Kan iemand nog een keer in een samenvatting uitleggen waarom de typetjes niet mochten verhuizen?quote:
Copyright van CCCP, helaasquote:Op maandag 21 mei 2012 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand nog een keer in een samenvatting uitleggen waarom de typetjes niet mochten verhuizen?
Copyright van de ene zender ofzo?
die dachten waarschijnlijk dat talpa wel zou betalen..quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag mij af wat die er nu nog aan hebben.
Dat was toen bij DWDD aan tafel 'geregeld'. Iemand van CCCP kwam met die deal aan; 40.000 overmaken aan het WNF en ze mochten de types weer gebruiken. Dus Jeroen belt John de Mol, maar ondertussen zegt die CCCP man dat het 40.000 per seizoen is. En dat was het kennelijk niet waard, omdat dat de productiekosten alleen al zijn als ik me goed herinner.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:34 schreef Jovatov het volgende:
Talpa (productiebedrijf) mocht het ook overkopen mits ze 40.000 euro per jaar aan een goed doel zouden schenken toch? Maar dat ging toen op één of andere reden toch niet door, dat weet ik niet goed.
Ah ok, dan wisten blijkbaar meer mensen het niet gezien er bijna niet is gepost in dit topicquote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef fh101 het volgende:
Dat is volgens mij de herhaling, de laatste is idd al geweest op zondag 3 juni
Haha nee, het was ook nogal gek ineens.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah ok, dan wisten blijkbaar meer mensen het niet gezien er bijna niet is gepost in dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |