Dan hoop ik voor je dat je geen PvdA hebt gestemd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:50 schreef TomLievense het volgende:
Ik ben afhankelijk van stufi en ik stem links.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:50 schreef TomLievense het volgende:
Ik ben afhankelijk van stufi en ik stem links.
Dan kun je het zeker niet betalen om VVD te stemmen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
Links zijn moet je jezelf ook kunnen veroorloven. Ik kan het niet betalen om links te zijn.
Ik heb D66 gestemd.... en van deze stem heb ik tot op zekere hoogte ook geen spijt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat zou het toch heerlijk zijn als die man onze premier wordt
Dat heet een regering vormen en daadwerkelijk initiatief tonen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:49 schreef marky het volgende:
Rutte had volgens Cohen zijn superman pak aan moeten doen en moeten ingrijpen in het CDA en PVV raar hoor. Dat tekend ook de gedachtegang van Cohen hij denkt altijd dat hij moet sturen ook in het huis van een ander.
Hier vind je veel artikelen van hem.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken hem ook wel, maar ik weet niet precies wie waarvoor schrijft.
Dit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef Sachertorte het volgende:
@ eriksd: dank!
@ timmmm: wellicht dat mijn postjes als gezuig opgevat kunnen worden, maar de polarisatie in Nederland komt vooral van links, dat is een feit. Het is dan uitermate storend dat juist de linksen zichzelf zo op de borst slaan dat het rechts is dat polariseert. Ja dank je de koekoek, voor links is het namelijk per definitie polariserend als je een andere mening hebt dan de linksen. Dodelijk vermoeiend, en uitermate hypocriet.
Dan denken ze waarschijnlijk: hej, dat is die joodse meneer die een aantal jaar geleden werd verkozen tot de op een na beste burgemeester ter wereld.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wat moeten ze in Europa en het buitenland wel niet van ons denken!
Het lijkt me enkel interessant als de PVV daadwerkelijk mensen levert. Dit is gewoon niets en een schoffering van de kamer en de kiezer wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb D66 gestemd.... en van deze stem heb ik tot op zekere hoogte ook geen spijt.
Toch zou ik erg graag dit rechtse kabinet een kans willen zien nemen..... het lijkt me enkel een interessante verschuiving in de huidige politiek! En hoe dat gaat aflopen zullen we rustig af moeten wachten.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:54 schreef remlof het volgende:
Misschien kan Ivo de zaak nog op stelten zetten.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:54 schreef remlof het volgende:
Misschien kan Ivo de zaak nog op stelten zetten.
Sta er dan boven en verspil er geen aandacht aan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef Sachertorte het volgende:
@ eriksd: dank!
@ timmmm: wellicht dat mijn postjes als gezuig opgevat kunnen worden, maar de polarisatie in Nederland komt vooral van links, dat is een feit. Het is dan uitermate storend dat juist de linksen zichzelf zo op de borst slaan dat het rechts is dat polariseert. Ja dank je de koekoek, voor links is het namelijk per definitie polariserend als je een andere mening hebt dan de linksen. Dodelijk vermoeiend, en uitermate hypocriet.
Ja, mooi dat-ie bleef eten.quote:
Weet je niet van wie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal een geleidehond zijn van een van de kamerleden.
Nee, van de stenograaf. Een van hun is blind.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal een geleidehond zijn van een van de kamerleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |