Hoiquote:
Ja ik wilde zeggen omdat je zo'n lekker wijf bent, maar ik denk ik doe het eens andersquote:
Ik heb ooit een keer een machinist naar huis toe gebracht die net iemand ervoor had gehad. Ik heb bijzonder slecht geslapen die nacht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:31 schreef crv het volgende:
[..]
de zus van een vriendin van ons werkt bij de NS bij de Geestelijke hulpverlening e.d.
Je wilt de verhalen niet weten
Is 't al begonnen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
WE MAKEN FINLAND KAPOT HOLLAND FOREVAH IK BREKEKZ ZEE.
Ik ben geen lekker wijf gekquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik wilde zeggen omdat je zo'n lekker wijf bent, maar ik denk ik doe het eens anders
Ja dat hakte er toen goed in. en dit jaar nog even lekker eraan herinnerd toen die vriendin van ons aan kanker overleed in min of meer gelijkwaardige familiaire omstandigheden. En nu dus een vriendin van mijn vrouw die "aangetast" wordtquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Wat erg![]()
![]()
Ja hij heeft 4 oktober genomen omdat er nog familie uit Canada komt, daar kan hij nog afscheid van nemen, gelukkig geen kinderen verder, alleen zijn vrouw en die heeft zich er nu bij neergelegd, nou ja hij heeft gewacht tot ze het kon dealen
wat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
Nie zo lulle je bent een lekker wijf en als ik een piemol had zou ik je doen.quote:
Yep.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Ja soms zou je sommige jaren zo overslaan inderdaadquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ja dat hakte er toen goed in. en dit jaar nog even lekker eraan herinnerd toen die vriendin van ons aan kanker overleed in min of meer gelijkwaardige familiaire omstandigheden. En nu dus een vriendin van mijn vrouw die "aangetast" wordt![]()
Als ik terugdenk dan hebbenw e geloof ik elk jaar wel van die klote ervaringen
Ik weet het niet. Vind ik serieus moeilijk om van mezelf te zeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
LL; heb jij een doorrookte stem? Of een hoogpiepertje?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nie zo lulle je bent een lekker wijf en als ik een piemol had zou ik je doen.
quote:
Je piept.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind ik serieus moeilijk om van mezelf te zeggen.
JJH en Tombo hebben me gezienask them
in ieder geval sterktequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja soms zou je sommige jaren zo overslaan inderdaad
Daarom doen wij het welquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
Dat ben je wel... al begrijp ik dat je dat niet van jezelf zou zeggen.
quote:
Ik heb haar nog nooit gezien. Mis ik wat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grapjas
Dat ben je wel... al begrijp ik dat je dat niet van jezelf zou zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |