Zucht, het gaat niet zozeer bij een dergelijk debat om 'iets voor elkaar te krijgen', maar vooral om duidelijkheid te creëren. Dit kan je als oppositie gebruiken om druk uit te oefenen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:53 schreef HansvD het volgende:
[..]
Vragen uitsluitend voor de buhne, ze krijgen er 0,0 mee voor elkaar behalve op tv komen.
Dat weet ze zelf heel goed maar ze blijft maar doorgaan.
En haar stem is KUT

Helaas, hij redt zichzelf er mooi uitquote:

Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:51 schreef KingOfMars het volgende:
Afgezien van z'n budget retoriek is Wilders iig wel correct. Dit itt Rutte die echt compleet door de mand ging net.

Nee, maar ik neem het jullie ook niet kwalijk dat jullie Halsema en Cohen afzeiken. Althans, niet op die manier. Ik probeer inhoudelijk de discussie aan te gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Doe jij toch ook niet als rechts belachelijk wordt gemaakt

Ach, dat hele debat stelt toch al geen fluit voor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
debating van het niveau van een kleuter.

Is weinig van te merken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zeker! ..... ik kies geen links of rechts...
Ik ga voor nuance en relativiteit!

Ok zegt genoegquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:53 schreef HansvD het volgende:
[..]
Vragen uitsluitend voor de buhne, ze krijgen er 0,0 mee voor elkaar behalve op tv komen.
Dat weet ze zelf heel goed maar ze blijft maar doorgaan.
En haar stem is KUT

Het ging over Kamerleden in dit geval, die heeft de PVV wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wilders die kritiek heeft over interne regelingen mbt tot leden.
De PVV heeft niet eens leden.!

Dat was Henk Kamp, niet Bleker.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:54 schreef VitaminWater het volgende:
Gisteren Pauw en Witteman gezien? Daarin stelde de CDA-voorzitter toch duidelijk dat voortzetting van de onderhandelingen totaal ongeloofwaardig en onwenselijk was. En nu willen ze weer verder, met nog steeds 2 dissidenten in de gelederen.....
Waar de f... zijn ze mee bezig bij het CDA? Totaal machtsgeil daar.

en dat zeg ik als rechts-leunende d66er.
  en dat zeg ik als rechts-leunende d66er.

Oh sorry, dan zat ik blijkbaar even niet op te letten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het ging over Kamerleden in dit geval, die heeft de PVV wel.

Begrijpen mensen de Nederlandse Democratie nou echt nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef Cerbie het volgende:
Waar is dit debat überhaupt voor nodig, pogen tot moreel gelijk halen?

quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wilders die kritiek heeft over interne regelingen mbt tot leden.
De PVV heeft niet eens leden.!
 gast.......
 gast.......  

Als het zo doorgaat is het dan ook de vervanging voor Sesamstraat, dat om 16:30 zou moeten beginnen. Je moet het die kleine ukjes ook niet te moeilijk maken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
debating van het niveau van een kleuter.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |