Dat het in scene is gezet, is gewoon een dom idee imo. Geen enkel rationeel denkend mens (en een groep die dit als complot succesvol voor elkaar krijgt) zal een dergelijke zaak ondernemen. Dit is een drukke snelweg waar iedereen kan rijden, iedereen foto's kan nemen ed. Waarom zulke enorme risico's nemen voor geen toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vreemd. Toch?
Maar wat denk jij dan?
zie idd weer:quote:
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik vind het ook nog steeds niet te geloven eigenlijk.... Soms is het ook gewoon lekker om er een beetje in te geloven... snap je?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef gorggg het volgende:
[..]
Dat het in scene is gezet, is gewoon een dom idee imo. Geen enkel rationeel denkend mens (en een groep die dit als complot succesvol voor elkaar krijgt) zal een dergelijke zaak ondernemen. Dit is een drukke snelweg waar iedereen kan rijden, iedereen foto's kan nemen ed. Waarom zulke enorme risico's nemen voor geen toegevoegde waarde?
Over de taxi + paal zelf. Buh, ziet er mij niet ondenkbaar uit dat het er zo uit kan zien erna.
Waar zijn die dingen dan? Ik heb ze nog niet gezien? Betekent dus dat piloten beter ergens anders kunnen gaan solliciteren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
zie idd weer:
http://www.washingtonpost(...)haddress_092001.html
deel tekst:
Tonight we face new and sudden national challenges.
We will come together to improve air safety, to dramatically expand the number of air marshals on domestic flights and take new measures to prevent hijacking,
like automatic forced remote control of flights/airplanes we are introducing now.
We will come together to promote stability and keep our airlines flying with direct assistance during this emergency.
(APPLAUSE)
We will come together to give law enforcement the additional tools it needs to track down terror here at home.
(APPLAUSE)
We will come together to strengthen our intelligence capabilities to know the plans of terrorists before they act and to find them before they strike.
toelichting
Die vetgedrukte zin is van mij; maar zoiets heb ik duidelijk horen zeggen door Bush die bewuste nacht.
de schuingedrukte text is van Bush en/of Washington Post, maar suggereert hetzelfde.
Er zijn die dag waarschijnlijk vele duizenden zaken gebeurd die een kans hadden om een eerder onwaarschijnlijke 'uitslag' te hebben. Dat het dan bij een aantal ook gebeurd, is in mijn ogen dan ook volkomen normaal. Dat is simpele statistiek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik vind het ook nog steeds niet te geloven eigenlijk.... Soms is het ook gewoon lekker om er een beetje in te geloven... snap je?![]()
Het is gewoon weer zoiets waarbij je denkt.. wtf?Hoe onwaarschijnlijk een in scene gezet iets ook lijkt... het is raar.
In het geval van die taxichauffeur is dat te gemakkelijk. Ik denk gewoon dat je er niet te diep over na wilt denken. Zoals voor anderen voor zo'n beetje alles geldt. Geeft overigens niet... ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:30 schreef gorggg het volgende:
[..]
Er zijn die dag waarschijnlijk vele duizenden zaken gebeurd die een kans hadden om een eerder onwaarschijnlijke 'uitslag' te hebben. Dat het dan bij een aantal ook gebeurd, is in mijn ogen dan ook volkomen normaal. Dat is simpele statistiek.
Ik zie niet zo in waarom dat te makkelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In het geval van die taxichauffeur is dat te gemakkelijk. Ik denk gewoon dat je er niet te diep over na wilt denken. Zoals voor anderen voor zo'n beetje alles geldt. Geeft overigens niet... ieder zijn ding natuurlijk.
Wat die ook suggereert, het gaat over de toekomst.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
zie idd weer:
http://www.washingtonpost(...)haddress_092001.html
deel tekst:
Tonight we face new and sudden national challenges.
We will come together to improve air safety, to dramatically expand the number of air marshals on domestic flights and take new measures to prevent hijacking,
like automatic forced remote control of flights/airplanes we are introducing now.
We will come together to promote stability and keep our airlines flying with direct assistance during this emergency.
(APPLAUSE)
We will come together to give law enforcement the additional tools it needs to track down terror here at home.
(APPLAUSE)
We will come together to strengthen our intelligence capabilities to know the plans of terrorists before they act and to find them before they strike.
toelichting
Die vetgedrukte zin is van mij; maar zoiets heb ik duidelijk horen zeggen door Bush die bewuste nacht.
de schuingedrukte text is van Bush en/of Washington Post, maar suggereert hetzelfde.
Wat een artikel weer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef -jos- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-vragen-rijzen.dhtml
Sorry als het hier al staat maar waar kan ik dat filmpje met die lijken zien?
Vanaf 2.49 ongeveer:quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef -jos- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-vragen-rijzen.dhtml
Sorry als het hier al staat maar waar kan ik dat filmpje met die lijken zien?
Tot een paar jaar na de aanslagen, kwam het niet in me op.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef gorggg het volgende:
[..]
Ik zie niet zo in waarom dat te makkelijk zou zijn.
Ofwel is het in scene gezet, ofwel niet.
Welk van de twee lijkt jou dan het meest waarschijnlijk?
Tja, mss. zal WTC 7 toch wel wat meer schade hebben opgelopen door het instortten van WTC 1 en WTC 2 dan de 'truthers' denken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tot een paar jaar na de aanslagen, kwam het niet in me op.
Echter na inmiddels vrij veel gezien te hebben sluit ik het nog zeker niet uit. Te veel rare zaken.
EDIT: Kan iemand verstaan wat die Hess nu precies uit dat raam schreeuwt? En waarom komt ie niet naar beneden? Is er iets mis met het trappenhuis?![]()
Waarom wordt dat niet vermeldt in het NIST rapport dan? En waarom nu pas die beelden onder druk vrijgeven. Als het allemaal niet zo bijzonder is, waarom zo moeilijk?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef gorggg het volgende:
[..]
Tja, mss. zal WTC 7 toch wel wat meer schade hebben opgelopen door het instortten van WTC 1 en WTC 2 dan de 'truthers' denken?
Juist.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat die ook suggereert, het gaat over de toekomst.
Maar Bush insinueerde iets, een tipje van de sluier .... en hij en anderen in het congres konden het lachen bijna niet meer inhouden.quote:Niet over wat er op 9/11 mogelijk was.
NIST vermeldt toch dat het gebouw schade heeft opgelopen door het instortten van de torens?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom wordt dat niet vermeldt in het NIST rapport dan?
Dat wel. Maar waarom dan niet dat de trappenhuizen onbegaanbaar waren? Hess was toch hun getuige...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef gorggg het volgende:
[..]
NIST vermeldt toch dat het gebouw schade heeft opgelopen door het instortten van de torens?
Ze zijn toch beneden geraakt? WTC 7 stond in brand, dus mss. rook waarvan ze bang waren + er was geen electriciteit => trappenhal volledig donker.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat wel. Maar waarom dan niet dat de trappenhuizen onbegaanbaar waren? Hess was toch hun getuige...
Nou... het spreekt de eerdere verklaringen iig lekker tegen dit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef gorggg het volgende:
[..]
Ze zijn toch beneden geraakt? WTC 7 stond in brand, dus mss. rook waarvan ze bang waren + er was geen electriciteit => trappenhal volledig donker.
Dan lijkt het toch niet onlogisch om te wachten op hulp brandweermannen met licht, uitrusting en ervaring om dit soort situaties in te schatten om naar beneden te gaan.
Dit is toch niet relevant? Hun verhaal was al eerder geweten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat wel. Maar waarom dan niet dat de trappenhuizen onbegaanbaar waren? Hess was toch hun getuige...
EDIT:
En waarom nu pas die beelden onder druk vrijgeven. Als het allemaal niet zo bijzonder is, waarom zo moeilijk?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou... het spreekt de eerdere verklaringen iig lekker tegen dit.
Toch wel relevant, vind ik. Zeker gezien hun eerdere uitspraken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:54 schreef gorggg het volgende:
[..]
Dit is toch niet relevant? Hun verhaal was al eerder geweten.
9/11 is het meest onderzochte incident ooit. Er zullen tonnen en tonnen stukken zijn die eventueel kunnen worden vrijgegeven. Veel nut heeft het toch niet om dit te doen? Kost alleen maar geld.
De verklaring van Jennings... dat het trappenhuis onbegaanbaar was. Volgens mij zelfs weggeslagen...quote:
Ik snap het nog niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De verklaring van Jennings... dat het trappenhuis onbegaanbaar was. Volgens mij zelfs weggeslagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |