quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom neem je een paard mee naar de apple store?
Misschien wel... moet ik ff kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Worden er straks wat OP-poppetjes van de boekenplanken geruimd?
poppetjesplankquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Worden er straks wat OP-poppetjes van de boekenplanken geruimd?
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Eruit wil ook echt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien wel... moet ik ff kijken.
Ik weet dat Mar eruit wil, pgr erin wil. Er zijn wel ene paar users die ik al een tijd niet heb gezien
Ja precies. Veel zijn het er niet, maar wel een paar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet dat Mar eruit wil, pgr erin wil. Er zijn wel ene paar users die ik al een tijd niet heb gezien
Ik ben voor een opschoningquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ik neem gewoon een jongen die mijn tasje draagt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:30 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook zo'n mini shetlander voor altijd mee te nemen.En hij kan mijn tasje dragen.
Yup...quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eruit wil ook echt?
Tis waar je je druk over maakt
Prima... zeg het maar hoor, mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben voor een opschoning
Omdat.... Appelquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo over mijn Marquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eruit wil ook echt?
Tis waar je je druk over maakt
geen idee wiequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... zeg het maar hoor, mij maakt het niet uit
oh gawd, dus dat was for real?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohw, dat viel nog mee in vergelijking met gisteren. (tennis)
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij zet ons ook zo in een Southpark game, toch?
Sociosquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik neem gewoon een jongen die mijn tasje draagt.
Neequote:
Firefly de laatste tijd wel weer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Egeltje1985
Engine10
Fanta-Stick
Firefly
j95
Marlalala
MissBitchy
The_legend_kill
torrio
Zie ik iig nooit meer
MissBitchy komt ook geregeld even om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Firefly de laatste tijd wel weer.
Dromen over jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee![]()
Wat denk jij wel niet over mij?![]()
Misschien dat je wel droomt over me, maar daar kan ik verder ook niks aan doen
Firefly komt hier s avonds nog wel eens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Egeltje1985
Engine10
Fanta-Stick
Firefly
j95
Marlalala
MissBitchy
The_legend_kill
torrio
Zie ik iig nooit meer
Eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
MissBitchy komt ook geregeld even om de hoek kijken.![]()
Rest, zo op het eerste oog, eens.
ja en ze Fokt nog maar amper dus vond ze het wel zo eerlijk om plaats te maken in de OPquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
Egeltje1985
Engine10
Fanta-Stick
j95
Marlalala
The_legend_kill
eruit halen?
Ooooh ja ik ken haar sowieso niet hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja en ze Fokt nog maar amper dus vond ze het wel zo eerlijk om plaats te maken in de OP
Voor de rest eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Egeltje1985
Engine10
Fanta-Stick
Firefly
j95
Marlalala
MissBitchy
The_legend_kill
torrio
Zie ik iig nooit meer
Volgens mij was ze pre-TAL. Wel ongepland zwanger maar geen stressquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh ja ik ken haar sowieso niet hoorVolgens mij is ze amper in TAL geweest? En is dat die die toen in de stress zat want ongepland zwanger van ex of zo? Of haal ik nu weer mensen / SC's door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |