'Links' over de zeik zien gaanquote:
Welnee... Ik vond die uitspraak van Halsema wel aardig. Dit kabinet wordt inderdaad een kruiwagen vol kikkers. Probeer ze maar eens allemaal binnen die kruiwagen te houden..quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het straks 4 jaar lang vol gaat houden.
Dit dus. Argumentatie van lik mn reet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef remlof het volgende:
Ik heb Rutte het nog nooit zo slecht zien doen in een debat
Op een andere toon. Het klinkt als gezeik, wat ze ook zegt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat gezeur noemen we debatteren.
Wat wil je anders zien ?
Een goed begin is het halve werkquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Rutte laat hier wel erg zien dat de 'linkse' opinie hem geen r**t interesseert...
Ja ach wat boeit die TK nou weer..quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef eriksd het volgende:
Mark heeft er geen zin in. Dat is wel duidelijk.
Zometeen Geert en Maxime, dat wordt ook nog wat.
Dan moet ie dictator worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Inderdaad, wát een gezanik. Rutte heeft er zo langzamerhand ook genoeg van zo te zien.
In welke zin?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:
Rutte laat zich enorm kennen ineens. Merkwaardig.
Dat wordt nog wat. Hij moet eens effe dimmen met die kleine verkiezingswinst van em.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef IHVK het volgende:
Minachting/angst voor de PvdA en Cohen neemt absurde vormen aan bij de VVD.
Rutte moet gewoon toegeven dat hij hypocriet bezig is ipv een onbeschoft te debatteren.
Maar goed waar je mee omgaat daar raak je mee besmet..
Lastig he, democratie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef misterDre het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk
Ja, wat is jouw mening, Mike?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Mike het volgende:
Grappig dat mensen zo verschillend kunnen denken over het optreden van Rutte.
Ochjee, de linkse kerk is boosquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Argumentatie van lik mn reet.
Tja ik zou me ook niet kunnen verantwoorden als ik met xenofobe fascistoïde partijen zou reageren, dus ik snap t wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:
Links: Rutte is onbeschoft en schoffeert links.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Mike het volgende:
Grappig dat mensen zo verschillend kunnen denken over het optreden van Rutte.
Misschien staat ie toch in tweestrijd en komt de linksliberaal weer in hem op die ook geen goed woord over heeft voor hoe dit alles is gegaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:
De democratie, de vrijheid van meningsuiting, het fatsoen! Allemaal naar de knoppen!quote:
Hij wil formeren.quote:
Weigert te antwoorden en wordt dan boos dat hij alsnog om antwoorden wordt gevraagd. Hij loopt de boel te minachten, hij is nog niet eens aan de machtquote:
idd, de tweede grootste partij proberen te schofferen en onder het kleed te vegen is niet logisch en best wel hypocriet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef IHVK het volgende:
Minachting/angst voor de PvdA en Cohen neemt absurde vormen aan bij de VVD.
Rutte moet gewoon toegeven dat hij hypocriet bezig is ipv een onbeschoft te debatteren.
Maar goed waar je mee omgaat daar raak je mee besmet..
Dat kon je al van te voren aan zien komen want Kamerleden hoeven geen verantwoording aan elkaar af te leggen.quote:
Krijg je em nou echt hard van dat minachtende toontje van Rutte?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |