quote:
ik denk misschien wel een zelfde soort gevoel...quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Het is ook kut om dat dan zo om je heen te zien als je het zelf ook graag zou willen. Het klinkt misschien enorm stom, maar ergens herken ik het gevoel wel een beetje denk ik. Niet dat ik nu kinderen wil, maar ik zou ze wel ooit willen en het allerliefst gewoon 100% met degene met wie ik dan heel leuk samen ben. Probleem is dan natuurlijk wel dat het nooit zo wordt als bij een heterostel, en ik vind het beeld van een zwangere buik zoiets moois hebben, dat ik het dan zo oneerlijk vindt dat het bij voorbaat al anders zou moeten bij me.
Hm, bij nader inzien is het toch wel een ander soort gevoel, misschien.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*rent naar de badkamer voor bak tissues*
Billen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:07 schreef JJH het volgende:
Wat voor beeld zag ik nou net voorbijkomen op 3?
Fijn hequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
Het is toch wel apart om te lezen dat we allemaal zo ons 'dingetje' hebben... En tof dat daar elke keer opnieuw gewoon normaal (en lief) mee om wordt gegaan.
Ik snap dat al zit ik niet in die mindset. Maar geef alsjeblieft niet op, ons mam had 4 miskramen (en een halve, mijn tweelingbroer) maar ze zette gelukkig toch door.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk misschien wel een zelfde soort gevoel...
Ik heb echt naar die buiken zitten kijken van![]()
Ik wil dat echt zo graagEn dan ook nog allemaal binnen 2 maanden zwanger....
Ik kan daar niet bij, waarom moet het bij mij nou zolang duren???
Zit jij je niet af te vragen hoe het straks moet
Kijk bij 2 vrouwen is het toch een stuk makkelijker
Daar heb je gelijk in en wat Benny zegt is ook mooi.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor, over dit soort zaken moet je ook kunnen praten. Het leven is niet alleen maar koek en ei. Als er in een SC een keer iets vervelends voorbij komt, moet daar ook uitgebreid tijd voor zijn.
Wachten is gewoon pijnlijk en stomquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk misschien wel een zelfde soort gevoel...
Ik heb echt naar die buiken zitten kijken van![]()
Ik wil dat echt zo graagEn dan ook nog allemaal binnen 2 maanden zwanger....
Ik kan daar niet bij, waarom moet het bij mij nou zolang duren???
Zit jij je niet af te vragen hoe het straks moet
Kijk bij 2 vrouwen is het toch een stuk makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |