quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom neem je een paard mee naar de apple store?
Misschien wel... moet ik ff kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Worden er straks wat OP-poppetjes van de boekenplanken geruimd?
poppetjesplankquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Worden er straks wat OP-poppetjes van de boekenplanken geruimd?
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Eruit wil ook echt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien wel... moet ik ff kijken.
Ik weet dat Mar eruit wil, pgr erin wil. Er zijn wel ene paar users die ik al een tijd niet heb gezien
Ja precies. Veel zijn het er niet, maar wel een paar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet dat Mar eruit wil, pgr erin wil. Er zijn wel ene paar users die ik al een tijd niet heb gezien
Ik ben voor een opschoningquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ik neem gewoon een jongen die mijn tasje draagt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:30 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook zo'n mini shetlander voor altijd mee te nemen.En hij kan mijn tasje dragen.
Yup...quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eruit wil ook echt?
Tis waar je je druk over maakt
Prima... zeg het maar hoor, mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben voor een opschoning
Omdat.... Appelquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo over mijn Marquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eruit wil ook echt?
Tis waar je je druk over maakt
geen idee wiequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... zeg het maar hoor, mij maakt het niet uit
oh gawd, dus dat was for real?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohw, dat viel nog mee in vergelijking met gisteren. (tennis)
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij zet ons ook zo in een Southpark game, toch?
Sociosquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik neem gewoon een jongen die mijn tasje draagt.
Neequote:
Firefly de laatste tijd wel weer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Egeltje1985
Engine10
Fanta-Stick
Firefly
j95
Marlalala
MissBitchy
The_legend_kill
torrio
Zie ik iig nooit meer
MissBitchy komt ook geregeld even om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Firefly de laatste tijd wel weer.
Dromen over jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee![]()
Wat denk jij wel niet over mij?![]()
Misschien dat je wel droomt over me, maar daar kan ik verder ook niks aan doen
Firefly komt hier s avonds nog wel eens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Egeltje1985
Engine10
Fanta-Stick
Firefly
j95
Marlalala
MissBitchy
The_legend_kill
torrio
Zie ik iig nooit meer
Eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
MissBitchy komt ook geregeld even om de hoek kijken.![]()
Rest, zo op het eerste oog, eens.
ja en ze Fokt nog maar amper dus vond ze het wel zo eerlijk om plaats te maken in de OPquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
Egeltje1985
Engine10
Fanta-Stick
j95
Marlalala
The_legend_kill
eruit halen?
Ooooh ja ik ken haar sowieso niet hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja en ze Fokt nog maar amper dus vond ze het wel zo eerlijk om plaats te maken in de OP
Voor de rest eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Egeltje1985
Engine10
Fanta-Stick
Firefly
j95
Marlalala
MissBitchy
The_legend_kill
torrio
Zie ik iig nooit meer
Volgens mij was ze pre-TAL. Wel ongepland zwanger maar geen stressquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh ja ik ken haar sowieso niet hoorVolgens mij is ze amper in TAL geweest? En is dat die die toen in de stress zat want ongepland zwanger van ex of zo? Of haal ik nu weer mensen / SC's door elkaar?
Dan zetten we je op de reserveplankquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de rest eens
Ow en ik ga straks 2 weken weg, maar dan mogen jullie mij niet verwijderen hoor
En anders kom ik elke avond 5 minuten fokken
Beterquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij was ze pre-TAL. Wel ongepland zwanger maar geen stress
Mar was er in de XFA tijd vaak, maar sinds ze op vakantie ging is ze nauwelijks meer op FOK :pquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh ja ik ken haar sowieso niet hoorVolgens mij is ze amper in TAL geweest? En is dat die die toen in de stress zat want ongepland zwanger van ex of zo? Of haal ik nu weer mensen / SC's door elkaar?
Ik denk dat ik maar niet op vakantie ga, ieder raakt daar zwanger of wil daar zwanger raken dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mar was er in de XFA tijd vaak, maar sinds ze op vakantie ging is ze nauwelijks meer op FOK :p
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mar was er in de XFA tijd vaak, maar sinds ze op vakantie ging zwanger is ze nauwelijks meer op FOK :p
whehehequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet op vakantie ga, ieder raakt daar zwanger of wil daar zwanger raken dus
Stiekem kruisje zetten op de onderkant van het O.B. doosje Benny! Jij bent ook pas op vakantie geweestquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
whehehe
In het geval van c_a gun ik 't dr van harte
Ik kan dr PoHi toch zienquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jij weet er het fijne niet van, dus
never mindquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan dr PoHi toch zien
Sinds die vakantie is/was ze nauwelijk meer op FOK!
Ja, en ze kwam heel heel sporadisch nog eens langs.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was even zoeken maar Mar heeft ook in het eerste topic gepost
[TAL SC #1]Mijn talent is...
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
whehehe
In het geval van c_a gun ik 't dr van harte
Het enige wat ik zeg is dat ze sinds die tijd minder op FOK! is/was, meer niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Benny, het kan toch gewoon zijn dat ze op die vakantie zwanger is geraakt. maarja, dat merk je dan natuurlijk later lijkt me? Dus kan ze best na haar vakantie nog even geweest zijn?
En Miauw kent haar volgens mij IRL, dus die weet het denk ik wel wat beter
Er is toch geen probleemquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het enige wat ik zeg is dat ze sinds die tijd minder op FOK! is/was, meer niet.
Ik mis ook denk ik het probleem nu...
Zal ze er hier achter zijn gekomen dat ze zwanger isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
GaaaaaafIk heb veel gezien en gedaan, ik ben gewoon afgevallen
![]()
Ben nou alleen niet zo lekker. Dacht eerst dat het een zonnesteek was maar morgen toch echt ffies naar de dokterHoe gaat het met jou Koen? Ben je nog aan het klussen
Lolwut, dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal ze er hier achter zijn gekomen dat ze zwanger is
Je komt toch juist aan van zwanger zijn?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal ze er hier achter zijn gekomen dat ze zwanger is
in het begin merk je er nohg niks vanquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je komt toch juist aan van zwanger zijn?
Je bent niet zwanger en ineens 20 kilo zwaarder hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je komt toch juist aan van zwanger zijn?
Wanneer ben jij erbij gekomen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook in de eerste SC gepost hebben. Mag ik em schoppen?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent niet zwanger en ineens 20 kilo zwaarder hoor.
Weet ik niet, ik zat wel nog voor de 100.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer ben jij erbij gekomen?
kijk effe in je Mat... ben benieuwd hoe jouw introductie wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zat wel nog voor de 100.
Sinds 50quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer ben jij erbij gekomen?
Ik heb een myat van 171 blz, wil je me dit echt aandoen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kijk effe in je Mat... ben benieuwd hoe jouw introductie was
[TAL SC #52] Mrs Pantypleequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kijk effe in je Mat... ben benieuwd hoe jouw introductie was
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
Ohw god
Wilders wil verder onderhandelen... toch een rechts kabinet?
Tjah, wat moeten ze anders. Ik vraag me alleen af hoe het met de zetel van Klink zit. Want in weze is die persoonsgebonden toch. Als hij zou stoppen maar dan wel in de kamer bleef was CDA een zetel kwijt. Maar nu hij geheel uit de kamer gaat blijft die zetel wel bij het CDA ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
Ohw god
haha een stukje tekstquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Welk smaakje thee is het geworden?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
Ohw god
Dat vraag je niet... dat voel jequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
Vanaf deel 52. Hoor ik nou bij de oldbies van deze SC?
Na de 2e aflevering van POP werd het opeens drukker met 'onbekende' users. Ik snap niet waarom dat bij de 2e was en niet bij de 1stequote:
Schandalig... waar is dat topic?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:53 schreef iBenny het volgende:
c_a, ik zie nu pas dat jij niet eens in de eerste SC van XFA zat
dat is ook niet zo gek tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
In de eerste SC vragen mensen zich af of Mar niet gewoon Miauw is en andersom.
XFA-SC: waar er gewacht wordt op de kick-off!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schandalig... waar is dat topic?
Ik wist het toen ook nog lang niet zeker.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is ook niet zo gek toch
Ik twijfel soms nog steedsquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is ook niet zo gek toch
Oh fijn dat je dat onderwerp weer naar boven brengtquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
In de eerste SC vragen mensen zich af of Mar niet gewoon Miauw is en andersom.
en in welke sc begon ik dan mee te postenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
XFA-SC: waar er gewacht wordt op de kick-off!
XFA Live #1: de vlees -en zangkeuring begint!
Hiermee kom ik er ook net achter dat de telling nooit goed was
XFA-SC #2: Lachen is gezondquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en in welke sc begon ik dan mee te posten
hoe zoek je dat zo snel
quote:
Ik heb er nu al spijt van.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh fijn dat je dat onderwerp weer naar boven brengt
[TAL SC #264] Joa zittiequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef pgrferrari het volgende:
Dat vraag ik me ook af, in welke deeltje ik begon met posten
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dus jij bent zwanger?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh fijn dat je dat onderwerp weer naar boven brengt
quote:
Oh ja, ff kieken of ik die nog heb.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt er in V&A weleens zoeen gemaakt toch Picsieeeeee?
quote:
Het is dus andersomquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus rauzer is bvo en jij ben Sven
Ik heb m'n Simpsonise niet meer, die was leuk om er als afwijkert tussen te doenquote:
quote:
Ok, moment.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus kerel. Zet dat GIF'je als achtergrond ofzo als je hem zo leuk vind
Ik heb alleen net mijn voedsel opgegetenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat eten helpt
Wat bedoel je dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Das toch geen achtergrond, das je UI
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn maag kon het niet aan, dus het is er weer uit zegmaar.
Je bureabladachtergrond... zodat je er zelf van kunt genietenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?![]()
Welke achtergrond?
Nee, daar is dat icoontje veel te klein voor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bureabladachtergrond... zodat je er zelf van kunt genieten
Dan gebruik je het al startpaginaquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, daar is dat icoontje veel te klein voor.![]()
En bovendien beweegt hij dan niet.
Das misschien wel de leukste auditie die ik heb gezienquote:
quote:
Je hebt het over dat ene topic?quote:
Ik heb geen andere manierenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt het over dat ene topic?
Dr stond daar enkel 'tvp'. Tegenwoordig zijn er verschillende -andere- manieren om een topic in je MyAT te krijgen. tvp's worden daarom dan ook verwijderd
En we hebben een FBtopic he
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen andere manieren
Ik heb helemaal geen manieren
Dat is waarquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje respect voor ouderen he mannetjequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat jij nou met een dinolayout werkt
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook welquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje respect voor ouderen he mannetje
soms wel ligt eraanquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje respect voor ouderen he mannetje
Je neefje is jarig en word 1 jaar?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
zo de lunch zit er weer in.
Trouwens mijn neefje is jarig1 Jaar word hij
Hiep hiep hoera, Daar is er 1tje jarig,quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
zo de lunch zit er weer in.
Trouwens mijn neefje is jarig1 Jaar word hij
same here,quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
geen zin meer.... is het al kwart over 5
Ik moet mijn spullen eens bij elkaar zoeken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
geen zin meer.... is het al kwart over 5
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet mijn spullen eens bij elkaar zoeken.
Oja. da's waarquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou je toch wel moeten weten... ik ben altijd heel respectvol tegen je toch?![]()
Nee, ik ken sasuke, maar dat is geen talentenjacht. Dat is eerder Wipe-out extreme.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet jij toevallig een -typische- Japanse talentenjacht?
Dino meldtquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat jij nou met een dinolayout werkt
hmmm... dan moet ik zelf ff opzoekquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ken sasuke, maar dat is geen talentenjacht. Dat is eerder Wipe-out extreme.
Maar waarom dan?quote:
Omdat het prima bevaltquote:
Dat is zo'n non-argumentquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat goed is hoef je niet te vervangen.
Dan moeten ze lekker alle oude layouts deleten, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
En is hopeloos om die dingen nog in de lucht te houden en via 100 omwegen de boel weer op te lappen.
Op 5:30, zo'n respectquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... dan moet ik zelf ff opzoek
[..]
Oh nee, ik vind jouw reden dan nog wel redelijk valide. Maar 'wat goed is' is natuurlijk heel persoonlijk en subjectief. Ik vind die oude helemaal niet goed werken, en jullie misschien de nieuwe niet. Dus ja ehh wat moeten we danquote:
Dat gaat ook gebeuren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker alle oude layouts deleten, zo simpel is het.
Dat ging nog eens makkelijk. Kan jij niet eens mijn vriendin dat lerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Met die uitleg hoef je niet aan te komen LL, dat zal allemaal wel en ik geloof je direct.
Dat gebeurt ook zodra de nieuwe uit de BETA is voor zover ik heb begrepenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker alle oude layouts deleten, zo simpel is het.
quote:
Dat is het enige punt bij mij, ik word dol van die andere layout qua kleur. Veel te kleine letters, andere indeling, zal wel aan mij liggen (slechte ogen), maar ik kan er echt niks mee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Prima oplossing zoals hij nu heeft, en volgens mij kan je op termijn met thema's of CSS-stylesheets je 'nieuwe' layout weer zo tweaken dat hij oud lijkt
Wat een heldquote:
Das goe, mij hoor je er ook niet over, alleen zit ik dan de eerste 2 weken op m'n schermquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook zodra de nieuwe uit de BETA is voor zover ik heb begrepen
Nee, dat is erfelijk bepaald. Sorry.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ging nog eens makkelijk. Kan jij niet eens mijn vriendin dat leren
Prima toch. Je hebt ook als gebruiker natuurlijk geen boodschap aan dat het technisch miss niet zo lekker meer draait. Je vindt fijn wat je fijn vindtquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das goe, mij hoor je er ook niet over, alleen zit ik dan de eerste 2 weken op m'n scherm![]()
En zolang ik nog de oude kan gebruiken ben ik hier nog blij mee
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ging nog eens makkelijk. Kan jij niet eens mijn vriendin dat leren
Oh nee hoor ik begrijp dat stukje verandering primaquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima toch. Je hebt ook als gebruiker natuurlijk geen boodschap aan dat het technisch miss niet zo lekker meer draait. Je vindt fijn wat je fijn vindt
Ja daar is ook nog flink wat discussie over geweest. Ik vind het ook niet ideaal hoor, naar het schijnt is het allemaal niet zo heel handig gekozen ofzo. Iets met dat het wel leuk lijkt maar het niet is aldus wat mensen die er dus echt voor geleerd hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het enige punt bij mij, ik word dol van die andere layout qua kleur. Veel te kleine letters, andere indeling, zal wel aan mij liggen (slechte ogen), maar ik kan er echt niks mee.
De opties en mogelijkheden lijken mij goed, tis voor mij puur hoe het eruit ziet.
Ach, uiteindelijk meot je het zelf weten.quote:
Koffie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
heeft er nog iemand hier een stukje zin om te werken over ?
Lees eens waarom ik niet mee ben gegaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk meot je het zelf weten.
Ik zou zelf met de vernieuwing meegaan, maar ik begrijp ook dat andere liever bij dinodingen blijven.
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
heeft er nog iemand hier een stukje zin om te werken over ?
nee dan ga ik stuiteren ipv werkenquote:
Wilders?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik moet nog op allerlei dingen stemmen
Dat zeg ik... het maakt mij eigenlijk niks uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lees eens waarom ik niet mee ben gegaanAls jij de kleur en instellingen zo zou ervaren als ik zou je ook niet overgaan, je hebt gewoon geen zin meer om te Fokken. Dus dan is de oude prima.
Maar het komt wel goed, er zal wel wat te veranderen zijn en anders gewoon keihard wennen
Ja vast welquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:38 schreef iBenny het volgende:
En ohw... ik denk wel dat er nog genoeg veranderingen zullen zijn die het beter voor je zullen maken.
En anders stop ik gewoon met Fok, als het niet went.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeg ik... het maakt mij eigenlijk niks uit
En ohw... ik denk wel dat er nog genoeg veranderingen zullen zijn die het beter voor je zullen maken.
Ik zag het ja. Ik keek eigenlijk naar PGR's ding, zie ik ineens JJH voorbij komen in een Knoop-in-je-zakdoek pose en Ml half-nakendquote:
Ik zie nu JJH pas, al 10 keer langs gekomen maar niet goed gezien dat hij het wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik keek eigenlijk naar PGR's ding, zie ik ineens JJH voorbij komen in een Knoop-in-je-zakdoek pose en Ml half-nakend
Als het goed is, na wat ik heb gehoord, zal het mogelijk zijn om heel wat dingen zelf te kunnen veranderen naar je eigen smak.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En anders stop ik gewoon met Fok, als het niet went.
Haal mij er ook maar uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe dat zo ineens Bongquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haal mij er ook maar uit
Kom hier ws. niet meer en zo is er meer ruimte voor de anderen, dus bij deze is dit ws. mijn lapo in de TAL reeks.
Nee!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haal mij er ook maar uit
Kom hier ws. niet meer en zo is er meer ruimte voor de anderen, dus bij deze is dit ws. mijn lapo in de TAL reeks.
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haal mij er ook maar uit
Ik dacht eigenlijk dat je wel serieus wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stop toch niet met Fok hoor. Leek wel serieus.
Tomboquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ben vandaag onzichtbaar denk ik
jij nooitquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ben vandaag onzichtbaar denk ik
Ik ben een beetje uitgekeken hierquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
Er reed gewoon iemand tegen mij (nou ja, mijn auto) aan, die had niet gezien dat ik in dat parkeervak stondGeen schade, maar toch...
En 4 (!) bejaarden in het dorp zagen me kennelijk niet, die staken gewoon voor mij over zodat ik op mn rem moest. En mijn eigen zusje zag me niet toen ik voor haar neus stond te zwaaien naar dr, die keek gewoon door me heen
Ik heb mijn onzichtbaarheidsondergoed maar uitgedaan, misschien dat dat scheelt
Uitgekekenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgekeken hiernofi
Heb een leuke tijd gehad maar het is eens tijd voor wat anders, daarnaast ben ik voorlopig met andere dingen bezig en ben ik sowieso niet zo vaak op FOK!
Wens jullie nog veel plezier hier natuurlijk en wie weet kom ik sporadisch ooit nog eens een post plaatsen, maar daarvoor hoef ik dan niet meer in de OP te staan.
WTF wat een idioot. Je hebt een rode auto toch? Niet echt te missenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
Er reed gewoon iemand tegen mij (nou ja, mijn auto) aan, die had niet gezien dat ik in dat parkeervak stondGeen schade, maar toch...
En 4 (!) bejaarden in het dorp zagen me kennelijk niet, die staken gewoon voor mij over zodat ik op mn rem moest. En mijn eigen zusje zag me niet toen ik voor haar neus stond te zwaaien naar dr, die keek gewoon door me heen
Hij heeft een ander denk ik. Hij houdt niet meer van ons.quote:
Dat kan nooit heel moeilijk zijn hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft een ander denk ik. Hij houdt niet meer van ons.
Is ze jonger? Mooier? Strakker? Rondere hunnebillen?![]()
Ja, dat is ook wel zo van die bejaarden. Die zijn levensmoe volgens mij, gewoon oversteken zonder te kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF wat een idioot. Je hebt een rode auto toch? Niet echt te missen
En bejaarden, tjah... die zijn soms even gevaarlijk / gevaarlijker dan van die 19 jarige knullies in opgefokte Golf'jes enzo
En je zus heeft gewoon zwangerschapsdementie, die herkende je even niet
Pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan nooit heel moeilijk zijn hoor
Zie, het ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo van die bejaarden. Die zijn levensmoe volgens mij, gewoon oversteken zonder te kijken
En mn zusje verwachtte me daar gewoon niet, dus dat is wel een excuusje
Ja soms zie je die oude mensjes echt rare capriolen uithalen. Vanochtend schoof er ook eentje op de snelweg even een baantje op naar rechts, waar dus gewoon iemand reed, die kon dus de vluchtstrook opquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo van die bejaarden. Die zijn levensmoe volgens mij, gewoon oversteken zonder te kijken
En mn zusje verwachtte me daar gewoon niet, dus dat is wel een excuusje
Eerst naaktfoto's van jouquote:
Ronde hunnebillen did happen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
It did happen, daarom zijn er ook geen pics
pfff, irritante mensen zijn dat jahquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja soms zie je die oude mensjes echt rare capriolen uithalen. Vanochtend schoof er ook eentje op de snelweg even een baantje op naar rechts, waar dus gewoon iemand reed, die kon dus de vluchtstrook op
Niks tegen mij rijstijl!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF wat een idioot. Je hebt een rode auto toch? Niet echt te missen
En bejaarden, tjah... die zijn soms even gevaarlijk / gevaarlijker dan van die 19 jarige knullies in opgefokte Golf'jes enzo
En je zus heeft gewoon zwangerschapsdementie, die herkende je even niet
Gelukkig was het in de file, dus viel het mee. Raarste wat ik ooit meegemaakt heb is dat er eentje op de snelweg per ongeluk een (verkeerde?) afslag nam. Is bij de A13 richting Rotterdam. Is rechtdoor afslag centrum (linkerbaan) en rechterbaan word A20 richting Europoort.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, irritante mensen zijn dat jah
Jammer Bongquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgekeken hiernofi
Heb een leuke tijd gehad maar het is eens tijd voor wat anders, daarnaast ben ik voorlopig met andere dingen bezig en ben ik sowieso niet zo vaak op FOK!
Wens jullie nog veel plezier hier natuurlijk en wie weet kom ik sporadisch ooit nog eens een post plaatsen, maar daarvoor hoef ik dan niet meer in de OP te staan.
Nee, wat dat betreft hoor ik meer thuis in een pannenkoekenhuisjequote:Op dinsdag 7 september 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ronde hunnebillen did happen?
Ik heb een chip ergens in mijn hoofd die dat soort info opslaat ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zie, het ligt niet aan jou![]()
Zeg, hoe weet jij die genen-theorie zo uit je hoofd eigenlijk?Ik had nog niet eens 'Goog...' ingetikt
Ik moest een beetje glimlachenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
Het is ook wel een beetje grappig ergensquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest een beetje glimlachen
Maar het lijkt me wel lullig
Oh das wel klote. Zeker met dit weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje grappig ergens
Maar ik kwam terug van kat van mijn vader zoeken, en die is dus nog steeds kwijt
Dat hielp niet echt voor mijn stemming zeg maar
Ohw zo... nee, dat is wel vervelend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik kwam terug van kat van mijn vader zoeken, en die is dus nog steeds kwijt
Dankjewelquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wens je het beste BONG, weet wel dat we het leuk vinden als je af en toe eens komt buurten.
Ik ga niet van FOK! weg iigquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer Bong
Nja, ik zal je vast nog wel ergens tegenkomen
Ja, en ik vind het ook stom dat ik het gisteravond pas hoorde, terwijl ze al sinds vrijdag niet thuis is geweest...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das wel klote. Zeker met dit weer
Drew Barrymore?quote:
Euw, das wel al een flinke poos ja. Al gemeld bij Amivedi enzo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het ook stom dat ik het gisteravond pas hoorde, terwijl ze al sinds vrijdag niet thuis is geweest...
Chips in je hoofdquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een chip ergens in mijn hoofd die dat soort info opslaat ofzo
Bruin is dus dominant over blond/blauw, maar ook weer niet helemaal, omdat het over meerdere genen zit verspreid, dus twee mensen met blauw(groene) ogen/blond haar kunnen wel een kind met donkere ogen/donker haar krijgen, maar de kans is klein en de kleur dan minder diep/helder dan normaal. En als je blonde mensen in je genen hebt zitten heb je kans op blonde kinderen met blauwe ogen
Mijn nicht is half indonesisch (ook duidelijk te zien) en heeft een blonde man met blauwe ogen. Ze hebben een tweeling; 1 is duidelijk deel indonesisch en de ander is zo blank als ik (=wit)
Uitkijken anders eet Myr ze op!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Chips in je hoofd![]()
Ik ken oko drie broers met een indo achtergrond, één blan en blond haar, die anderen echte indo's
Nja, er is genoeg plek hoor... dat is het probleem niet en zou geen probleem moeten/hoeven zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga niet van FOK! weg iigWas een fijne tijd hier (zeker in het begin) en zal ooit nog weleens opduiken hier, maar niet frequent genoeg om in de OP te moeten blijven staan, zo komt er ook weer ruimte vrij voor de ploeg die wel vaak aanwezig zijn hier
.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik nu doen, net foto's gezocht (want er was dus een lapjespoes gevonden, wel redelijk ver van mijn vader's huis maar toch... Maar die had een witte punt aan dr staart, en mijn zusje en ik wisten uiteraard niet meer of ze dat heeftquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Euw, das wel al een flinke poos ja. Al gemeld bij Amivedi enzo?
Myr mag mijn chips opetenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uitkijken anders eet Myr ze op!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
is die nog vol ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:10 schreef crv het volgende:
Het is droog en zit op een terras in bern achter een bier
Niet van jou...quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:10 schreef crv het volgende:
Er is zelfs een video van me op fok te vinden.quote:
wtf haha,quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelukkig was het in de file, dus viel het mee. Raarste wat ik ooit meegemaakt heb is dat er eentje op de snelweg per ongeluk een (verkeerde?) afslag nam. Is bij de A13 richting Rotterdam. Is rechtdoor afslag centrum (linkerbaan) en rechterbaan word A20 richting Europoort.
Nam dus die afslag, kwam er snel achter dat het niet goed was en ging even over de vluchtstrook achteruit en en dan snel er voor proppen om toch de A20 nog op te kunnen.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf haha,
als ik verkeerde afslag neem dan draai ik gewoon bij een volgende oprit om
1 keer gehad zat ik in gedachte reed ik afslag voorbij
en 1 keer dacht ik dat ik afslag miste, dus ik als ene gek de afslag opgestuurd ik kijk naar het bord: A12.
Ik denk: kut, moest er nog 1 verder
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf haha,
als ik verkeerde afslag neem dan draai ik gewoon bij een volgende oprit om
1 keer gehad zat ik in gedachte reed ik afslag voorbij
en 1 keer dacht ik dat ik afslag miste, dus ik als ene gek de afslag opgestuurd ik kijk naar het bord: A12.
Ik denk: kut, moest er nog 1 verder
mja situatie niet echt goed uitgelegdquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das dus net zo gevaarlijk als die bejaarden
Happy feet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is zelfs een video van me op fok te vinden.
Een bierviltje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:10 schreef crv het volgende:
nee, een stuk vermoeiender.quote:
:quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja situatie niet echt goed uitgelegd
Was een rotonde en reed al op de rechterbaandus zat gelukkig niet echt iemand te hinderen.
DAT ZEGGEN ZE ALLEMAALquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
Ter verduidelijking
[..]
:
http://maps.google.nl/map(...)008947,0.022724&z=16
Die rotonde
Dat ligt meestal onder een biertje ...quote:
Onder, achter... Het is maar hoe je bekijktquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat ligt meestal onder een biertje ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |