Vertel.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:38 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer Veenstra. Zou wel eens een toffe aflevering kunnen worden.
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:42 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/rudymackay/status/23916221541
Ik switch naar Radio6
Rudy was er de afgelopen week toch al wat extra dagen? Dat verschil willen ze zeker vereffenen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:04 schreef alors het volgende:
Volgens mij komt Rudy vanavond niet bij 3v12Michiel zei gister ook al iets over 'morgen bij Eric', en tegen Sharid zei Rudy op twitter 'tot donderdag'
Gewoon steeds woensdag en donderdag toch? Dat zijn al een tijd zijn vaste dagen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rudy was er de afgelopen week toch al wat extra dagen? Dat verschil willen ze zeker vereffenen.
Dat dacht ik ook al te horenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:11 schreef Pino112 het volgende:
Heej, heeft Gerard bij Radio6 de jingles ingesproken?
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:04 schreef alors het volgende:
Volgens mij komt Rudy vanavond niet bij 3v12Michiel zei gister ook al iets over 'morgen bij Eric', en tegen Sharid zei Rudy op twitter 'tot donderdag'
Hier nog meerquote:Op woensdag 8 september 2010 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je een dure cruise geboekt......
Ik heb 'em zelfs al op Sky Radio voorbij horen komen. Ik flikkerde zowat van m'n stoel af!quote:
quote:EricCorton
Vanavond grootste RADIOPRIMEUR nieuwe single van KINGS OF LEON in 3voor12Radio !! Meteen om 22.00 uur zal "Radioactive" de ether in gaan!!
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb 'em zelfs al op Sky Radio voorbij horen komen. Ik flikkerde zowat van m'n stoel af!
Ja hé, dat verwacht je gewoon niet...quote:
Iddquote:Op woensdag 8 september 2010 18:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hé, dat verwacht je gewoon niet...
wtfquote:Op woensdag 8 september 2010 18:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb 'em zelfs al op Sky Radio voorbij horen komen. Ik flikkerde zowat van m'n stoel af!
Hahaquote:Op woensdag 8 september 2010 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
't Wachten is nu natuurlijk op Slayer op Sky Radio.
Zoals jouw provinciegenoten van Rowwen Hèze plegen te zingen, het is een kwestie van geduld...quote:Op woensdag 8 september 2010 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
't Wachten is nu natuurlijk op Slayer op Sky Radio.
Als ik overmorgen de jackpot van de Staatsloterij win, koop ik reclametijd @ Sky om een vol nummer van Slayer te draaienquote:Op woensdag 8 september 2010 18:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoals jouw provinciegenoten van Rowwen Hèze plegen te zingen, het is een kwestie van geduld...
Wat ben je soms toch ook een fijne snuiter. Soms he.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik overmorgen de jackpot van de Staatsloterij win, koop ik reclametijd @ Sky om een vol nummer van Slayer te draaien.
Hmm, hij wint die loterij toch nietquote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch ook een fijne snuiter. Soms he.
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch ook een fijne snuiter. Soms he.
Ich will noch ein bischen danschen mit die swanzen!quote:
Roosmarijn misschien..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
Het is wachten tot een of andere kneus er een NL'se vertaling overheen gaat gooien.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
Het is wachten tot een of andere kneus er een NL'se vertaling overheen gaat gooien.
Leuk om te doen, jij zingt, ik vertaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |