Die tent is niet voor niks failliet he.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nog plannen voor het weekend, baby?
(Was iemand nog van plan om naar De Drie Gezusters te gaan?)
nu ben ik er weerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij bent weg en kijk hoe het eraan toe gaat.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Trouwens, alsof er überhaupt iemand op jou kan klaarkomen.
Vrijdag stad!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die tent is niet voor niks failliet he.![]()
Misschien appelpop of stad en jij?
Hij wilde daar serieus heengaan. Had ik wel willen zien.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die tent is niet voor niks failliet he.![]()
Misschien appelpop of stad en jij?
Ik kan er niet over oordelen, ik ken FedEx niet zo goed.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Trouwens, alsof er überhaupt iemand op jou kan klaarkomen.
Dus eigenlijk ben je een kloon van Fed.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik kan er niet over oordelen, ik ken FedEx niet zo goed.
Dat zegt veel over hoe hij is dan.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij wilde daar serieus heengaan. Had ik wel willen zien.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Vrijdag stad!
Hmm. Appelpop. Je brengt me wel op ideeën. Misschien iets voor de zaterdag als ik nog wat coole mensen kan recruiten om mee te gaan.
Wie? Dat zou ik ook wel willen zien dan!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij wilde daar serieus heengaan. Had ik wel willen zien.
Al die mocro's natuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Wie? Dat zou ik ook wel willen zien dan!
Als ik een mocro ben, dan ben jij mijn sletjequote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al die mocro's natuurlijk.
Inclusief jou.
Jij natuurlijk, jij begon erover wie er ging.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Wie? Dat zou ik ook wel willen zien dan!
Nee ST, die vraag stelde ik omdat ik diegenen die het met ja zouden beantwoorden, wilde dissen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij natuurlijk, jij begon erover wie er ging.
Maar dat je dat niet snapt zegt al genoeg.
Ik hoop naar hun land van afkomst. Al het Nederlands volk wat er rondloopt mag ook wel een enkeltje.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar alle 3 gezusters gangers nu naartoe gaan. Ik hoop niet naar de ushiwawa.
Kan je mee bordspelletjes doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik verwacht niet dat ze naar 't Plein komen dus ik zit safe.
Ja!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nog vaste bezoekers van de Riviera Bar hier?
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik kan er niet over oordelen, ik ken FedEx niet zo goed.
whut?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een kloon van Fed.
LEKKER SCHAKEN JONGE!!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je mee bordspelletjes doen.
Heb je weer lekker aan je moeders borst gehangen.quote:
Gadverdamme! Jij bent zeker een tokkiequote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
LEKKER SCHAKEN JONGE!!
[ afbeelding ]
DAT KAN NIET, IK MOET WERKEN VERREKTE MONGOLquote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK KOM ERAAN KUT!!!!!!
Nee, wel aan een ding van glasquote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je weer lekker aan je moeders borst gehangen.
Moete gij eens goed luisteren jonguh. Zal ik 'tt is ammel van a tot z vertellen. Als ge om 7 u die bus op haalt, moette eerst naar huis rijden. Gewoon nog frikadellenbroodje erin, broodje bakpao, bietje teletekst kijken, bier dr bij. HOPPA! relaxt in oe eigen directeursstoeltje zitten. Directeur stoeltje thuis gewoon een relaxfauteuil heb ik ff die benen zo hop hop omhoog. Als ge nie meer hard hoef te werken is de sfeer in een keer stuk prettiger. Kek zo doe de gij da!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DAT KAN NIET, IK MOET WERKEN VERREKTE MONGOL
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
En wat moet je daarmee dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op de uitkijk voor licht getinte jongens.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat moet je daarmee dan?
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moete gij eens goed luisteren jonguh. Zal ik 'tt is ammel van a tot z vertellen. Als ge om 7 u die bus op haalt, moette eerst naar huis rijden. Gewoon nog frikadellenbroodje erin, broodje bakpao, bietje teletekst kijken, bier dr bij. HOPPA! relaxt in oe eigen directeursstoeltje zitten. Directeur stoeltje thuis gewoon een relaxfauteuil heb ik ff die benen zo hop hop omhoog. Als ge nie meer hard hoef te werken is de sfeer in een keer stuk prettiger. Kek zo doe de gij da!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Succes!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef bijdehand het volgende:
Het is alweer middag. Straks naar de tandarts
Zo dat is wel erg laat.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:54 schreef FedExpress het volgende:
sterkte bdh!
ik begin nu pas xD zit net in de trein naar eindhoven
Lekker laatquote:Op donderdag 9 september 2010 14:54 schreef FedExpress het volgende:
sterkte bdh!
ik begin nu pas xD zit net in de trein naar eindhoven
Mee eensquote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net friet van Ome Piet op. Goed spul.Toch wel lekkerder dan van 't Bikkertje.
En die bonnetjes voor gratis eten, door de jaren heen krijg je een hele stapel.quote:
Ja zover gaat mijn kennis nog niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En die bonnetjes voor gratis eten, door de jaren heen krijg je een hele stapel.
Ik heb tot een paar jaar geleden op de Kruiskamp gewoond.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat doe je eigenlijk bij Ome Piet als je in de Maaspoort woont.
quote:
quote:Leden van deze hyve zijn ook lid van: McDonald's, Kauwgom!, Chocolade, YOUR SWIRL's, STOP ANOREXIA bekijk het overzicht
quote:
Ik ga echt niet de hele dag friet staan bakken hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Die berichten eronder.Net of Mickey's een God is.
![]()
Ome Piet staat ter overname;
http://link.marktplaats.nl/375816482
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga echt niet de hele dag friet staan bakken hoor.
Jij wel dan?quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan gaat die tent gelijk failliet.
Misschien komen er nu nog betere frietbakkers.quote:
Hebben ze in Rosmalen geen Google?quote:
ik ben 12 wat is google?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hebben ze in Rosmalen geen Google?
Daar stop je je piemel in en dan krijg je een fax waar die tent zit.quote:
net zoals met een vrouw?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar stop je je piemel in en dan krijg je een fax waar die tent zit.
Hoe kan jij met je 12 weten wat een vrouw is?quote:
kijk altijd over het raampje van de kleedkamer heenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kan jij met je 12 weten wat een vrouw is?
Wat de neuk?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ome Piet staat ter overname;
http://link.marktplaats.nl/375816482
Ik ga 'm overkopen. Friet van Ome Handjequote:
Niet dat ik er een 'piet' heb gezien de afgelopen jaren, maar die 2 gasten die erin stonden waren wel gezellig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 05:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga 'm overkopen. Friet van Ome Handje
mogge
Best stom eigenlijk, een zaak overnemen en dan de naam van de vorige eigenaar laten staan. Al zal die wel geen Piet geheten hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 06:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet dat ik er een 'piet' heb gezien de afgelopen jaren, maar die 2 gasten die erin stonden waren wel gezellig.
en mogge
Zou niet echt slim zijn om de naam helemaal te veranderen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Best stom eigenlijk, een zaak overnemen en dan de naam van de vorige eigenaar laten staan. Al zal die wel geen Piet geheten hebbenMaar in Hintham zat Cor Kemps, is overgenomen door ene Pierre, nu heet het Pierre Kemps, terwijl die vent met z'n achternaam niet zo heet
Sowieso heb ik nog een stuk of 20 waardebonnen van Piet... wat gebeurt daar dan mee?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou niet echt slim zijn om de naam helemaal te veranderen.
Ja hoe moet ik dat weten...quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sowieso heb ik nog een stuk of 20 waardebonnen van Piet... wat gebeurt daar dan mee?
Die kan je op de antiekmarkt verkopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sowieso heb ik nog een stuk of 20 waardebonnen van Piet... wat gebeurt daar dan mee?
Jaquote:
Jij weet toch altijd alles? ;-)quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat weten...
pfff, lekker dan. volgende week compenseren dan maar :pquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jij weet toch altijd alles? ;-)
En gvd zit al 11 uur hier in a'dam en met die chaos op de a2 hoef ik echt nog niet naar huis te rijden
Hahahahahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jij weet toch altijd alles? ;-)
Poeh succes C2Bquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zou vandaag al compenseren en morgen moet ik ook nog werken...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zou vandaag al compenseren en morgen moet ik ook nog werken...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef Ceased2Be het volgende:
zo.... 20:15 thuis![]()
En nu is de pizza ook nog eens te laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |