Dat zeiden ze zelf ook een keer in een interview geloof ik. Niet dat ze dat niveau niet meer gaan halen, maar wel dat ze helemaal op nieuw moesten beginnen en dat mensen wel verwachten dat ze op gelijk niveau als Draadstaal verder zouden gaan. En dat is natuurlijk lastig als je hele nieuwe typetjes moet verzinnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:55 schreef wceend18 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel leuk, andere stukken vallen tegen. Het niveau van Draadstaal gaan ze helaas niet meer halen denk ik.
Stelletje zwakkelingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:16 schreef remcoP het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ne-Neonletters.dhtml
Dat zijn altijd wel leuke details dat ze de URL werkelijk hebben geclaimed en er iets op hebben gepleurd.quote:
Ja hij hebt gelijk...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Maar je zal wel gelijk hebben.
Het waren er ook gewoon vijf hčquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef fh101 het volgende:
How many suns are there?
Four!
Geweldig. Ik vond het wel een geslaagde aflevering
Aflevering van vorige week bedoel je?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goed begin van het nieuwe seizoen!
Doh! Ik dacht dat ie gister pas was begonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |