Zodra je betaling binnen is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Stefanovich het volgende:
Fack, vergeten dat dit erop kwam... iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het op uitzendinggemist staat?
Kwartiertje - halfuurtje max. meestalquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Stefanovich het volgende:
Fack, vergeten dat dit erop kwam... iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het op uitzendinggemist staat?
Als je haar kan plaatsen, zet haar dan maar hier voor de deur neer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef Walter81 het volgende:
Weet iemand wie dat meisje is die regelmatig figureert in Neonletters?
Ze komt me bekend voor maar kan haar even niet plaatsen.
Ik dacht eigenlijk meer aan een plaatsje tussen mij en mijn matras.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je haar kan plaatsen, zet haar dan maar hier voor de deur neer.
Goeie aflevering weer jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
Het is weer bezig nu, begin is aardig.
Die vind ik dan weer erg matigquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie aflevering weer ja
Vooral die kutjes zijn briljant
Iddquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Elke week weer lachen om "Dat was het weer"
Volgens mij op Vrijdag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef Specularium het volgende:
Wordt dit nou van de week nog een keer herhaald?
Same here, zwaar irritant zelfs.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:34 schreef Ties02 het volgende:
ik vind alleen die 2 dushi's op die brommer nooit grappig
Ze worden ook gepresenteerd als de 'hoofdpersonages' van het programma, omdat ze door de hele aflevering heen steeds terugkeren. De weerman en die twee zingende boeren blijven het sterkst. Om die soap en die zogenaamde standup comedians kan ik ook altijd wel lachen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze, gevaarlijk zapmoment kan dat opleveren, zo een dat je niet meer terugklikt.
Wordt onderhand wel een beetje hetzelfde steeds ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef Specularium het volgende:
De 2 kutjes hadden ze er wel uit kunnen laten.
Toen waren Fred en Ria er nog.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:10 schreef remcoP het volgende:
Vorig seizoen lukte het wel, maar nu lijkt het echt nergens op.
Nee, dat was Draadstaal, niet vorig seizoen Neonletters.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:12 schreef Specularium het volgende:
Toen waren Fred en Ria er nog.
En waren die kabouters een kutitem.
Ohja, dat klopt.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat was Draadstaal, niet vorig seizoen Neonletters.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef Specularium het volgende:
"Dank je wel Simone, kun je zien dat ik heb geplast?"
Hopelijk is ie er weer bij.
Sommige dingen zijn wel leuk, andere stukken vallen tegen. Het niveau van Draadstaal gaan ze helaas niet meer halen denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef fh101 het volgende:
Ik vind er wel een stijgende lijn in zitten, als je dit vergelijkt met seizoen 1 Neonletters is het wel behoorlijk verbeterd imo
Er zaten een aantal goeie vondsten tussen
Zolang Fred en Ria niet terug keren iig niet, nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:55 schreef wceend18 het volgende:
Het niveau van Draadstaal gaan ze helaas niet meer halen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |