zouden we de 1000 halen voor het eind van het jaarquote:
Nee. Zou erg zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
zouden we de 1000 halen voor het eind van het jaar
Nee dat gaan we niet reddenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
maar de 500 zeker wel tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat gaan we niet redden
634 topics in 3 maanden
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk dat we ook ff moeten gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.quote:
Heb je al ideeën?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk dat we ook ff moeten gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.
Ja dat is ook wel een strak plan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk ik ook ff moet gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.
zoals ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk dat we ook ff moeten gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.
Wel een paar ja...quote:
ik heb geen ideeen, sorryquote:
In ONZ/KLB zitten wel flink wat goeie paintersquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet teveel met ONZ doen juist. Dan krijg je de voorspelbare paints.
mar er zitten wel een paar ontiegelijk goeie fotoshoppers.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet teveel met ONZ doen juist. Dan krijg je de voorspelbare paints.
trusten knijnquote:
trusten Sympquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik maak mijn biertje leeg en dan ga ik ook.
Ik ga veuls te laat naar mijn bed de laatste tijd
zijn wij nog over nu ?quote:
Welterusten Myrquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ga het ook eens een avondje niet laat maken
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ga het ook eens een avondje niet laat maken
doei ik doe het licht wel uit vandaagquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
Ik ben ook weg
crv slaap lekker straks
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:27 schreef crv het volgende:
[..]
doei ik doe het licht wel uit vandaag![]()
je mag het slot erop gooienquote:
Da's wel heel eenzijdig jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:34 schreef crv het volgende:
TAL leid zoals gewoonlijk de dagcijfers![]()
001. 330 iBenny
002. 279 Myraela
003. 257 -Miauw-
004. 248 crv
005. 243 charmed_angel
006. 238 pgrferrari
007. 236 reetveter
007. 236 Symphonic
009. 232 tombolafan
010. 212 Bellatrix
dat wordt gipsquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:07 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, mijn nagel brak. nu moet ik nu nog mijn nagels doen
quote:
Heyyyquote:Op dinsdag 7 september 2010 07:09 schreef crv het volgende:Mogge
hier is de zondvloed aan de gang [ afbeelding ]
en ik moet de hele dag met OV op stap
quote:Op dinsdag 7 september 2010 06:36 schreef Koen66 het volgende:
Hallo allemaal ik ben er ook weer (was 1.5 dag ziekjes maar gaat nu wel weer)
quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyy
Waar moet je exact heen? Zwitserland heeft toch een prima spoorwegnet
Mwah, beetje koorts, beetje misselijk, beetje verkouden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:17 schreef crv het volgende:
[..]
Koen [ afbeelding ]
Zo ziek dat je niet eens kon FOK!en ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:34 schreef crv het volgende:
Ik heb pijn in mijn linkerdeuim, net of tie gekneusd
je linkerduim in het donkere gaatje dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je linkerduim in het donkere gaatje dan ?Ja en daarna afgelikt, vanmorgen curriesmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
nee hoor, al weer een kwart dag opzittenquote:
Om wakker te zijn, het weer te zien en je te realiseren dat je er écht doorheen moet omdat je dingen moet kopenquote:
Ah, okquote:Op dinsdag 7 september 2010 07:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om wakker te zijn, het weer te zien en je te realiseren dat je er écht doorheen moet omdat je dingen moet kopen.
Oh dat zou ik best op kunnenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok
Ik was al bang dat je 'broodje bal' ging zeggen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:34 schreef crv het volgende:
TAL leid zoals gewoonlijk de dagcijfers![]()
001. 330 iBenny
002. 279 Myraela
003. 257 -Miauw-
004. 248 crv
005. 243 charmed_angel
006. 238 pgrferrari
007. 236 reetveter
007. 236 Symphonic
009. 232 tombolafan
010. 212 Bellatrix
2 Weekjes tenerifequote:
Vanuit schiphol ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Weekjes tenerife
Ik vertrek pas de 15de
Nice!quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Weekjes tenerife
Ik vertrek pas de 15de
heb je wel wifi?quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Weekjes tenerife
Ik vertrek pas de 15de
Als het systeem er niet uitligt eindig je meestal hoger tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry het systeem lag er uit, en ik kon niks anders doen dan fokken
Normaal niet nee, maar er wordt vanaf komend weekend gestaakt door bagageafhandeling geloof ikquote:
crv je lultquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:07 schreef crv het volgende:
[..]
Normaal niet nee, maar er wordt vanaf komend weekend gestaakt door bagageafhandeling geloof ik
Hoe laat moet je vertrekkenquote:
nee, breng mn 2 vriendinnen weg.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, breng mn 2 vriendinnen weg.
maar dat is om 7:00 al
Zeg me dat je op vakantie NIET gaat zitten FOK!ken daarquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben er echt aan toe2 Weken zon
[..]
Ja gratis wifi bij de receptie
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
crv je lultJe maakt me bang
Woensdag? Schipholmeetquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg me dat je op vakantie NIET gaat zitten FOK!ken daar
Dus dat wordt weinig strandquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben er echt aan toe2 Weken zon
[..]
Ja gratis wifi bij de receptie
Oh, dan niet.quote:
Ik ben ook geen strandmensquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo vroeg vloog
Vind het echt een rottijd.
CRV ik ging gelijk googlen door jou
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al je favo smileys bij elkaar
Muismeisje smste dat ze zin in jouw muisje had en jij smst terug 'Ga slapen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
waarom smsen mensen om 2:00 snachts
Ga slapen ofzo rond dat tijdstip
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Muismeisje smste dat ze zin in jouw muisje had en jij smst terug 'Ga slapen!'
Als jij er niet wakkeer van wordt is er toch niets aan de hand?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
waarom smsen mensen om 2:00 snachts
Ga slapen ofzo rond dat tijdstip
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Muismeisje smste dat ze zin in jouw muisje had en jij smst terug 'Ga slapen!'
Dat sowieso. Mijn telefoon staat altijd op trillen, en krijg regelmatig nog mailtje of smsje ofzo als ik al slaap. Boeiend, zie het 's ochtends wel danquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als jij er niet wakkeer van wordt is er toch niets aan de hand?
normaal niet neequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als jij er niet wakkeer van wordt is er toch niets aan de hand?
Chickies?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal niet nee
maa rop 1 of andere manier werd ik toch wakker vannacht. had 3 smsjes.
Wel van 2 andere personen. Maar jah, ik ben dan ook zo aardig om gewoon om 5:00 terug te mailen
Het is bijna 10 uurquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:49 schreef pgrferrari het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben wel vroeg wakker.
Ik reageer nog wel eens om 3 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mijn telefoon staat altijd op trillen, en krijg regelmatig nog mailtje of smsje ofzo als ik al slaap. Boeiend, zie het 's ochtends wel dan
Student zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:49 schreef pgrferrari het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben wel vroeg wakker.
ik ook.. zeker als ze mij wakkeer sms-enquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik reageer nog wel eens om 3 uur 's nachts
eerder spammers.quote:
Ja, maar ik ben vandaag rond 0005uur naar bed gegaan.quote:
hangt er wel vanaf wiequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook.. zeker als ze mij wakkeer sms-en
Die sla ik op als 'loser'quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eerder spammers.
1 die had ik ooit nummer gegeven maar die had ik verwijderd enzo, geen contact meer mee, en die begint soms in 1 keer weer te smsen. En omdat ik nummer niet weet reageer ik dan. Dus nu maar ff opgeslagen als: NA (niet antwoorden)
en de ander ... jah dat weet ik ook niet haha
Jaja, je bent ook ijskoud hé. Eerst deze dames finaal uitwonen, en nu net doen alsof je ze niet kentquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eerder spammers.
1 die had ik ooit nummer gegeven maar die had ik verwijderd enzo, geen contact meer mee, en die begint soms in 1 keer weer te smsen. En omdat ik nummer niet weet reageer ik dan. Dus nu maar ff opgeslagen als: NA (niet antwoorden)
en de ander ... jah dat weet ik ook niet haha
Ja dat wilde ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker naar een andere vestiging. Kamer voor mezelf alleenklere-herrie draaien
Nog even afwachten C_Aquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Temperatuur was vanochtend gezakt, dat betekend dus... ongesteld worden... Ik denk vandaag of morgen
o, dus zo sta ik in je telefoonquote:
Op de een of andere manier haal je iets in mij naar boven waardoor ik steeds gemene dingen wil zeggenquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien is je temp gewoon gezakt omdat het ineens FUCKIN KOUD is en kutweer
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:01 schreef crv het volgende:
Ik zit in de trein naar Bern
En daar schijnt het droog te zijn
Tot later vandaag
hahaha,quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier haal je iets in mij naar boven waardoor ik steeds gemene dingen wil zeggen![]()
Maar ok...
Nee, jij staat niet eens in mijn telefoon
neem je paraplu meequote:Op dinsdag 7 september 2010 10:01 schreef crv het volgende:
Tot later vandaag
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha,
sorryben soms erg irritant in de vroege ochtend
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:01 schreef crv het volgende:
Tot later vandaag
moed niet opgevenquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Temperatuur was vanochtend gezakt, dat betekend dus... ongesteld worden... Ik denk vandaag of morgen
pfft,quote:
Oh nee hoor, je moet gewoon jezelf zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft,
* Crazy-M gaat wel even zitten huile
nee maar zal rekening mee houden en me gaan gedragen
Werkenquote:
ik ookquote:
Mwa, ik weet van mezelf dat ik soms irritant kan zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee hoor, je moet gewoon jezelf zijn![]()
oh alles wat ik zeg maakt het alleen maar erger haha. sooooorry!
Dan moet ik mijn bed uit en helemaal naar beneden!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan smeer je een broodje voor jezelf
Maar ik heb toch niet gezegd dat ik het irritant vindquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
maar ff de voorraad crunchy sticks aangebroken
zijn nu alleen ook op
[..]
Mwa, ik weet van mezelf dat ik soms irritant kan zijn
Heb dan liever dat mensen het gelijk aangeven dan er niks over zeggen
ook bij mn vrienden, Die geven dat ook meestal gelijk ff aan
Bieren!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:09 schreef crv het volgende:
[..]
Werken
Lunchen met een klant die een aanvraag voor testers heeft en daarna bieren met een kennis die in de ontslagronde/reorganisatie van swisscom zit
ja, dan zit er niets anders op dan klagen dat je trek hebtquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn bed uit en helemaal naar beneden!
En bovendien ligt er alleen droog brood.
Bakje koffie of thee dan maar ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik heb toch niet gezegd dat ik het irritant vind
Ik ga voor een vakantiekindjesquote:
nee dat heeft er niks mee te makenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien is je temp gewoon gezakt omdat het ineens FUCKIN KOUD is en kutweer
Ja komt wel goed, dat geloof ik ook wel. Maar had het deze maand zo graag gewiltquote:
Ja...quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, dan zit er niets anders op dan klagen dat je trek hebt
pffft, lamlulquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn bed uit en helemaal naar beneden!
En bovendien ligt er alleen droog brood.
Bespaar me de detailsquote:
Bel de ontbijtservice!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja...
Kan niemand een ontbijt op bed voor me regelen?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De ster van Erik, Rauzer of Patrique?
[..]
nu al kebab ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Halloo,
Spreek ik met de kebaabzaak?
ik zou bijna wat onaardigs willen zeggen. Maar zit nog steeds voor je te duimen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stiekem telkens meekijken hč?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:19 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou bijna wat onaardigs willen zeggen. Maar zit nog steeds voor je te duimen.
Mensen kijken wel raar naar me telkens
Nu echt offline
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:19 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou bijna wat onaardigs willen zeggen. Maar zit nog steeds voor je te duimen.
Mensen kijken wel raar naar me telkens
Nu echt offline
quote:
Sterren in Spotlight,quote:
misschien over andere sterrenquote:
[..]
nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij moeten niet aan de drank samen
Pinguin !!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:27 schreef Pheno het volgende:
ZOOOOOOOO. Deze man heeft elke nekspier opgerekt die aanwezig is.
In de zin van kraken of in de zin van au, het doet nog steeds pijn?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:27 schreef Pheno het volgende:
ZOOOOOOOO. Deze man heeft elke nekspier opgerekt die aanwezig is.
Verder ook nergens last van ? Alleen van het draaierig zijn ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In de zin van kraken of in de zin van au, het doet nog steeds pijn?
Mijn nek doet stukken minder pijn maar ik ben nog wel draaierig, weird
misselijk en hoofdpijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Verder ook nergens last van ? Alleen van het draaierig zijn ?
Nee je bent gewoon een vrouwquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
misselijk en hoofdpijn.
Ga ik dood dokter?
Das toch mooi, zo'n poldermodelletje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2010 10:40:31 ]
Gingersquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:41 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Ll, ik droom wel de hele tijd over mannen trouwens. Ik had laatst een affaire met een oudere docent, het sloeg echt nergens op![]()
En ik droom ook de hele tijd dat ik kinderen heb met rood haar
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik vat 'm
![]()
Das toch mooi, zo'n poldermodelletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:41 schreef -Miauw- het volgende:
kraken, nah rekken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In de zin van kraken of in de zin van au, het doet nog steeds pijn?
Mijn nek doet stukken minder pijn maar ik ben nog wel draaierig, weird
Gingersquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gingers
Maar je hebt wel een beetje een fetish op oudere mannen / mannen met 'macht' of niet
Toch die daddy-issues?
Maar je kan toch als je alle X-jes en Y-tjes op een berg gooit geen ginger krijgen? Met jouw genen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gingersdat komt door Matthijs, mijn allereerste liefde, een ginger
![]()
Haha ja volgens mij heb ik een Electra-complex
Je kunt ons ook wel in het water gooien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, ik kom niet op de meet, want dan is de ter water lating van de Heilige Rupertianus IV door Maria de Bekoorlijke!
Ik zie een date met Vaduz en Miauw in me droomquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ik weet niet hoe het werkt maar mijn moeder heeft superblond haar en zij heeft wel veel gingers in haar familie. Dat zou dan toch moeten kunnenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je kan toch als je alle X-jes en Y-tjes op een berg gooit geen ginger krijgen? Met jouw genen?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie een date met Vaduz en Miauw in me droom
Ik weet het ook niet precies. Maar je hebt donker haar en donkere ogen toch? Dat zou dan toch in weze blond of rood moeten overrulen al krijg je kindjes met een Ginger?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het werkt maar mijn moeder heeft superblond haar en zij heeft wel veel gingers in haar familie. Dat zou dan toch moeten kunnen
Je droomt echt te veelquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie een date met Vaduz en Miauw in me droom
misschien over 100 jaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
misselijk en hoofdpijn.
Ga ik dood dokter?
Ik ga het uitzoeken!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies. Maar je hebt donker haar en donkere ogen toch? Dat zou dan toch in weze blond of rood moeten overrulen al krijg je kindjes met een Ginger?
Of krijgen ze die dingen weer van hun vader ipv moeder?
owjah... nou ik dagdroom graagquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jij moet dan eerst nog slapen enzo
quote:
Maar ook bij semi-donkere kinderen? Ik heb nog nooit iemand die enigszins getint was met rood haar gezienquote:
Uhuquote:
Lijkt me een mooie uitdaging!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ook bij semi-donkere kinderen? Ik heb nog nooit iemand die enigszins getint was met rood haar gezien
Mijn nichtje heeft blond haarquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ook bij semi-donkere kinderen? Ik heb nog nooit iemand die enigszins getint was met rood haar gezien
* even om de hoek kijkt *quote:
Dat zal toch ook nooit lukken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heldinquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* even om de hoek kijkt *
Donker is dominant over licht (haar en ogen), dus het zou goed kunnen dat jij die genen wel hebt, maar dat ze niet tot uiting komen. Je hoeft dus alleen maar een roodharige man te vindenen dan kan je prima kindjes krijgen met rood haar en lichte ogen.
![]()
Nu moet ik echt rennen,
Ok, nu klinkt het wel een beetje alsof ik alleen kinderen met rood haar zou willen krijgen. Dat is natuurlijk niet zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zal toch ook nooit lukken?
Tenminste dat heb ik geleerd bij Biologie ooit
Rood kan mooi zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, nu klinkt het wel een beetje alsof ik alleen kinderen met rood haar zou willen krijgen. Dat is natuurlijk niet zo
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, nu klinkt het wel een beetje alsof ik alleen kinderen met rood haar zou willen krijgen. Dat is natuurlijk niet zo
GAFFERDAMME!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens uit bed en ontbijten
Mocro-sletje wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn kindjes moeten bruin haar en bruine ogen.
Mijne moeten dat niet... maar dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriendjes zijn tot nu toe (bijna) allemaal blond en ik ben half/half dus een echte 'neger' zal het sowieso niet meer zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik zeg alleen dat het volgens mij genetisch onmogelijk is om een ginger-neger uit te poepen
gisteren wilde je nog geen kinderenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien kan je deze adopteren Miauw;
supermarkt will do the trickquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
GAFFERDAMME!
Ik smeer boter op mijn boterham, doe er hagelslag op.
Ik neem een hap, EN GAFFERDAMME.
Smaakt het naar grond/schimmel.![]()
Nou heb ik nog niks gegeten
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
De genenpoel-mixmashine. Voor een unieke mash-up. Over een jaar of 15 gaan we foto's uitwisselen met het resultaat.
Bij mij zou het dan waarschijnlijk donkerblond/bruin haar worden, met of blauw óf bruine ogenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet hoe het bij mij zit. Ik denk dat ze blond worden, er van uitgaande dat ik ze met mn huidige vriendin krijg
Die laatste zin snap ik nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet het niet. Mijn ouders hebben allebei bruin haar en bruine ogen. Ik dus ook. Mijn vriendin blond & blauw. Haar moeder ook, vader weet ik niet.
Maarja. In sovjet-russia children get you, dus alles is mogelijk
Dat is geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik kies mijn jongens er gewoon zo op uit dat het wel mooie kindjes moeten worden.
Er zijn geen garantiesquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik kies mijn jongens er gewoon zo op uit dat het wel mooie kindjes moeten worden.
Die ligt in de vuilnisbakquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan die grondboterham opeten en niet klagen
Ik volg dat ook niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
Wat zijn mudkipz nou weer? Cat22 heeft het in haar ondertitel staan maar what?
Een Pokémon... en wat voor eenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
Wat zijn mudkipz nou weer? Cat22 heeft het in haar ondertitel staan maar what?
Donker haar en hele lichte ogen zijn ook heel mooiquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft bruin haar en bruine ogen. Mijn vader weet ik niet zeker, volgens mij blauwe ogen en bruin haar.
Eigenlijk is blauwe ogen en bruin haar ook wel mooi.
Jij hebt toch ook bruin haar en bruine ogen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft bruin haar en bruine ogen. Mijn vader weet ik niet zeker, volgens mij blauwe ogen en bruin haar.
Eigenlijk is blauwe ogen en bruin haar ook wel mooi.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 | ,~++++++O+IO O=++++++++8+++I+ =7+++++++++++++?O M+I++++++++++++++?7 $++$++++++++O+++???8 ?++?++++++++O++++??IN ++++?++++++++++++???ID ++++Z++++++++I+++????7 Z++++?+++++++8+++????IN 8++++7+++++++I+???????Z +++++$+++++++++??????I O++++=+++++++8+??????I? +++++O++++??Z???????ID I++??++?+??+?????????$ O????Z??????N???????I Z????7?????????????I ????I+?????I??????I7 I????N?????N??????IN I?????????+??????ID N?????????D?????I8 I????????7?????I$ +????????I????II +Z???????????III??78 D???????????????I??????IN N??+?????????????IZ???????IIIN 8~~~=N 8++++++?+??????????IO????????IIIIO I~~~~~~~:N ++=:~+++++?????????????????????II7777I D~~~~~~~~~~D +++:::~+++???????????????????????IIII7N7Z 8+?+ O~~~~~~~~~~~= +++::=+++++????????????????????I??IIIIZ77M?????? D~~~~~~~~~~~~~D +++++++++++?????????????????????$M?IIII77IIMII??$ N~~~~~~~~~~~===M $+++++++++??????????????????????N IM?I7I77III8IIIN O:~~~~~~~~=~===== IZO?+++++???????$..M?????????????NNDNIII777III7777IID ~~N:~~~~~~======I M??+++O+?????????O7INM????????????MZZMIII$77777777777IIO ~~~~:N~~~=~===+==7+???++?+8?????????NDON?????????????NO7I7I877777$7777777I8 +~~~~~~~8~==M~?D$M??????????????????MOZZ??????????????IIII7D777777777777$ N=~~~~~~~=~D~O+??????D7??????D???????$DN??????????????II7INM7777777777D ~~==~=~=====M+???????????????O??????????????????????II$O$7O7777II77$ +============Z+??????????????++???????????????????+O877$7N+$777D7777 8==========++8+???????????????MD7????????+++?7N87ID7$$7$8++M77$M7777 ==========+Z+????????????????+IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII$7$$++++$8 D D=====++=+++??????????????????OIIIIIIIIIIIIIIII??????D+++++N =+++==+==O?????????????II????MIIIIIIIII??+++=======+=++++M D+=+===+D??????????IIII7III77MIIIIII++++==========I++++8 =+++++Z==+???II7777777777777N+DII++============I++++N O+????N8NDNMNO$D+$II778D777IO++~M===========+D=++=N O???II??????ID???+?ID???IMZ++++++=OOI+IZD==++IN7777D 7M??I?I????7????7?I?????II7ZND++=======+DO??777777778 I????????+7?????O???????III77I7II?I?I?????D777777IIIIIM ??III??IMI????????O??????IIID??I????????N777777IIIIIIII?8 7I?????7I?????+??D+???????IOI?????????D7777777IIIIIIII?ID D?I???II?????NI?8?????????N??????+??ZN77777777IIIIIIIIZ I?I7IIIIIIIIDII+????????N???+?+?D +DM8ZZO8 I?OIIIIIIIII8Z$????????N???+D77 II77I7IIZ D????????NN777777 I7II7I7M 7???????D7777$8 OIIIIID I??????O ZM8 +INIZM $I???? $D? 8$INM _____ _ _ _ _ _ _ _ _ _ / ____| (_) | | | | | (_) | | | | | (_) | (___ ___ _ | |__ ___ _ __ __| | _ _ | |_ ___| | __ _ __ ___ _ _ __| | | ___ _ __ ____ \___ \ / _ \ | | | '_ \ / _ \ '__/ _` | | | | | | | |/ _ \ |/ / | '_ ` _ \| | | |/ _` | |/ / | '_ \_ / ____) | (_) | | | | | | | __/ | | (_| | | |_| | | | | __/ < | | | | | | |_| | (_| | <| | |_) / / |_____/ \___/ |_| |_| |_|\___|_| \__,_| \__,_| |_|_|\___|_|\_\ |_| |_| |_|\__,_|\__,_|_|\_\_| .__/___| | | |
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook bruin haar en bruine ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |