Precies, er moet toch echt een regering gevormd worden, als het niet over rechts wil dan moet er een andere afslag genomen worden. Hij gooit nu net alle andere deuren dicht......quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is gewoon democratie. Rutte heeft gegokt en verloren. Rechts is mislukt dus moeten alternatieven worden bekeken.
Waarom? Rechts is tot tweemaal toe geprobeerd en tot tweemaal toe afgebroken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ik ben het sowieso niet met je eens, maar stel dat je gelijk hebt, zou dat niet heel schadelijk zijn voor de Koningin?
Da's een beetje het probleem met types als jij, die alleen in extremen kunnen denken. Alles is een lolletje, de rel kan niet groot genoeg zijn en alles moet naar de klote. Ik hoop dat je over een paar jaar ook nog de ballen hebt hier verantwoording over af te leggen. Typisch grootmuiltje.quote:
Wat een flauwekul, sinds vanmorgen is die realiteit achterhaalt, en we kunnen vanalles zeggen over de procedures die niet of slecht gevolgd zijn, maar als er een meerderheid is voor een rechts kabinet dan komen die onderhandelingen er gewoon.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is gewoon democratie. Rutte heeft gegokt en verloren. Rechts is mislukt dus moeten alternatieven worden bekeken.
Maar de redenen voor de mislukking van rechts zijn er niet meer: Klink en de twijfel van Wilders. Ik snap dat je het niet wil horen, maar Rutte heeft gewoon gelijk dat het dan logisch is om door te gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De VVD is bijna in iedere echte poging nodig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef Arcee het volgende:
Rutte kan zo toch nooit meer met een andere coalitie overleggen.
Waarom? Mocht Rutten om welke reden dan ook nog over links willen gaan dan staan de PvdA, D66 en GL meteen in de rij om aan te schuiven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef Arcee het volgende:
Rutte kan zo toch nooit meer met een andere coalitie overleggen.
De ontwikkelingen van vandaag maakt dat advies achterhaald, dat heeft Rutte nu ook al een paar keer duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, Rutte moet een proeve schrijven. Dat heeft hij de koningin geadviseerd.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
Dus het vertrouwen is volledig hersteld omdat Klink weg is? Behoorlijke zwakke basis, dunkt mij.
Dat is wel vaker het geval bij dit soort debatten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zucht, Rutte moet hetzelfde verhaal blijkbaar aan iedere fractie uitleggen.
Klink stond alleen? O?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Maar de redenen voor de mislukking van rechts zijn er niet meer: Klink en de twijfel van Wilders. Ik snap dat je het niet wil horen, maar Rutte heeft gewoon gelijk dat het dan logisch is om door te gaan.
En ik heb op geen van de drie rechtse partijen gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |