En ik nodig mezelf hierbij uit, ik ben een heel net meisje, met een gezonde eetlustquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
diner is bijna ready voor morgen: lontong, gekookt eitje, zelfgemaakte pindasaus, sajoer lodeh, atjar komkommer, zelfgemaakte seroendeng, zelfgemaakte sambal klappa, djagoen oedang (= garnalengerecht) daarbij nog zelfgekochte () kroepoek en gebakken uitjes.
Mag ik komen eten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
diner is bijna ready voor morgen: lontong, gekookt eitje, zelfgemaakte pindasaus, sajoer lodeh, atjar komkommer, zelfgemaakte seroendeng, zelfgemaakte sambal klappa, djagoen oedang (= garnalengerecht) daarbij nog zelfgekochte () kroepoek en gebakken uitjes.
een minibroodje? en dan wel nog steeds 's avonds soep/groenten/vlees én toetje ?quote:
Ik doe vaak tussen de middag al iets van soep en savonds aardappel vlees en groente en ik kan smorgens echt niet meer op dan een mini broodjequote:Op woensdag 8 september 2010 09:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een minibroodje? en dan wel nog steeds 's avonds soep/groenten/vlees én toetje ?
Waarom verbaast het jequote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef DarkElf het volgende:
weet ik, maar soms zie ik hier nog steeds staan dat je A-V-G en soep eet 's avonds en dat verbaasde mij nogal. zeker gezien je toevoegingen bij t broodje als mini.
kan toch? ik eet soms maandag (nog over van zondag) een kopje soep en daarna gewoon eten. alleen soep is geen eten (voor mij)quote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef DarkElf het volgende:
weet ik, maar soms zie ik hier nog steeds staan dat je A-V-G en soep eet 's avonds en dat verbaasde mij nogal. zeker gezien je toevoegingen bij t broodje als mini.
Als ik bij mijn ouders eet die eten altijd nog soep voor de maaltijd. En dat is idd geen eten als je alleen soep eet en dan eet ik daar 1 soeplepel van.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan toch? ik eet soms maandag (nog over van zondag) een kopje soep en daarna gewoon eten. alleen soep is geen eten (voor mij)
dat is weinigquote:Op woensdag 8 september 2010 09:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Waarom verbaast het je
ik eet ongeveer 50 gram aardappel 50 gram groente en 1 stukje vlees al moet ik ooit ervan nog iets weggooien. En dan zit ik nog niet aan de avondhoeveelheid wat op het lijstje staat wat je eigenlijk moet eten van de nederlandse obesitas. Dus ik snap je punt niet helemaal???
ik vond t verschil tussen t noemen van een minibroodje en wel een lijstje als AVG en soep met toetje zonder toevoegingen als mini of wat dan ook zo groot. That's all.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Waarom verbaast het je
ik eet ongeveer 50 gram aardappel 50 gram groente en 1 stukje vlees al moet ik ooit ervan nog iets weggooien. En dan zit ik nog niet aan de avondhoeveelheid wat op het lijstje staat wat je eigenlijk moet eten van de nederlandse obesitas. Dus ik snap je punt niet helemaal???
je hoeft je toch niet te schamen hiervoor? al zouden het 3 boterhammen zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef Windigo het volgende:
3 Stukjes speltbrood (is samen één boterham qua formaat) één met saksische leverworst, een met kruidenkaas en 1 met boter en mokka hagelslag. Citroen-honing thee erbij.
Nevermind.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:21 schreef Riann het volgende:
FutureFairytale het is idd weinig maar het is niet anders sins die operatie. En DarkElf ik blijf je punt niet zo snappen ik moet allerlei voedingstoffen eten. Je doet net of ik weet ik zoveel eet ondanks mijn operatie![]()
Huh nee ik schaam me helemaal niet hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoeft je toch niet te schamen hiervoor? al zouden het 3 boterhammen zijn
Oh das duur ja. Misschien is zelf bakken een idee?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Huh nee ik schaam me helemaal niet hoorVermeldde het alleen omdat ik vind dat het brood nogal bizar duur is (2.40) voor sneetjes van groot stokbroodformaat. Maar het is wel erg lekker
waar koop je dat?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Huh nee ik schaam me helemaal niet hoorVermeldde het alleen omdat ik vind dat het brood nogal bizar duur is (2.40) voor sneetjes van groot stokbroodformaat. Maar het is wel erg lekker
Mja ik wil er wel aan beginnen, maar ben tot nu toe een ramp met gebak en deegquote:Op woensdag 8 september 2010 09:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh das duur ja. Misschien is zelf bakken een idee?
Bij een banketbakker hier in de buurt, Groenendijk. Het is kwalitatief erg goed, maar gewoon heel weinig voor dat geld. Ik koop ze hierna weer bij de Natuurwinkel, net zo duur maar wel een normaal formaat brood.quote:
Ja met zulke dingen is afwegen wel aan te raden jaquote:Op woensdag 8 september 2010 09:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja ik wil er wel aan beginnen, maar ben tot nu toe een ramp met gebak en deegHet is het enige wat ik in de keuken niet goed kan, ik ben namelijk meer een intuïtieve koker dan een receptenkoker, en ik maak gewoon vaak foutjes met afwegen waardoor ik alles verpest.
Hoe heb jij t geleerd dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja met zulke dingen is afwegen wel aan te raden ja
ik was ook een drama met deeg maar ben toch mijn eigen brood gaan bakken en nu is t zo simpel! (net als deeg maken voor quiches etc... zo gedaan en lekkerder en goedkoper dan t kopen)
Ben t gewoon gaan doen aan de hand van een brood basisrecept (kan je online wel vinden)quote:
dat deden wij vroeger ook altijd; slavink én verse worstquote:Op woensdag 8 september 2010 14:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond hutspot met een laagje kaas uit de oven met daarbij slavink en verse worst.
heerlijk Windigo!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef Windigo het volgende:
Zelfgemaakte gratin dauphinois, met een scharrelkogelbiefstuk van 200 g, én broccoli. Ik moest even iets leuks voor mezelf doen in deze rotweek.
Ja, ik ga straks nog een foto posten in het Foodgawkers topic, maar moet nu eerst nog beginnen met kokenquote:
*burpquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Gadverdamme wat goor!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:54 schreef renzell het volgende:
Vanavond zo'n viscuisine (benieuwd of het wat is!), doperwtenpuree met munt, een rucolasalade en zoete aardappeltjes met knoflook en rozemarijn uit de oven (geen idee ook of dat werkt: zoete aardappels uit de oven...).
doorbakken patat iieequote:Op vrijdag 10 september 2010 00:56 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb net 2 blikken erwtensoep in de pan gegooid, had ik zomaar ineens weer zin in.
Oh, en eerder vanavond een extra-extra-extra-doorbakken patatje met van de snackbar, een kipcorn en een satékroket.
Neuh, zo doorbakken mogelijk, liefst zo krokant als chips...quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doorbakken patat iieedan nog liever slap, vet en zout
Hmmm, looking good!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb net scones gegeten.
Ik heb deze zelf gemaakt (1e keer), ze smaken erg lekker.
[ link | afbeelding ]
scones 012 by maryvon71, on Flickr
De lekkerste!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef Mirjam het volgende:
zometeen indomie noodles
er staat een pan kippensoep op het vuur, dus dat ook vanavond een kopje, en ws. kant en klare lasagne van de lidl
Ik wist niet dat een smoothie van yoghurt en mango zo vullend kon zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 07:22 schreef Windigo het volgende:
Zo, zelfgemaakte appelflappen staan in de oven heerlijk te geuren(Eventjes sympathie winnen op mn nieuwe opleiding
)
Zometeen yoghurt met mangoblokjes en cornflakes, heb nog steeds mn oude eetlust niet terug. Thee erbij.
Hé! Dat stond ook bij mij op het menu vanavond. Met de nadruk op stondquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:42 schreef Curiosity het volgende:
Tomatensoep met zelfgebakken brood met gedroogde tomaatjes en div. kruiden + kruidenboter.
Hoe maak je die koolsla Piet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond vooraf een salade met gebakken jacobsschelpen, dan een ribeyesteak met gebakken aardappels en koolsla.
Heb net de koolsla staan maken, maak 2 soorten, eentje met kummel en eentje zonder
wow, na een goedgevulde grote kop erwtensoep zit ik al behoorlijk vol. dan nog een hele pizza erachter?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef 8108139dpths het volgende:
Pizza...
[ afbeelding ]
... en erwtensoep met extra rookworst en extra veel zwarte peper vanavond.![]()
... en bier natuurlijk. [ afbeelding ]
Nee, eerst de pizza, later op de avond de erwtensoep... dat krijg ik nooit op natuurlijk, dat wat overblijft is mijn ontbijt / lunch morgen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow, na een goedgevulde grote kop erwtensoep zit ik al behoorlijk vol. dan nog een hele pizza erachter?
Witte kool hobelen of met een mes heel dun snijden. Beetje zout, goede theelepel, half kopje suiker, half kopje azijn. Goed doormengen, eventueel wat heel kummelzaad erdoor.quote:
Heb besloten dat het aardappel gratin wordt met creme fraiche en knoflook ipv gebakken aardappels.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond vooraf een salade met gebakken jacobsschelpen, dan een ribeyesteak met gebakken aardappels en koolsla.
Heb net de koolsla staan maken, maak 2 soorten, eentje met kummel en eentje zonder
Ah, dank je!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Witte kool hobelen of met een mes heel dun snijden. Beetje zout, goede theelepel, half kopje suiker, half kopje azijn. Goed doormengen, eventueel wat heel kummelzaad erdoor.
Regelmatig even doormengen, na een uurtje half kopje olijfolie erdoor, dan in glazen potten pakken en in de koelkast.
Ik haal uit een witte kool een stuk of 4 grote mayonaise potten vol.
Het lekkerste is die als hij lekker vers is vind ik, dus snel opeten en niet teveel makenquote:
tuurlijk wat heb jij gegeten?quote:Op zondag 12 september 2010 12:27 schreef summer29 het volgende:
Wat leuke topic deze....
Mag/Kan ik gezellig bij toevoegen?
welquote:Op maandag 13 september 2010 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
telt niet want slik je niet door
meerdere per dagquote:
heb je nooit trek in zoet tussendoor? vind het knap hoor dat je altijd zo gezond eet.'quote:Op maandag 13 september 2010 16:31 schreef DarkElf het volgende:
kopje bouillon en 2 wasa met geitenkaas
Ik ook, eet nu een heerlijke mini nep-milky way. (Die ik overigens lekkerder vind dat de originelen)quote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je nooit trek in zoet tussendoor? vind het knap hoor dat je altijd zo gezond eet.'
ik heb om 15u - 16u altijd snoep/chips behoefte...
nee ik heb eigenlijk zelden trek in zoetquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je nooit trek in zoet tussendoor? vind het knap hoor dat je altijd zo gezond eet.'
ik heb om 15u - 16u altijd snoep/chips behoefte...
chips is hartigquote:Op maandag 13 september 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee ik heb eigenlijk zelden trek in zoetNooit echt gehad ook, ben een hartig mens blijkbaar.
ja en daar hou ik dan weer gewoon niet zo vanquote:
oeh me 2, behalve olijven dan. die moet ik nog leren eten want vind ze te scherp. gevulde pepertjesquote:Op maandag 13 september 2010 17:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja en daar hou ik dan weer gewoon niet zo vanSoms croky bolognese maar verder...?
ik hou heel soms wel van chocolade hoor of koekjes (had vrijdag nog snickerdoodles gebakken) of drop maar hou vooral van hartige dingen (niet chips) zoals kaas en olijven, gevulde pepertjes enzo... Vroeger als kind was ik ook al geen zoete kauw eigenlijk.
Ik ook, maar ik doe net of ik zeker weet dat ik gelijk hebquote:
Salade van appel, feta, geroosterde pijnboompitjes en honing-mosterdvinaigrettequote:Op maandag 13 september 2010 16:30 schreef Windigo het volgende:
Aardappels uit de oven met scherp en zoet paprikapoeder en rozemarijn en knoflook, komkommersalade en visburger
beterschapquote:Op maandag 13 september 2010 20:00 schreef renzell het volgende:
Ziek, dus: kippensoep. That's all for today.
2 gegeten + een sinaasappel!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:
wel lekker P.!
ik ga weer bolletjes eten met salade
mmm aardappelkroketjes!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
sperziebonen, kabeljauwfilet, doperwten en aardappelkroketjes.
Morgen spruitjes!!
Daar denk ik ook al dagen aanquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mmm aardappelkroketjes!te lang geleden eigenlijk!
neem ik een boerenkip mee en dan kom ik bij jou eten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Daar denk ik ook al dagen aanMorgen koop ik ze
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neem ik een boerenkip mee en dan kom ik bij jou eten?
ik vanaf morgen ookquote:Op woensdag 15 september 2010 07:11 schreef Cici het volgende:
Bolletje (brood) smeerleverworst en koffie.
Ik mis mijn sigaretje![]()
ah dat is Ginoquote:Op woensdag 15 september 2010 09:21 schreef DarkElf het volgende:
vanavond Polepette carne di piccanti
Soms erg moeilijk, vooral als ik achter de computer zit thuis. Ik rookte daar veel...quote:Op woensdag 15 september 2010 07:23 schreef The_Hives het volgende:beetje te doen?
nee, dit is niet offtopic, een sigaretje hoort bij het ontbijt, lunch, dines, snack![]()
Dank jequote:Op woensdag 15 september 2010 08:03 schreef renzell het volgende:
[..]
Hou vol!
Hier: kop groene thee, gekookt eitje en een boterham uit de oven met oude kaas.
klinkt eh..quote:Op woensdag 15 september 2010 11:12 schreef Windigo het volgende:
Net crackers met bietenhummus en een plakje citroen-siroopcake
Eindelijk eens iemand die ook een ongezonde hap naar binnen werkt.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
2 Big Macs![]()
en een sinaasappel
haha dankjequote:Op woensdag 15 september 2010 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand die ook een ongezonde hap naar binnen werkt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:12 schreef Purdey het volgende:
Je kunt je beter afvragen wanneer FF geen ongezonde hap naar binnen werkt
jaloersquote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef Windigo het volgende:
Zometeen thee en een nep milky way.
Vanavond eet ik aardappelkroketjes, visburger en komkommersalade.
Ik vind ze van AH erg lekker en niet duur (79 ct), je hoeft niet jaloers te zijn dusquote:Op woensdag 15 september 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaloersaardappelkroketjes
Ik ga ook een komkommersalade fixen. Zal eens iets orgineels proberen te bedenken. Hoe maak jij 'm?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef Windigo het volgende:
Zometeen thee en een nep milky way.
Vanavond eet ik aardappelkroketjes, visburger en komkommersalade.
nou wel want ik eet ze nietquote:Op woensdag 15 september 2010 15:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vind ze van AH erg lekker en niet duur (79 ct), je hoeft niet jaloers te zijn dus
Broccoli in een prak is toch wel zo vies, vind ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou wel want ik eet ze niet![]()
ik krijg vnv broccoliprak met karbonade
Purdey Purdey, hoor je me? ik eet vnv broccoli![]()
ik vind het wel gaan, ben groenteprakkies gewend. broccoli geprakt, aardappels geprakt, jus erdoor, beetje roomsaus erdoor en je kunt het zowat opdrinkenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Broccoli in een prak is toch wel zo vies, vind ik.
Dan ben je knap als je broccoli vies kan laten smaken (mijn moeder kon dat dus), want opzich is het heel lekker.
Dat, dusquote:Op woensdag 15 september 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het wel gaan, ben groenteprakkies gewend. broccoli geprakt, aardappels geprakt, jus erdoor, beetje roomsaus erdoor en je kunt het zowat opdrinken
Ik heb eigenlijk 2 manieren:quote:Op woensdag 15 september 2010 15:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ga ook een komkommersalade fixen. Zal eens iets orgineels proberen te bedenken. Hoe maak jij 'm?
Daarbij heel onorgineel, maar wel gruwelijk lekker: Wraps met courgette/ui/paprika/champignons en zelfgemaakte knoflooksaus. En sambal natuurlijk.
Oh je kookt niet zelf?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou wel want ik eet ze niet![]()
ik krijg vnv broccoliprak met karbonade
nou nee ik vind het wel lekker. ik vind andere dingen lekkerder dan broccoliprak alleen als ik broccoli met aardappelen eet, dan liefst wel op die manierquote:Op woensdag 15 september 2010 15:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat, dusVooral dat prakken doet 't 'm.
Maar het is dus niet je eigen keuze om het te eten begrijp ik? Als je "het wel vind gaan".
nee ik heb nog ouders thuisquote:
Klinkt goed. Zoiets als die eerste maak ik ook wel eens met weinig komkommer en veel knoflook en dan gebruik ik het als saus.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk 2 manieren:
Traditioneel:
1/2 geraspte komkommer met 2 el yoghurtmayonaise, 1 el yoghurt, gehakte peterselie en een teentje geperste knoflook
Anders:
Geraspte komkommer met vinaigrette van mosterd en honing met geroosterde pijnboompitjes
Bij vis eet ik meestal de eerste![]()
Dan zou jij dus eigenlijk voor je ouders moeten koken.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ik heb nog ouders thuis
nou ja andersom maar dit staat stoerder![]()
doe ik op vrijdag als ik thuis ben. meer mag niet want wil nieuwe dingen uitproberen en daar zijn mn vader en zusje allebei niet van. daarbij ben ik de enigste in het gezin die nog werkt dus is mn moeder thuis om te kokenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan zou jij dus eigenlijk voor je ouders moeten koken.
Stamppot rauwe sla?????quote:Op woensdag 15 september 2010 15:29 schreef Oblivion het volgende:
Stamppot rauwe sla... spekkies, jus en worst!
Ik luste vroeger geen andijvie..
wat?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:27 schreef DarkElf het volgende:
nou ja er bestaat ook slasoep dus wie weet is het wel heerlijk!
lijkt me echt heel viesquote:Op woensdag 15 september 2010 16:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten hoor, trekt mij niet maareuh: slasoep
ja mij lijkt het ook niets (sla hoort knapperig en fris te zijn), maar wie weet is t wel zaligquote:
Rauwe spitskool? Is dat lekker?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:47 schreef Purdey het volgende:
Salade van rauwe spitskool met honing/mosterd dressing, aardappeltjes en een vega grillworst
Ik vind van wel, lekkerder dan gekookt in elk gevalquote:Op woensdag 15 september 2010 16:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
Rauwe spitskool? Is dat lekker?
Sinds ik het heb leren eten kook ik het toch best vaak. Heerlijk vind ik het nuquote:Op woensdag 15 september 2010 16:32 schreef DarkElf het volgende:
witlof,moet ik ook weer eens eten.
Ook maar eens proberen, ik heb er nog nooit aan gedachtquote:Op woensdag 15 september 2010 16:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind van wel, lekkerder dan gekookt in elk geval
hee noem het geen prutquote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Yuk! Slasoep lijkt me nou echt niet lekker.. en iets lijkt me niet snel niet lekker (nou ja, die geprakte prut van FF ook niet echt eerlijk gezegd![]()
)
Ik eet vanavond witlof met ham en kaas uit de oven + rundervinkje..
Nou, dan ben ik benieuwd wat je overmorgen eetquote:Op woensdag 15 september 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe ik op vrijdag als ik thuis ben. meer mag niet want wil nieuwe dingen uitproberen en daar zijn mn vader en zusje allebei niet van. daarbij ben ik de enigste in het gezin die nog werkt dus is mn moeder thuis om te koken![]()
Dank je SOLquote:Op woensdag 15 september 2010 10:51 schreef SeaOfLove het volgende:
succes cici en the hives! Vanochtend een kopje jasmijnthee, groot glas melk en een gekookt eitje van eigen kip
Nee, joh, mijn moeder noemde het stamppot rauwe sla...dan aten wij het tenminste...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stamppot rauwe sla?????
De dingen die ik hier lees zijn soms zo wonderlijk.
![]()
Hoewel... als je had geschreven stamppot gekookte sla had ik het nog vreemder gevonden hoor
Nja.. andijvie kan je ook als sla eten, dus het is niet eens zo heel gek gedachtquote:Op woensdag 15 september 2010 18:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, joh, mijn moeder noemde het stamppot rauwe sla...dan aten wij het tenminste...
verwacht geen sterren etenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik benieuwd wat je overmorgen eet![]()
Dan eet ik waarschijnlijk juist net bij m'n ouders. Dus dat zal wel aardappels + groente zijn. Geniaal.
Ahh nou snap ik hem!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, joh, mijn moeder noemde het stamppot rauwe sla...dan aten wij het tenminste...
Moeders verzinnen tegenwoordig heel vaak wat het niet waar is. Het gaat om dat kinderen gewoon normaal bord leeg eten ipv jammeren. En dat vind ik best wel slim.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |