WHUT?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
(De rest van de OP lijkt me inmiddels wat verouderd)
Er is een nieuwe OP!quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
VERDOEMMEquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Heey, had jij hem aangepast? Hulde!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey, had jij hem aangepast? Hulde!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/ffslowchat&action=history
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een waterornamentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi Cat![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat was toch dat katpispaaltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een kwijlende kiezel met een bierbuik
Ho! Gepolijst natuursteen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een kwijlende kiezel met een bierbuik
Kat anti pispaaltje!quote:
Ik vond van wel.quote:
Vissen er in, krijg je binnenkort ook kwantumkorting bij de dierenwinkel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
De katten waren not impressed, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ze net van de DA kwamen. Ik krijg nu kwantum korting.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Er moet nog wel een schaal bij met vetplanten of zo. Nu is het perkje wat te kaal.
De katten waren not impressed, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ze net van de DA kwamen. Ik krijg nu kwantum korting.
Waarom moesten ze naar de dierenarts?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Er moet nog wel een schaal bij met vetplanten of zo. Nu is het perkje wat te kaal.
Ooooh die is gaaaaaf Cat!!!quote:
Er is wegens esthetische redenen slechts plaatst voor een van ons.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
APK en Belana moeten eigenlijk ook wel in de OP
En die van Senes is veranderdquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
APK en Belana moeten eigenlijk ook wel in de OP
Sararaats komt hier toch nooit meer volgens mijquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Er is wegens esthetische redenen slechts plaatst voor een van ons.
quote:
Niks aant pootje hoor,quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom moesten ze naar de dierenarts?
Leuk is hij he?quote:
Oeh, da's best wel een wacko, of niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:36 schreef tombolafan het volgende:
Sararaats komt hier toch nooit meer volgens mij
Wees blij dat je het alleen hebt als ze in de auto moeten, hier is gewoon dagelijks 2-stemmig koorquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Niks aant pootje hoor,Jaarlijkse entingen. En omdat Yoko nu weer van haar blaasontsteking af was en het eigenlijk in augustus gepland stond, werd het weer eens tijd. Ik had driestemmig koor op de achterbank.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, da's best wel een wacko, of niet?
Dat ook ja. Jullie staan er bijquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, da's best wel een wacko, of niet?
Zoiets als Naartjie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wees blij dat je het alleen hebt als ze in de auto moeten, hier is gewoon dagelijks 2-stemmig koor
x2quote:
Zo. Omdat het kanquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als die Grijze 'm nou ook eens zou gebruiken zou het helemaal compleet zijn ja
Stelletje kletskousen. Geef ze een breiwerkje in de poot en klaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
x2![]()
Je hebt het filmpje gehoord toch? Die mannen geven op ALLES commentaar
blaadje dat in de tuin valt: mauw mauw mauw mauw
buurman die de deur dicht slaat: mauw mauw mauw mauw
iets op tv: mauw mauw mauw mauw
![]()
![]()
![]()
Ja, als het jouw dennenaaldjes zijn snap ik dat bestquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
Grrrmbblllsommige buren zijn té lachwekkend.
Buum is druk met het opruimen van zijn dennenaaldjesen boos kijken naar onze kant.
Wil je aaandacht Llquote:
Nee weet je die foto nog van die huge boom die nietom mag vallen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als het jouw dennenaaldjes zijn snap ik dat best
Behulpzame buren, die hebben wij ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee weet je die foto nog van die huge boom die nietom mag vallen?
Van die is het
En hij veegt altijd precies het pad tot zijn helft en dat waren wij vanmiddag zat
dus je hebt de boom kaal gezaagd en alles in zijn tuin gepleurd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee weet je die foto nog van die huge boom die nietom mag vallen?
Van die is het
En hij veegt altijd precies het pad tot zijn helft en dat waren wij vanmiddag zat
Ja?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Behulpzame buren, die hebben wij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Ik heb pannenkoeken gegeten....met appel
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus je hebt de boom kaal gezaagd en alles in zijn tuin gepleurd?
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Mmmm lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
quote:
Die twee laatsten die erbij zijn gekomen passen ook bij elkaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo. Omdat het kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbers
• Senesta • ElisaB • Greys
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ] 10. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja?
VertelWij hebben een nieuwsgierige buurmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Hij woont tegen het raam aangeplakt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwsgierige buurman
Zoiets, de eerste keer dat meneer Maes met hem sprak zei hij: Wat wil je weten ik weet alles van iedereen hier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij woont tegen het raam aangeplakt?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Zoiets, de eerste keer dat meneer Maes met hem sprak zei hij: Wat wil je weten ik weet alles van iedereen hier.
Ik wil niet zeuren maar mijn kerst icoon staat er nog in.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo. Omdat het kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbers
• Senesta • ElisaB • Greys
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ] 10. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar mijn kerst icoon staat er nog in.
Owww, da's lachen. Die kun je dus ook vanalles wijs maken. Ik zou gelijk hebben gezged: ow, leuk. wat wil je van ons weten? Wij hebben hobbiesquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Zoiets, de eerste keer dat meneer Maes met hem sprak zei hij: Wat wil je weten ik weet alles van iedereen hier.
Deze man staat ook op de loer. Komt ook altijd net naar buiten als ik naar mijn werk ga of met de hondjes ga lopen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh zo één woont er aan onze andere kant, vrij onschadelijk dat wel maar wel het nieuwsblad
Vind het erger als ze staan te gluren
Nu niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar mijn kerst icoon staat er nog in.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owww, da's lachen. Die kun je dus ook vanalles wijs maken. Ik zou gelijk hebben gezged: ow, leuk. wat wil je van ons weten? Wij hebben hobbies![]()
![]()
![]()
ow das wel minder ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Deze man staat ook op de loer. Komt ook altijd net naar buiten als ik naar mijn werk ga of met de hondjes ga lopen.
Dat hebben wij ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gelukkig leuke buren. Soms zien wel elkaar weken niet maar regelmatig komen we elkaar op straat tegen of lopen even binnen om bij te kletsen. Buuf is ook zo'n wandelende roddelrubriek.![]()
En.... ze zorgen voor mijn poezels als ik er niet ben.Which reminds me... morgen maar even binnen wippen om te vragen of ze dat donderdagavond weer willen doen.
Wij hebben hier eigenlijk alleen contact met de buurman met wie we de opgang delen. Met de rest minimaal. En dat is echt tegen mijn gewoonte in. Maar dat contact is dan ook echt goed. Het is gewoon een huisvriend geworden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gelukkig leuke buren. Soms zien wel elkaar weken niet maar regelmatig komen we elkaar op straat tegen of lopen even binnen om bij te kletsen. Buuf is ook zo'n wandelende roddelrubriek.![]()
En.... ze zorgen voor mijn poezels als ik er niet ben.Which reminds me... morgen maar even binnen wippen om te vragen of ze dat donderdagavond weer willen doen.
Dat mis ik hier welquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat hebben wij ookben ze net een puntje taart wezen brengen, ik kreeg van hen vorige week appeltaart ook zo lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |