Misschien had je daarover moeten nadenken vóórdat je ging studeren, of zeg ik nu iets heel doms?quote:Ik wil gewoon een aantrekkelijke, leuke baan in de randstad. Ideeën?
Eens. Net zoiets als kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien had je daarover moeten nadenken vóórdat je ging studeren, of zeg ik nu iets heel doms?
Ach toen was ik 4 jaar jonger, en ik had zo mijn redenen om dit te gaan studeren. Ik had op dat moment geen andere dingen die ik leuk vond in mijn leven. Dat is tijdens mijn studie veranderd. Nu zou ik eigenlijk meer een artistieke kant op willen, iets met theater of schrijven. Maar ik zit wel met die studie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien had je daarover moeten nadenken vóórdat je ging studeren, of zeg ik nu iets heel doms?
Dan maak je een musical die gaat over de mafia.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ach toen was ik 4 jaar jonger, en ik had zo mijn redenen om dit te gaan studeren. Ik had op dat moment geen andere dingen die ik leuk vond in mijn leven. Dat is tijdens mijn studie veranderd. Nu zou ik eigenlijk meer een artistieke kant op willen, iets met theater of schrijven. Maar ik zit wel met die studie.
Studie erachteraan plakken is geen optie?quote:Nu zou ik eigenlijk meer een artistieke kant op willen, iets met theater of schrijven. Maar ik zit wel met die studie.
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou ik spreek ook vloeiend Spaans en Brits Engels. Maar wat ik met dit topic vooral te weten probeer te komen is in wat voor soort banen mensen als ik nog meer terechtkomen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:05 schreef oinkoink12 het volgende:
Pizzaria romario....
Hoe moeten wij weten wat jij nog meer kan dan geweldig italiaans spreken en vertalen..
Nou, ze hebben me ook gevraagd om een PhD te gaan doen. Dan kan ik professor worden, maar momenteel staat studeren me zo tegen (ik heb voor deze studie al 4 jaar iets anders gedaan en ben qua studeren helemaal "op") dat ik dat echt niet wil. Ik wil iets praktisch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Studie erachteraan plakken is geen optie?
Voor het nieuws werken in Italiequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:09 schreef Vivinski het volgende:
Beter had je dit jezelf afgevraagd VOORDAT je aan een nutteloze studie begon.
Laat me raden, Italiaanse voorouders? Behoorlijk triest als mensen een taal leren omdat hun opa toevallig uit dat land komt, of heb je nog daadwerkelijk affectie voor Italie?
Correspondent anders voor een Italiaans tijdschrift/krant?
Heeft inderdaad iets met mijn familie te maken, hoewel ik geen Italiaans sprak toen ik aan de studie begon. Juist daarom wilde ik het vloeiend leren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:09 schreef Vivinski het volgende:
Beter had je dit jezelf afgevraagd VOORDAT je aan een nutteloze studie begon.
Laat me raden, Italiaanse voorouders? Behoorlijk triest als mensen een taal leren omdat hun opa toevallig uit dat land komt, of heb je nog daadwerkelijk affectie voor Italie?
Correspondent anders voor een Italiaans tijdschrift/krant?
Hoe moet ik zoiets doen? Open vacature sturen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor het nieuws werken in Italie
Een open sollicitatie is mogelijk, maar ik denk dat je dan veelal op freelance-basis aan het werk gaat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hoe moet ik zoiets doen? Open vacature sturen?
Dit dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien had je daarover moeten nadenken vóórdat je ging studeren
Excuus, open sollicitatie bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een open sollicitatie is mogelijk, maar ik denk dat je dan veelal op freelance-basis aan het werk gaat.
Wat kan je precies zo goed dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef TAmaru het volgende:
Laat ik overigens wel voorop stellen dat ik één van de besten ben in wat ik doe. Ik doe dan misschien wel iets waarmee je weinig kunt, maar ik ben er wel erg goed in. Vandaar dat ik ook die beurs heb gewonnen en hier voor een PhD ben gevraagd, waar ik niet op ben ingegaan.
Mijn Italiaans is zeer vloeiend, en mijn kennis van de grammatica is erg goed. Verder ben ik goed in schrijven en dingen organiseren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |