WHUT?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
(De rest van de OP lijkt me inmiddels wat verouderd)
Er is een nieuwe OP!quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
VERDOEMMEquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Heey, had jij hem aangepast? Hulde!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey, had jij hem aangepast? Hulde!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/ffslowchat&action=history
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een waterornamentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi Cat![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat was toch dat katpispaaltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een kwijlende kiezel met een bierbuik
Ho! Gepolijst natuursteen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een kwijlende kiezel met een bierbuik
Kat anti pispaaltje!quote:
Ik vond van wel.quote:
Vissen er in, krijg je binnenkort ook kwantumkorting bij de dierenwinkel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
De katten waren not impressed, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ze net van de DA kwamen. Ik krijg nu kwantum korting.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Er moet nog wel een schaal bij met vetplanten of zo. Nu is het perkje wat te kaal.
De katten waren not impressed, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ze net van de DA kwamen. Ik krijg nu kwantum korting.
Waarom moesten ze naar de dierenarts?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Er moet nog wel een schaal bij met vetplanten of zo. Nu is het perkje wat te kaal.
Ooooh die is gaaaaaf Cat!!!quote:
Er is wegens esthetische redenen slechts plaatst voor een van ons.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
APK en Belana moeten eigenlijk ook wel in de OP
En die van Senes is veranderdquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
APK en Belana moeten eigenlijk ook wel in de OP
Sararaats komt hier toch nooit meer volgens mijquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Er is wegens esthetische redenen slechts plaatst voor een van ons.
quote:
Niks aant pootje hoor,quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom moesten ze naar de dierenarts?
Leuk is hij he?quote:
Oeh, da's best wel een wacko, of niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:36 schreef tombolafan het volgende:
Sararaats komt hier toch nooit meer volgens mij
Wees blij dat je het alleen hebt als ze in de auto moeten, hier is gewoon dagelijks 2-stemmig koorquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Niks aant pootje hoor,Jaarlijkse entingen. En omdat Yoko nu weer van haar blaasontsteking af was en het eigenlijk in augustus gepland stond, werd het weer eens tijd. Ik had driestemmig koor op de achterbank.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, da's best wel een wacko, of niet?
Dat ook ja. Jullie staan er bijquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, da's best wel een wacko, of niet?
Zoiets als Naartjie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wees blij dat je het alleen hebt als ze in de auto moeten, hier is gewoon dagelijks 2-stemmig koor
x2quote:
Zo. Omdat het kanquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als die Grijze 'm nou ook eens zou gebruiken zou het helemaal compleet zijn ja
Stelletje kletskousen. Geef ze een breiwerkje in de poot en klaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
x2![]()
Je hebt het filmpje gehoord toch? Die mannen geven op ALLES commentaar
blaadje dat in de tuin valt: mauw mauw mauw mauw
buurman die de deur dicht slaat: mauw mauw mauw mauw
iets op tv: mauw mauw mauw mauw
![]()
![]()
![]()
Ja, als het jouw dennenaaldjes zijn snap ik dat bestquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
Grrrmbblllsommige buren zijn té lachwekkend.
Buum is druk met het opruimen van zijn dennenaaldjesen boos kijken naar onze kant.
Wil je aaandacht Llquote:
Nee weet je die foto nog van die huge boom die nietom mag vallen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als het jouw dennenaaldjes zijn snap ik dat best
Behulpzame buren, die hebben wij ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee weet je die foto nog van die huge boom die nietom mag vallen?
Van die is het
En hij veegt altijd precies het pad tot zijn helft en dat waren wij vanmiddag zat
dus je hebt de boom kaal gezaagd en alles in zijn tuin gepleurd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee weet je die foto nog van die huge boom die nietom mag vallen?
Van die is het
En hij veegt altijd precies het pad tot zijn helft en dat waren wij vanmiddag zat
Ja?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Behulpzame buren, die hebben wij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Ik heb pannenkoeken gegeten....met appel
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus je hebt de boom kaal gezaagd en alles in zijn tuin gepleurd?
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Mmmm lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
quote:
Die twee laatsten die erbij zijn gekomen passen ook bij elkaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo. Omdat het kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbers
• Senesta • ElisaB • Greys
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ] 10. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja?
VertelWij hebben een nieuwsgierige buurmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Hij woont tegen het raam aangeplakt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwsgierige buurman
Zoiets, de eerste keer dat meneer Maes met hem sprak zei hij: Wat wil je weten ik weet alles van iedereen hier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij woont tegen het raam aangeplakt?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Zoiets, de eerste keer dat meneer Maes met hem sprak zei hij: Wat wil je weten ik weet alles van iedereen hier.
Ik wil niet zeuren maar mijn kerst icoon staat er nog in.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo. Omdat het kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbers
• Senesta • ElisaB • Greys
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ] 10. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar mijn kerst icoon staat er nog in.
Owww, da's lachen. Die kun je dus ook vanalles wijs maken. Ik zou gelijk hebben gezged: ow, leuk. wat wil je van ons weten? Wij hebben hobbiesquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Zoiets, de eerste keer dat meneer Maes met hem sprak zei hij: Wat wil je weten ik weet alles van iedereen hier.
Deze man staat ook op de loer. Komt ook altijd net naar buiten als ik naar mijn werk ga of met de hondjes ga lopen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh zo één woont er aan onze andere kant, vrij onschadelijk dat wel maar wel het nieuwsblad
Vind het erger als ze staan te gluren
Nu niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar mijn kerst icoon staat er nog in.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owww, da's lachen. Die kun je dus ook vanalles wijs maken. Ik zou gelijk hebben gezged: ow, leuk. wat wil je van ons weten? Wij hebben hobbies![]()
![]()
![]()
ow das wel minder ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Deze man staat ook op de loer. Komt ook altijd net naar buiten als ik naar mijn werk ga of met de hondjes ga lopen.
Dat hebben wij ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gelukkig leuke buren. Soms zien wel elkaar weken niet maar regelmatig komen we elkaar op straat tegen of lopen even binnen om bij te kletsen. Buuf is ook zo'n wandelende roddelrubriek.![]()
En.... ze zorgen voor mijn poezels als ik er niet ben.Which reminds me... morgen maar even binnen wippen om te vragen of ze dat donderdagavond weer willen doen.
Wij hebben hier eigenlijk alleen contact met de buurman met wie we de opgang delen. Met de rest minimaal. En dat is echt tegen mijn gewoonte in. Maar dat contact is dan ook echt goed. Het is gewoon een huisvriend geworden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gelukkig leuke buren. Soms zien wel elkaar weken niet maar regelmatig komen we elkaar op straat tegen of lopen even binnen om bij te kletsen. Buuf is ook zo'n wandelende roddelrubriek.![]()
En.... ze zorgen voor mijn poezels als ik er niet ben.Which reminds me... morgen maar even binnen wippen om te vragen of ze dat donderdagavond weer willen doen.
Dat mis ik hier welquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat hebben wij ookben ze net een puntje taart wezen brengen, ik kreeg van hen vorige week appeltaart ook zo lief.
Neuh, hij is modern en heeft IP camera's hangen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij woont tegen het raam aangeplakt?
Je staat er al in, schele.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef Belana het volgende:
en mag ik inmiddels ook in die OP?of moet ik dan nog een proef doorstaan?
das zooooo gluurbuur 2.0quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, hij is modern en heeft IP camera's hangen.
Lief zijn tegen je icoon buurvrouw.quote:
Ookquote:
Heb je 'em al lang?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Qwea het volgende:
wie had hier ooit een spiraaltje en er problemen mee? Ik ben het vergeten.
Ik heb me mega erge krampen, en een bloedverliesEn dat terwijl ik al een jaar niet ongesteld ben geweest. En deze krampen zijn echt heftig
Hoe lang heb je hem?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Qwea het volgende:
Ik heb me mega erge krampen, en een bloedverliesEn dat terwijl ik al een jaar niet ongesteld ben geweest. En deze krampen zijn echt heftig
Dan moet je naar de Dr Q.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Qwea het volgende:
Leave it to Ll.quote:
bijna een jaar. Maar ik ben ook al een jaar niet ongesteld geweest.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem?
Kut zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die krampen jonge
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hiervoor de HAP? Kan ik niet gewoon wachten tot morgen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar kan je niet beter ff de huisartsenpost bellen als het zo erg is Q?
En needless to say; oppassen met seksen lijkt me handig
En dan zwanger wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hiervoor de HAP? Kan ik niet gewoon wachten tot morgen?
En lekker bloedsexen![]()
Whatever floats your boat. Ik bedoelde meer dat je dan wellicht ook niet beschermd ben. Als je dat ding kwijt bent ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hiervoor de HAP? Kan ik niet gewoon wachten tot morgen?
En lekker bloedsexen![]()
Veel bloedverlies? En hoe erg is erg? Zo erg dat je niet kan lopen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Qwea het volgende:
Ik maakte een grapje met dat sexenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dan zwanger worden
Nee Q morgen HA tenzij je dubbel klapt.
Nou die krampen komen bij vlagen. Als ik zo'n kramp heb, kan ik enkel in elkaar zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Veel bloedverlies? En hoe erg is erg? Zo erg dat je niet kan lopen?
Kun je niet waarderen dat Q het in een spoiler heeft gezet? Ik heb het met haar wel anders meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
En die spoiler![]()
![]()
![]()
brb, even m'n ogen uitkrabben en een krat bier leegdrinken. Misschien ben ik het beeld dan kwijt
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
En die spoiler![]()
![]()
![]()
brb, even m'n ogen uitkrabben en een krat bier leegdrinken. Misschien ben ik het beeld dan kwijt
Dan zou ik nu even de HAP bellen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou die krampen komen bij vlagen. Als ik zo'n kramp heb, kan ik enkel in elkaar zitten.
En veel bloedverlies, wat is veel. Ik schrok er wel een beetje van.
De sluis staat wagenwijd open zeg maar.
Precies. Ik kan ook gewoon een foto van het papiertje maken met alles eropquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je niet waarderen dat Q het in een spoiler heeft gezet? Ik heb het met haar wel anders meegemaakt.
Dat hoopte ik alquote:
NEE!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Ik kan ook gewoon een foto van het papiertje maken met alles erop
Mocht je hem zo nog willen:quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje met dat sexen
Ooh men, serieus. Dit voelt net zo heftig als toen het gezet was.Fucking hel.
Ik zocht het mirena topic al, maar die kon ik niet vinden
Ehmm Zwab? Mijn maag draait.quote:
nou dan ben ik echt scheelquote:
Oh bahh..quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
bijna een jaar. Maar ik ben ook al een jaar niet ongesteld geweest.En er kwam eerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die krampen jongeZo teruglezend klinkt het als een bevalling!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou die krampen komen bij vlagen.Als ik zo'n kramp heb, kan ik enkel in elkaar zitten.
En veel bloedverlies, wat is veel. Ik schrok er wel een beetje van.
De sluis staat wagenwijd open zeg maar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Suc6!quote:
Catquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Zo teruglezend klinkt het als een bevalling!
oh-oh is uit de sc, geen idee waaromquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Brr spiraaltjes succes Q
@maes wanneer is de trouwdatum?
@belana mooi huis
Komt oh-oh hier nooit meer? en hoe is het met elisa
Zorro is het er niet mee eens dat de vakantie voorbij is. Als ik thuis kom drentelt hij de hele tijd om me heen.
voetbal dushulp holland hup
In degene die ik gepost hebquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:42 schreef Belana het volgende:
[..]
nou dan ben ik echt scheelik zie het niet
Q is af en toe ook niet... zo subtiel. Dan mag ik dat ook wel eens zijn.quote:
Discussie over iets (ik meen over hoe het met Sjon ging) en daarna besloot ze dat ze klaar was met deze SC.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh is uit de sc, geen idee waarom
I Lol'dquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Zo teruglezend klinkt het als een bevalling!
Ja he? Ongelofelijk ook hoe mensen zich in de nesten kunnen werken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
Zit rtl4 te kijken..jeetje arme mensen, wat een schulden![]()
Vind dat altijd zo erg.
Kan het me wel voorstellen dat het tegen valt als je ineens achteruit gaat in salaris maar die leningen snap ik niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he? Ongelofelijk ook hoe mensen zich in de nesten kunnen werken.
ben het gewoon niet avn je gewendquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Q is af en toe ook niet... zo subtiel. Dan mag ik dat ook wel eens zijn.
Ik vind het haske vervelend voor haar natuurlijk en hoop dat ze zich gauw weer beter voelt.
quote:
Maar dan heb je vaak je hypotheek al te hoog afgesloten. Nooit doen op het volledige allerhoogste inkomen. Want dan heb je dus problemen als dat achteruit kachelt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen dat het tegen valt als je ineens achteruit gaat in salaris maar die leningen snap ik niet.
Muv hypotheek daar kom je niet zo vaak onderuit helaas.
Spiegelen heet dat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben het gewoon niet avn je gewend
Hoiquote:
Ja is ook wel zo maar als er én 1 salaris wegvalt en je zelf naar 70% gaat wordt het denk ik bij veel mensen lastig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan heb je vaak je hypotheek al te hoog afgesloten. Nooit doen op het volledige allerhoogste inkomen. Want dan heb je dus problemen als dat achteruit kachelt.
En (andere) leningen... HUUUUUUU!Ben je maandelijks een half salaris kwijt aan rente en los je nog niks af.
Met UIOquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat word bitchy lately. Tijd dat ze gaat daten in het donker. Enzo
Ja he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat word bitchy lately. Tijd dat ze gaat daten in het donker. Enzo
Zo klinkt het alsof het eten heel slecht is gevallen.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he?
Heeft iedereen hier al gestemd?![]()
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Ik zal me morgen eens buigen over mijn stemmen + motivatie.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat gaan wij daten
Tafeltje van vier?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat gaan wij daten
Ik heb mijn stem veranderd, nu voor JJHquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he?
Heeft iedereen hier al gestemd?![]()
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Ik zal me morgen eens buigen over mijn stemmen + motivatie.
Uh-huh.quote:
Ik ga ons drietjes ook nomineren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb mijn stem veranderd, nu voor JJH
Dat is deels heel veel rente en een auto met visaquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uh-huh.
*valt om*
Hoe laat je het in GODSNAAM zover komen?
Wrom niet? Ik wil handjes vasthouden met Tombo.quote:
Het ding zit 5 jaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:46 schreef Belana het volgende:
oe Qwea dat klinkt niet fijn, zo'n ding moet eigenlijk heel lang kunnen blijven zitten toch?
Ik lees echt te langzaam, je bent al naar de hap, dat is wel goed lijkt me ja! sterkte!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wrom niet? Ik wil handjes vasthouden met Tombo.
Ow ja, hij gebruikte zijn CC om zaken af te lossen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is deels heel veel rente en een auto met visa
Hmm mag over 2 jr weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Het ding zit 5 jaar![]()
Ik lees ook langzaam, welkom bij de club
Ik ga echt niet handjes vasthouden met Cat hoor, als Anoniem5 lekker isquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Das ook zielig voor de mannen. En sowieso niet het idee dames
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga niet iedereen een handje geven hoor.
Hij heeft het gevoel voor niks te werkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, hij gebruikte zijn CC om zaken af te lossen.
'En het ligt allemaal aan de rest van de wereld!'
Dan mogen de mannen ook handjes vasthouden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Das ook zielig voor de mannen. En sowieso niet het idee dames
Maakt niet uit joh, ik mag toch bij jou blijven logeren?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga echt niet handjes vasthouden met Cat hoor, als Anoniem5 lekker is
Is je onderzoek naar zijn identiteit al verder gevorderd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga echt niet handjes vasthouden met Cat hoor, als Anoniem5 lekker is
Ja je leert meteen wat je niet moet doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb voetbal opstaan. Maar misschien moet ik toch switchen naar rtl4 voel ik mij wellicht wat minder kansloos.
Wat denk je er sowieso van?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan mogen de mannen ook handjes vasthouden.![]()
Nee hoor, tis al goed, ik ga wel met 'mijn' vent.![]()
Als ik bij de top drie blijf horen natuurlijk.![]()
Zeker welquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan mogen de mannen ook handjes vasthouden.![]()
Nee hoor, tis al goed, ik ga wel met 'mijn' vent.![]()
Als ik bij de top drie blijf horen natuurlijk.![]()
Van de date?quote:
Oh echt? Wat leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van de date?
Lijkt me leuk, ik volg zijn topic al langer en het lijkt me een gezellige vent.
Ik heb hem niet voor niks gewezen op de wedstrijd.
Nee, ik zoek eigenlijk niet echtquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is je onderzoek naar zijn identiteit al verder gevorderd?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zoek eigenlijk niet echt
Zo sta ik er ook in.quote:Ik zie het wel, ik ga in eerste instantie voor de gezelligheid/ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zo sta ik er ook in.
Ja, ik ook, ik had in het begin zoiets van: Ik win vast niet, dus niks aan de hand, maar nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
*gniffelquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik had in het begin zoiets van: Ik win vast niet, dus niks aan de hand, maar nu...
Kaaschips?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
OMG, Sjefke is een TIJGER als het om chips gaat![]()
![]()
Nee, pizza Pepperoniquote:
Leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, pizza Pepperoni
Maar hij is FEL!
En zo speels, dat is echt cool!
Spelesjef!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, pizza Pepperoni
Maar hij is FEL!
En zo speels, dat is echt cool!
DUMDUMDUMDUM!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Oh jeeee Cat daar komt het addertje..
Grote kauwbrokken? Kan dat bij een kat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Ow, wat de DA vanmiddag zei:
Yoko: mooie poes, mooie tandjes.![]()
Naartjie: beetje ontstoken tandvlees (daar voer ik hem potverdomme CB voor) en hij was
te dik
![]()
Satsu: beetje ontstoken tandvlees (WTF?? Ook op CB en hij is pas een jaar.), maar wel mooi van proportie.
![]()
Kleine discussie gehad over CB en tandsteen: volgens de DA moesten ze grote kauwbrokken krijgen.![]()
En dat slechte tanden erfelijk kan zijn. Dan moet Satsu het van zijn vader hebben georven.
Allesquote:
Misschien is Naartjie wel de papa van Satsuquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Ow, wat de DA vanmiddag zei:
Yoko: mooie poes, mooie tandjes.![]()
Naartjie: beetje ontstoken tandvlees (daar voer ik hem potverdomme CB voor) en hij was
te dik
![]()
Satsu: beetje ontstoken tandvlees (WTF?? Ook op CB en hij is pas een jaar.), maar wel mooi van proportie.
![]()
Kleine discussie gehad over CB en tandsteen: volgens de DA moesten ze grote kauwbrokken krijgen.![]()
En dat slechte tanden erfelijk kan zijn. Dan moet Satsu het van zijn vader hebben georven.
Die zullen er vast zijn, maar wat ik van de meeste brokken lees is dat die weinig tot niets bijdragen aan het 'schrapen' van de tanden. Sowieso past brok niet in een KVV dieet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grote kauwbrokken? Kan dat bij een kat?
Dat zou knap zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien is Naartjie wel de papa van Satsu
Ja, dit keer geen triomftocht van opgeloste schulden.quote:
Hmm parodontax poetsenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn, maar wat ik van de meeste brokken lees is dat die weinig tot niets bijdragen aan het 'schrapen' van de tanden. Sowieso past brok niet in een KVV dieet.
Ik gooi ze wel wat extra kippebotten toe.En binnenkort eens naar Leende want daar heb ik een speciaalzaak ontdekt die heel veel vers voer verkoopt. Daar zullen ze vast ook goede tandenborstelsnacks hebben.
Nee maar het was ook wel heel veel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dit keer geen triomftocht van opgeloste schulden.
Ja is ook wel zo maarja 70 euo om van rond te komen en je wel suf werken is best hard ondanks dat je het zelf hebt uitgegeven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Kijk die man daar op de bank zitten... één hoop ellende, terwijl de rest blij is met de mogelijkheid tot schuldsanering.
Nee nog niet gezien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef Maes het volgende:
Is Q al terug? Was even de etensboel opruimen
Alleen als Parodontax er asbest handschoenen bijlevert.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm parodontax poetsenwel zielig ontstoken tandvlees, zie je dat ook?
Ja, precies. Ik snap best dat hij niet meteen stond te juichen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo maarja 70 euo om van rond te komen en je wel suf werken is best hard ondanks dat je het zelf hebt uitgegeven.
Hmm ja ze zijn bikkelhard hoor voor zichzelf.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen als Parodontax er asbest handschoenen bijlevert.![]()
Je ziet het wel een beetje, aanslag rond de tandhalzen en het tandvlees is op plekken een beetje rood. Maar last lijkt hij er niet van te hebben, het eten gaat iig gauw genoeg op en botten knagen gaat ook prima.
Nee het is bikkelhard.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik snap best dat hij niet meteen stond te juichen.
Zal daar wel druk zijn ofzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef Maes het volgende:
Is Q al terug? Was even de etensboel opruimen
Tof he? Trouble is a friend vind ik geweldig, maar deze ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
Greys!
Zit het gehele Lenka album te luisteren
Arm kindquote:
Maar als ze dan zeggen, neem maar *insert medicijn*, zeg jij dan niet meteen dat je dat niet mag omdat je crohn hebt? En wat zeggen ze dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef Qwea het volgende:
Ik ben niet zwanger!(
)
De arts heeft met de gyn gebeld, en omdat ik ook al spotting had van de week, kan het zijn dat het baarmoederslijmvlies (3x woordwaarde!) eruit wil. Ik heb primulat gekregen, en mag lekker het zooitje zichzelf laten reinigen. Voor de pijn moest ik maar een NSAID nemen (dat mag helemaal niet met crohn en ik snap nog steeds niet dat artsen dat zo vaak tegen me zeggen. Dus ik heb er een tramadolletje in gestopt
)
Ik moest er om lachen hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Q is af en toe ook niet... zo subtiel. Dan mag ik dat ook wel eens zijn.
Ik vind het haske vervelend voor haar natuurlijk en hoop dat ze zich gauw weer beter voelt.
Het is niet altijd zo simpel. Het is ook niet altijd zo dat iemand gekke dingen koopt. Ik ben ook ooit eens in zo'n positie geweest dat ik mijn baan verloor en 4 maanden moest wachten op een inkomen (wel ww, geen ww, was het nou een dienstverband of niet. Is er nog wat te halen bij de werkgever of niet? ) en dan kun je niets anders doen dan je vaste lasten betalen met je cc als je geen geld meer hebt. Vervolgens ga je het ene gat dichten met een ander gat en kom je er jaaaaren niet meer uit. De lijn tussen een dak boven je hoofd en een doos boven je hoofd is dan maar dun. En schuldhulpverlening kan je niet altijd helpen. Ik heb mijn troep inmiddels betaald, maar ik heb jaren in de shit gezeten. Ik zal de laatste zijn om te oordelen. Het kan zo gek gaan in een leven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, hij gebruikte zijn CC om zaken af te lossen.
'En het ligt allemaal aan de rest van de wereld!'
Dus alles zit nog op zijn plek?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef Qwea het volgende:
Ik ben niet zwanger!(
)
De arts heeft met de gyn gebeld, en omdat ik ook al spotting had van de week, kan het zijn dat het baarmoederslijmvlies (3x woordwaarde!) eruit wil. Ik heb primulat gekregen, en mag lekker het zooitje zichzelf laten reinigen. Voor de pijn moest ik maar een NSAID nemen (dat mag helemaal niet met crohn en ik snap nog steeds niet dat artsen dat zo vaak tegen me zeggen. Dus ik heb er een tramadolletje in gestopt
)
I knowquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo simpel. Het is ook niet altijd zo dat iemand gekke dingen koopt. Ik ben ook ooit eens in zo'n positie geweest dat ik mijn baan verloor en 4 maanden moest wachten op een inkomen (wel ww, geen ww, was het nou een dienstverband of niet. Is er nog wat te halen bij de werkgever of niet? ) en dan kun je niets anders doen dan je vaste lasten betalen met je cc als je geen geld meer hebt. Vervolgens ga je het ene gat dichten met een ander gat en kom je er jaaaaren niet meer uit. De lijn tussen een dak boven je hoofd en een doos boven je hoofd is dan maar dun. En schuldhulpverlening kan je niet altijd helpen. Ik heb mijn troep inmiddels betaald, maar ik heb jaren in de shit gezeten. Ik zal de laatste zijn om te oordelen. Het kan zo gek gaan in een leven.
alleen baggerquote:
Ik hoop dat het helpt allemaal. Moet je nog terug naar huisarts of gyn?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef Qwea het volgende:
Ik ben niet zwanger!(
)
)
Ben teruggezapt om te kijken, vind ze erg mooi maar misschien komt het nog?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Dus iedereen met de nieuwe layout ziet ze niet?
Jammer...
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ze dan zeggen, neem maar *insert medicijn*, zeg jij dan niet meteen dat je dat niet mag omdat je crohn hebt? En wat zeggen ze dan?
Gaan we wel van uit. De eierstokken waren niet gevoelig, dus een cyste is onwaarschijnlijk. En ik heb +- 4 a 5 maanden geleden een echo laten doen en toen zat ie nog prima.quote:
Mop, je bent dan wel een draak soms, maar wel *onze* draak he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef Qwea het volgende:
Wel lief trouwens dat jullie er zo bovenop zaten
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaan we wel van uit. De eierstokken waren niet gevoelig, dus een cyste is onwaarschijnlijk. En ik heb +- 4 a 5 maanden geleden een echo laten doen en toen zat ie nog prima.
Dus hij ging er vanuit dat hij niet verschoven was of was gaan zwerven.
Nope, in principe niet. Of de klachten moeten aanhouden / terug komen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helpt allemaal. Moet je nog terug naar huisarts of gyn?
O ja, die ken ik ook wel hoor. Van die mensen die gewoon dingen doen en dan zeggen: ga ik gewoon naar de schuldhulpverlening, betaal ik een paar jaar het minimum en dan ben ik weer schoon vor een fractie van wat ik eigenlijk heb uitgegeven. Die had econoom moeten worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
I knowmensen staan snel te wijzen helaas.
Op een enkeling na hebben de meesten er niet voor gekozen.
Maar die enkeling dat zijn de dikste dossiers
Geen pijn nu hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, je bent dan wel een draak soms, maar wel *onze* draak he?
Hoop dat je een beetje snel van de pijn af bent
Gelukkig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen pijn nu hoorde tramadol kickt snel in.
![]()
Kun je hem niet voelen zitten dan? Ik heb er ook een gehad en die kon ik zelf voelen aan mijn baarmoedermond. Daar staken van die piepkleine draadjes uit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaan we wel van uit. De eierstokken waren niet gevoelig, dus een cyste is onwaarschijnlijk. En ik heb +- 4 a 5 maanden geleden een echo laten doen en toen zat ie nog prima.
Dus hij ging er vanuit dat hij niet verschoven was of was gaan zwerven.
Minst erge wat? anticonceptie? Met de pil had ik nooit problemen. Maar ja, omdat ik crohn heb, wordt de pil niet goed opgenomen in mijn darmen (vitaminen enzo ook niet, en omdat ik vaak aan de dunne ben) dus ik moest iets anders verzinnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
Maar Q denk dat de mirena nog de minst erge is op concoom na.
Jij denkt dat je grappig ben he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nu niet wild met opblaasbare walrussen gaan sexen vanavond he?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nu niet wild met opblaasbare walrussen gaan sexen vanavond he?
Jup, pil bevat veel meer hormonen is dus per definitie (buiten crohn om hoor) slechter.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Minst erge wat? anticonceptie? Met de pil had ik nooit problemen. Maar ja, omdat ik crohn heb, wordt de pil niet goed opgenomen in mijn darmen (vitaminen enzo ook niet, en omdat ik vaak aan de dunne ben) dus ik moest iets anders verzinnen.
Je moest lachen, geef nou maar toequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij denkt dat je grappig ben he?Trut!
Hmmm. Voor lange tijd in de auto zou ik zelf kiezen voor o.a. Lenka dus, voor John Mayer, Dave Matthews band, Amy Winehouse, Lilly Allen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
Truste Q!
Greys? nog muziektips? Zit onze ipod te itunen voor in de auto
Albums gaat zoeken en eerst even youtube checken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm. Voor lange tijd in de auto zou ik zelf kiezen voor o.a. Lenka dus, voor John Mayer, Dave Matthews band, Amy Winehouse, Lilly Allen.
Oh! En Sia(!!!)![]()
(hopelijk lees je terug)quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Minst erge wat? anticonceptie? Met de pil had ik nooit problemen. Maar ja, omdat ik crohn heb, wordt de pil niet goed opgenomen in mijn darmen (vitaminen enzo ook niet, en omdat ik vaak aan de dunne ben) dus ik moest iets anders verzinnen.
Bonkjes... sliertjes... wil je nog meer weten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:20 schreef APK het volgende:
Waar ben ik nou weer in terecht gekomen?
Wat is 'spotting' ?
Of wil ik dat niet weten?
Wel even bij het onderwerp blijven he Greys.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, we zijn alweer een paar posts verder![]()
Voor dát soort vragen moet je echt bij Cat zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:20 schreef APK het volgende:
Waar ben ik nou weer in terecht gekomen?
Wat is 'spotting' ?
Of wil ik dat niet weten?
Euhm, neuh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Bonkjes... sliertjes... wil je nog meer weten?
Volgens mijn HA meer hormonen maar Q moet het idd goed navragenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Ah, Q is back. Met spiraal en zonder kind.![]()
[..]
(hopelijk lees je terug)
Is de prikpil geen optie dan? Ben je ook beschermd en er hoeft niks door je slijmvliezen. Gewoon rechtstreeks hatseflats anticonceptie in het weefsel. Of krijg je dan weer gedoe met Crohn icm hormonen?
Ik was alweer driftig anderen mijn muzieksmaak aan het opdringenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel even bij het onderwerp blijven he Greys.
Zo, dat is niet in zijn Gillette-years.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Oh! Oh!
Wat ik net onderweg hoorde. Een juwééltje! APK, ook effe opletten!
Daarna mag je pas slapen.
Het wordt wel gedoseerd afgegeven. En Q. heeft nu dus Mirena, zitten ook hormonen in. Dan zou ik denken dat ze beter een koperspiraal had kunnen kiezen, nul hormonen. Maar ik weet niet alle details en overwegingen van haar en de gyn natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mijn HA meer hormonen maar Q moet het idd goed navragen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor dát soort vragen moet je echt bij Cat zijn
Die kan dat héul goed uitleggen!
Klikt, en Laura Jansen Greys die ben je vergetenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was alweer driftig anderen mijn muzieksmaak aan het opdringen
Oh! Oh!
Wat ik net onderweg hoorde. Een juwééltje! APK, ook effe opletten!
Daarna mag je pas slapen.
Koper moet je ook willen maar idd geen hormonenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het wordt wel gedoseerd afgegeven. En Q. heeft nu dus Mirena, zitten ook hormonen in. Dan zou ik denken dat ze beter een koperspiraal had kunnen kiezen, nul hormonen. Maar ik weet niet alle details en overwegingen van haar en de gyn natuurlijk.![]()
[..]
![]()
Echt Rutte praat over alles of het doodsaai is en onbelangrijk, ja er moet nog even een centralplannetje gedaan worden en gekeken worden naar de inkomens, tsja..quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Ah, we hebben een nieuwe informateur-die-niet-zo-genoemd-gaat-worden-omdat-hij-een-tussendoortje-is.
*klik*quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef APK het volgende:
Nog even mijn Limburgse roots () promoten:
Must Go To Sleep.
Det es nog us un echte taal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef APK het volgende:
Must Go To Sleep.
Ik heb een paar nachtelijke ritjes cd's.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
*klik*
En autorijden met een lekker muziekje is idd geweldig!![]()
En dan lekker meejengelen
Oh get heb je ook vroeg bij de garage dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Jeej! Morgen een hele dag voor mezelf!(zonder auto want die krijgt een beurt).
En... het regent.
Mwah. Dat vind ik niet zó, ik kan Use Somebody niet meer horenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klikt, en Laura Jansen Greys die ben je vergeten
hihi ik ook en dan zegt de buum "was je stapavondje leuk kind""oh oepsquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een paar nachtelijke ritjes cd's.Within Temptation bij voorbeeld. Geluid voluit en lekker hard meebrullen!
Mooi!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef APK het volgende:
Must Go To Sleep.
Nee maar ik zet het hele album op en daar staat nog veel meer op.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Dat vind ik niet zó, ik kan Use Somebody niet meer horen
Half 9.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh get heb je ook vroeg bij de garage dan?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hihi ik ook en dan zegt de buum "was je stapavondje leuk kind""oh oeps"
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half 9.![]()
En niemand om de schuld te geven, ik heb zelf gebeld en zelf gezegd dat dat 'geen probleem was'.
Hihi heb er nu 3 tegelijk in bestelling en dat vind de pc van mijn Mr niet leuk (en dat met 3 draaiende schijven).quote:
Mijn hele vrije week hangt zo aan elkaar. Donderdag samen met mijn moeder babysitten bij de neefjes en nichtjes... of ik om 7.10 uur klaar wil staan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
nou gelukkig ben ik niet alleen met dat soort stomme dingen op vrije dagen.
Sjeezz je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn hele vrije week hangt zo aan elkaar. Donderdag samen met mijn moeder babysitten bij de neefjes en nichtjes... of ik om 7.10 uur klaar wil staan.![]()
Vrijdag werken en zaterdag.... om 10 uur vergadering van de vereniging. Kon niet anders gepland worden.
Ik bewaak de zondag met mijn leven.
Truste Cat!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
En aangezien morgenvroeg de wekker dus weer gaat.. duik ik in bed. Trust!
Nee hoor, nu zit ik in het ritme van vroeg opstaan, dan ben ik waarschijnlijk om 9 uur al wakker. Maar dan is het lekker om te weten dat je de hele dag in je pyjama kunt luilakken en nergens naartoe hoeft.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sjeezz je bent te goed voor deze wereld
Nu ja als je het trekt maar volgens mij lig je de hele zondag op bed zo?
Lekkere planningquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, nu zit ik in het ritme van vroeg opstaan, dan ben ik waarschijnlijk om 9 uur al wakker. Maar dan is het lekker om te weten dat je de hele dag in je pyjama kunt luilakken en nergens naartoe hoeft.![]()
En morgen heb ik ook geen afspraken. Behalve 's morgens heel vroeg en 's avonds heel laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |