Zeg je nou dat Ankaralı Namık onder Karadeniz-muziek valt of begrijp ik het verkeerd?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:23 schreef Gratau het volgende:
dit is karadeniz muziek waar ik totaal niet tegen kan, maar sommige mensen kunnen het ritme heel leuk vinden, dus kijk maar
Het was iets regionaals. Het begon namelijk in Trabzon (provincie grenzend aan de Zwarte Zee - Karadeniz in het Turks). Tegenwoordig is het alom bekend en wordt de populaire dans overal in Turkije uitgevoerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:15 schreef Prenzlauer het volgende:
waar komt kolbasti in 1 keer vandaan?!
Is dat iets regionaals of?
Ik lees graag interviews.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:16 schreef Prenzlauer het volgende:
Nog iets heel anders, luisteren jullie nou eigenlijk nog veel naar Turkse muziek of zijn jullie toch meer Westers georienteerd? (begint wel een interview te lijken zo)
Ik luister zelden naar Turkse muziek, maar dat is omdat goede Turkse metal/rock bands een zeldzaamheid zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:16 schreef Prenzlauer het volgende:
Nog iets heel anders, luisteren jullie nou eigenlijk nog veel naar Turkse muziek of zijn jullie toch meer Westers georienteerd? (begint wel een interview te lijken zo)
Ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef zarGon het volgende:
Wie krijgt er nou geen kippenvel van (oude) Turkse legermuziek!
Neppe Turk.quote:
Thanks gast, ga het even doorspitten!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neppe Turk..
Ik kwam trouwens terecht op het volgende topic toen ik zocht op +mehter +zargon +triggershot site:forum.fok.nl: Turkish Music #1. Leuk gegeven: Crossing the Bridge staat vermeld in de 5de post. Staan goede suggesties in dat topic.
Mwah veel.. ik denk dat ong. 10-15% Turks is. En met Turks bedoel ik dan Turkse rock.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:16 schreef Prenzlauer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |