inderdaadquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef Catkiller het volgende:
Waarschijnlijk niks maar:
[Sitenews] FOK! goes Japanese!
quote:
En dat alles in het kader van:quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
缶コーヒー
"Canned liquid coffee (缶コーヒー, kan kōhī) is ubiquitous in Japan, with a large number of companies competing fiercely and offering various types for sale. Japanese canned coffee is already brewed and ready to drink. It is available in supermarkets and convenience stores (コンビニ, kombini?), with vast numbers of cans being sold in vending machines that offer heated cans in the autumn and winter, and cold cans in the warm months."
http://en.wikipedia.org/wiki/Canned_liquid_coffee
ja ja moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
En dat alles in het kader van:
http://frontpage.fok.nl/s(...)k-goes-japanese.html
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-09-2010
01. 074 suikertaartje
02. 064 Trevland
03. 053 MPG
04. 052 _F.U.B.A.R_
05. 043 wel.o.k
06. 041 Ferb
07. 038 Panda72
08. 029 goldfinger1963
09. 028 TJDoornbos
10. 021 Ladylike
11. 021 Enfermera
12. 018 naatje_1
13. 016 Giertje
14. 015 Dr_Flash
15. 014 Marijkezwolle
16. 012 DaMart
17. 011 LovelyLady
18. 010 marcb1974
19. 009 MaleDuck
20. 007 JaniesBrownie
quote:Top 100 van dinsdag 7 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
54. 090 Pheno
56. 086 suikertaartje
65. 080 naatje_1
92. 065 Trevland
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Over een uurtje moet ik weer autorijden dus ik verzoek iedereen kalm en rustig te blijven als ik in de buurt ben
dat geloof ik meteen, maar kan je ook goed autorijdenquote:Op woensdag 8 september 2010 08:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo fout
Ik kan heel goed rijden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat geloof ik meteen, maar kan je ook goed autorijdenwordt Wokkin niet doodmoe van je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wordt Wokkin niet doodmoe van je?
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat geloof ik meteen, maar kan je ook goed autorijdenToevallig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tnxquote:
regenquote:Op woensdag 8 september 2010 08:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit te denken wat de volgende themaweek zou zijn, maar ik kan niets verzinnen.
Wat zij zegt.quote:
Dank.quote:
Is de Maas overstroomd jaquote:Op woensdag 8 september 2010 11:03 schreef TJDoornbos het volgende:
druk druk druk. Pompen of verzuipen gaat nog even door in Rotterdam.
* MPG gaat voor de champignonsoep, boterhammetjes en een broodje kroket. Of een broodje frikandel.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:30 schreef Solique het volgende:
Heb er al weer een halve dag opzitten. Het is alweer bijna lunchtijd.
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
het begin van de werkweek
Jouw hobby is dweilen, mensen ontvangen, koffie zetten, dweilen, drank serveren, de parkeerplaats vegen, en had ik dweilen al genoemd?quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw hobby is dweilen, mensen ontvangen, koffie zetten, dweilen, drank serveren, de parkeerplaats vegen, en had ik dweilen al genoemd?
Ik ben nog lang niet zo wakkerquote:
Daar kan het alleen maar beter van worden hierquote:
Ja, das hier ookquote:Op woensdag 8 september 2010 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nog net niet, wel veel hoger dan maand terug.
dweilen, heb ik net nog gedaanquote:Op woensdag 8 september 2010 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw hobby is dweilen, mensen ontvangen, koffie zetten, dweilen, drank serveren, de parkeerplaats vegen, en had ik dweilen al genoemd?
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op woensdag 8 september 2010 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dweilen, heb ik net nog gedaan![]()
ik liet een beker koffie vallen![]()
daar doelde ik ook op. Maar alles staat gelijk vast en half Rotterdam is in paniek.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das hier ook.
Iets met regenval ofzo.
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daar doelde ik ook op. Maar alles staat gelijk vast en half Rotterdam is in paniek.
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Dat is caffeïnemisbruik![]()
.
TMIquote:Op woensdag 8 september 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de dweil weer uitgewrongen
In een kop of kan?quote:
het was bijna beter dan hoe het normaal uit de machine komtquote:
dan is het echte bocht wat uit die automaat komtquote:Op woensdag 8 september 2010 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het was bijna beter dan hoe het normaal uit de machine komt
quote:
quote:
maar met cafeïnequote:Op woensdag 8 september 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het echte bocht wat uit die automaat komt
dat zit ook in coca cola.quote:
maar dat is niet lekker als het heet isquote:Op woensdag 8 september 2010 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zit ook in coca cola.
iddquote:Op woensdag 8 september 2010 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat is niet lekker als het heet is
Die koffie heeft ie de ex-collega van panda voorgezetquote:
whehehehequote:Op woensdag 8 september 2010 13:32 schreef Panda72 het volgende:
Tankauto met Nederlandse mest geëxplodeerd in Keulen
Uitgegeven: 8 september 2010 13:09
Laatst gewijzigd: 8 september 2010 13:28
AMSTERDAM - Een Nederlandse tankauto vol met varkensmest is in de Duitse stad Keulen geëxplodeerd.
Twintig ton warme varkensmest werd daardoor uitgesmeerd over zes huizen, zeven auto's en twee aanhangers met grasmaaiers, meldt de Duitse nieuwssite Rundschau Online.
De tankauto ontplofte maandag rond 07.30 uur, waardoor de werkweek voor meerdere buurtbewoners slecht begon.
"Ik zat in de keuken en opeens kwam er geen licht meer door de ramen", zegt een van hen. De explosie werd volgens de brandweer veroorzaakt doordat de mest te warm werd.
Dat veroorzaakte een hoge druk, waardoor een kijkglas sprong en de lading onder grote druk de straat op werd gespoten (fotoserie).
Brandweermannen
Dertig brandweermannen hebben geprobeerd de drijfmest van de gevels en auto's te bikken. Dat lukt niet helemaal. Sommige muren moeten worden overgeschilderd, ook doordat verf door reinigingspogingen met hogedrukspuiten van de gevels is afgebladderd.
Bij de auto's kon de mest gemakkelijker van de buitenkant worden gehaald, maar het is ook in het ventilatiesysteem gaan zitten.
Voor de eigenaren zit er niet veel anders op dan naar de garage te gaan. Een agent adviseert de getroffenen contact op te nemen met de verzekeraar van de chauffeur of het Nederlandse bedrijf.
Jeeh zitten die effe in de shit
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die koffie heeft ie de ex-collega van panda voorgezet.
Wat mij nog veel erger lijkt is dat je net naar buiten stapt op het moment dat de mest ontploftquote:Op woensdag 8 september 2010 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Dan kom je sochtends beneden. Doe je je raam open en zit je lekker te ontbijten.
En dan ineens, overal bruine shit in je keuken
ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 8 september 2010 13:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat mij nog veel erger lijkt is dat je net naar buiten stapt op het moment dat de mest ontploft
jakkesquote:Op woensdag 8 september 2010 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zolang je niet net geeuwt op dat moment![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zolang je niet net geeuwt op dat moment![]()
Wat een schijtweer toch.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:32 schreef Panda72 het volgende:
Tankauto met Nederlandse mest geëxplodeerd in Keulen
Jeeh zitten die effe in de shit
Ja dat het gieRtquote:Op woensdag 8 september 2010 13:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een schijtweer toch.oh wacht, het regent.
quote:
De stank blijft daar nog wel even hangen.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:54 schreef Panda72 het volgende:
fotoimpressie
http://www.rundschau-onli(...)18604/rahmen.shtml?1
Met erbij lekker chocolate creamcheese browniesquote:Op woensdag 8 september 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
Tijd voor koffie
Of een lekkere cappuccino ..... hmmmm
of double chocolat muffinsquote:Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met erbij lekker chocolate creamcheese brownies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |