quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
zeg hans...ik zie nu pas wat je avatar voorstelt! ik dacht een soort stierenhoofd, maar tis ee ncloseup van t 3fmkuiken!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
zeg hans...ik zie nu pas wat je avatar voorstelt! ik dacht een soort stierenhoofd, maar tis ee ncloseup van t 3fmkuiken!
Briljant !quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:28 schreef Cee het volgende:![]()
DAT HAD IK VORIG JAAR OOK!
En iedereen lachtte me toen uit.
Het is dat je het zegt... Was me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
Ik had dat ook maar heb het nooit uitgesproken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
DAT HAD IK VORIG JAAR OOK!
En iedereen lachtte me toen uit.
watje! gewoon zeggen wat je op je lever hebt! ze zullen lachen om je, maar later zullen ze er samen met jou om lachen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had dat ook maar heb het nooit uitgesproken.
ik dacht altijd dat het een soort helm wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
heuh?quote:
met volspammen van dit topic bedoel ik.quote:
serieus, zie het nu door jouw opmerking pasquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met volspammen van dit topic bedoel ik.
en ik vind het fijn om te lezen dat ik nie de enige ben die de avatar van -hans- niet herkent
Haha dat is duidelijk iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met volspammen van dit topic bedoel ik.
en ik vind het fijn om te lezen dat ik nie de enige ben die de avatar van -hans- niet herkent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |