Net ff op uitzending gemist gekeken.
Ik vond het maar saai eigenlijk. 1 of andere muts die grappig over moet komen omdat ze alles lopend doet en met een accent praat, veel te oppervlakkig...
Die kok heeft wel potentie denk ik, dat is typisch zo'n typetje dat je leuk kunt uitdiepen, zoals Said bij Draadstaal was.
Dat draadjesvlees gedoe sloeg uiteraard op draadstaal, maar vond ik vooral saai, en de grap heb ik òf gemist òf hij zat er niet in omdat ze wilden laten zien dat ze het jammer vonden wat er met draadstaal is gebeurt, maar dat kan toch ook op een grappige manier?
Die nikker simon vond ik tè makkelijk. Maar die manager is net als die kok wel weer een typetje dat dieper kan denk ik.
Het idee dat alles op 1 plek speelt, spreekt me wel aan, al zal het moeilijk zijn om iedere keer de typetjes goed tot hun recht te laten komen.
Nu de kabouters nog terug, en zo nu en dan een subtiele verwijzing naar oude typetjes
Bijvoorbeeld de man van het straatinterview die door het beeld komt lopen ofzo op de achtergrond. Of zo'n brommobiel waar je op de achtergrond die 2 obesitas figuren in ziet klimmen.
Kortom: Deze aflevering vond ik jammerlijk, maar als ze het goed doen, kunnen ze ver komen.n