Doe maar niet, we zijn een democratie en geen verkapte dictatuur.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
De koningin moet gewoon de stekker eruit te trekken Rutte is volstrekt onnavolgbaar.
Dat zal ze niet durven. Sowieso zal ze nu heel behoedzaam te werk moeten gaan omdat het verwijt op de loer ligt dat de koningin politiek bedrijft. Een lastig punt daarbij is Balkenende dan de koningin moet gaan verdedigen in de kamer omdat de koningin dat zelf niet kan/mag doen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
De koningin moet gewoon de stekker eruit te trekken Rutte is volstrekt onnavolgbaar.
Dat is gewoon democratie. Rutte heeft gegokt en verloren. Rechts is mislukt dus moeten alternatieven worden bekeken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Doe maar niet, we zijn een democratie en geen verkapte dictatuur.
Ik denk dat ie zich in houdtquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Roemer is er, dat wordt vast weer lachen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef nikk het volgende:
Grappig dat mensen aan de linkerzijde Rutte het slecht vinden doen en mensen aan de rechterzijde er totaal anders over denken.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom moet echt alles meteen op links of rechts gegooid worden? Ik vind dat Rutte zich slecht gedraagt en ik heb ooit VVD gestemd. En nu?
Hoe vaak ik dat niet bij Mariëtte Hamer heb gedacht..quote:
Dat denkt makkelijker. Ik doe het zelf ook wel eens helaas (niet links rechts, maar dergelijke versimpelingen). Daarmee hoef je immers geen enkele andere visie serieus te nemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom moet echt alles meteen op links of rechts gegooid worden? Ik vind dat Rutte zich slecht gedraagt en ik heb ooit VVD gestemd. En nu?
Yups.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Nieuwseling het volgende:
Wow, kippenvel bij RoemerIk ben D66er, maar dit doettie heel goed.
Viel me ook op.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Cerbie het volgende:
Roemer blijft rustiger dan Halsema en Pechtold.
Heb jij vandaag het nieuws gevolgd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is gewoon democratie. Rutte heeft gegokt en verloren. Rechts is mislukt dus moeten alternatieven worden bekeken.
Ooh ja, vergeten. Dan komt al dat PVV-tuig in opstand.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat zal ze niet durven. Sowieso zal ze nu heel behoedzaam te werk moeten gaan omdat het verwijt op de loer ligt dat de koningin politiek bedrijft. Een lastig punt daarbij is Balkenende dan de koningin moet gaan verdedigen in de kamer omdat de koningin dat zelf niet kan doen.
Is dat ook weer opgelost!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach kom. De afbraak van vrijheden, oa van meningsuiting en godsdienst is bij het komende kabinet in meer dan prima handen.
Links zal nooit een rechts kabinet kunnen steunen op geen enkel punt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
Rutte gaat hier spijt van krijgen zodra er 'kikkers buiten de kruiwagen vallen' en hij ineens steun nodig heeft van een aantal van de door hem verafschuwde linksen..
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Nieuwseling het volgende:
Wow, kippenvel bij RoemerIk ben D66er, maar dit doettie heel goed.
Eén zetel meer dan de PVDA. Arroganter kan niet als je jezelf zo profileert.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef marcodej het volgende:
Het is gewoon duidelijk: Rutte zet al zijn kaarten volledig op rechts, sluit elke andere (ook de middenvariant) hierbij gewoon uit.
Ja, Rutte moet een proeve schrijven. Dat heeft hij de koningin geadviseerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb jij vandaag het nieuws gevolgd?
Ik ben het sowieso niet met je eens, maar stel dat je gelijk hebt, zou dat niet heel schadelijk zijn voor de Koningin?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
Nou ja, het is ook een beetje een zanikdebat als je bedenkt dat draaikont Wilders in feite hem eerst nodig heeft gemaakt en vervolgens overbodig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Weigert te antwoorden en wordt dan boos dat hij alsnog om antwoorden wordt gevraagd. Hij loopt de boel te minachten, hij is nog niet eens aan de macht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |