White Noise (na SoD), oid. Niet echt heel populair hier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
Dave Wie????? is dat van sense of dance ofzo? daluisteriknlnie....
Correctquote:
ach, ik maakte afg zaterdag een TT waarin we wachten op PSradio..ik dacht nl dat dat zaterdag al kwam, bleek ie zondag nog van toepassing en zelfs na PSradio was ie nog niet dichtquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Correct![]()
. Vervelende is - bedenkt ik mij nu pas - dat de TT over een paar uur al niet meer klopt
Heb je het over de kabinetsformatie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
eerst zoenen en knuffelen en dan m'n 5cm kloppend paars erin....;)
Na zoveel delen is het ook niet altijd even easy om nog met wat leuks te komenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik maakte afg zaterdag een TT waarin we wachten op PSradio..ik dacht nl dat dat zaterdag al kwam, bleek ie zondag nog van toepassing en zelfs na PSradio was ie nog niet dicht
waar is het Der Rudy tijdperk gebleven?
bedankt! nu ligt mijn cherrycoke over mijn toetsenbordquote:
Je tong?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, even over waan vd nacht.
eerst neuken en dan zoenen? kgeef toe dat er bij mij veel tijd tussen zat, maar wel eerst zoenen en knuffelen en dan m'n 5cm kloppend paars erin....;)
bijna Roel, bijnaquote:
Ach, lekker boeiend, zo'n TT. Ik zal even paar van mijn pareltjes citeren: "Tepelhoedje!", "UB40 zuigt apeballen", "Koopt allen 4 van Johan!" en "I like my beer cold and my homosexuals FLAMING!"quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik maakte afg zaterdag een TT waarin we wachten op PSradio..ik dacht nl dat dat zaterdag al kwam, bleek ie zondag nog van toepassing en zelfs na PSradio was ie nog niet dicht
waar is het Der Rudy tijdperk gebleven?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit al klaar met m'n vlaggetje.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
zeg hans...ik zie nu pas wat je avatar voorstelt! ik dacht een soort stierenhoofd, maar tis ee ncloseup van t 3fmkuiken!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
zeg hans...ik zie nu pas wat je avatar voorstelt! ik dacht een soort stierenhoofd, maar tis ee ncloseup van t 3fmkuiken!
Briljant !quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:28 schreef Cee het volgende:![]()
DAT HAD IK VORIG JAAR OOK!
En iedereen lachtte me toen uit.
Het is dat je het zegt... Was me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
Ik had dat ook maar heb het nooit uitgesproken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
DAT HAD IK VORIG JAAR OOK!
En iedereen lachtte me toen uit.
watje! gewoon zeggen wat je op je lever hebt! ze zullen lachen om je, maar later zullen ze er samen met jou om lachen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had dat ook maar heb het nooit uitgesproken.
ik dacht altijd dat het een soort helm wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
heuh?quote:
met volspammen van dit topic bedoel ik.quote:
serieus, zie het nu door jouw opmerking pasquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met volspammen van dit topic bedoel ik.
en ik vind het fijn om te lezen dat ik nie de enige ben die de avatar van -hans- niet herkent
Haha dat is duidelijk iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met volspammen van dit topic bedoel ik.
en ik vind het fijn om te lezen dat ik nie de enige ben die de avatar van -hans- niet herkent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |