Ik heb 'em zelfs al op Sky Radio voorbij horen komen. Ik flikkerde zowat van m'n stoel af!quote:
quote:EricCorton
Vanavond grootste RADIOPRIMEUR nieuwe single van KINGS OF LEON in 3voor12Radio !! Meteen om 22.00 uur zal "Radioactive" de ether in gaan!!
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb 'em zelfs al op Sky Radio voorbij horen komen. Ik flikkerde zowat van m'n stoel af!
Ja hé, dat verwacht je gewoon niet...quote:
Iddquote:Op woensdag 8 september 2010 18:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hé, dat verwacht je gewoon niet...
wtfquote:Op woensdag 8 september 2010 18:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb 'em zelfs al op Sky Radio voorbij horen komen. Ik flikkerde zowat van m'n stoel af!
Hahaquote:Op woensdag 8 september 2010 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
't Wachten is nu natuurlijk op Slayer op Sky Radio.
Zoals jouw provinciegenoten van Rowwen Hèze plegen te zingen, het is een kwestie van geduld...quote:Op woensdag 8 september 2010 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
't Wachten is nu natuurlijk op Slayer op Sky Radio.
Als ik overmorgen de jackpot van de Staatsloterij win, koop ik reclametijd @ Sky om een vol nummer van Slayer te draaienquote:Op woensdag 8 september 2010 18:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoals jouw provinciegenoten van Rowwen Hèze plegen te zingen, het is een kwestie van geduld...
Wat ben je soms toch ook een fijne snuiter. Soms he.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik overmorgen de jackpot van de Staatsloterij win, koop ik reclametijd @ Sky om een vol nummer van Slayer te draaien.
Hmm, hij wint die loterij toch nietquote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch ook een fijne snuiter. Soms he.
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch ook een fijne snuiter. Soms he.
Ich will noch ein bischen danschen mit die swanzen!quote:
Roosmarijn misschien..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
Het is wachten tot een of andere kneus er een NL'se vertaling overheen gaat gooien.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
Het is wachten tot een of andere kneus er een NL'se vertaling overheen gaat gooien.
Leuk om te doen, jij zingt, ik vertaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |