zouden we de 1000 halen voor het eind van het jaarquote:
Nee. Zou erg zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
zouden we de 1000 halen voor het eind van het jaar
Nee dat gaan we niet reddenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
maar de 500 zeker wel tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat gaan we niet redden
634 topics in 3 maanden
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk dat we ook ff moeten gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.quote:
Heb je al ideeën?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk dat we ook ff moeten gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.
Ja dat is ook wel een strak plan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk ik ook ff moet gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.
zoals ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk dat we ook ff moeten gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.
Wel een paar ja...quote:
ik heb geen ideeen, sorryquote:
In ONZ/KLB zitten wel flink wat goeie paintersquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet teveel met ONZ doen juist. Dan krijg je de voorspelbare paints.
mar er zitten wel een paar ontiegelijk goeie fotoshoppers.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet teveel met ONZ doen juist. Dan krijg je de voorspelbare paints.
trusten knijnquote:
trusten Sympquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik maak mijn biertje leeg en dan ga ik ook.
Ik ga veuls te laat naar mijn bed de laatste tijd
zijn wij nog over nu ?quote:
Welterusten Myrquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ga het ook eens een avondje niet laat maken
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ga het ook eens een avondje niet laat maken
doei ik doe het licht wel uit vandaagquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
Ik ben ook weg
crv slaap lekker straks
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:27 schreef crv het volgende:
[..]
doei ik doe het licht wel uit vandaag![]()
je mag het slot erop gooienquote:
Da's wel heel eenzijdig jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:34 schreef crv het volgende:
TAL leid zoals gewoonlijk de dagcijfers![]()
001. 330 iBenny
002. 279 Myraela
003. 257 -Miauw-
004. 248 crv
005. 243 charmed_angel
006. 238 pgrferrari
007. 236 reetveter
007. 236 Symphonic
009. 232 tombolafan
010. 212 Bellatrix
dat wordt gipsquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:07 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, mijn nagel brak. nu moet ik nu nog mijn nagels doen
quote:
Heyyyquote:Op dinsdag 7 september 2010 07:09 schreef crv het volgende:Mogge
hier is de zondvloed aan de gang [ afbeelding ]
en ik moet de hele dag met OV op stap
quote:Op dinsdag 7 september 2010 06:36 schreef Koen66 het volgende:
Hallo allemaal ik ben er ook weer (was 1.5 dag ziekjes maar gaat nu wel weer)
quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyy
Waar moet je exact heen? Zwitserland heeft toch een prima spoorwegnet
Mwah, beetje koorts, beetje misselijk, beetje verkouden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:17 schreef crv het volgende:
[..]
Koen [ afbeelding ]
Zo ziek dat je niet eens kon FOK!en ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:34 schreef crv het volgende:
Ik heb pijn in mijn linkerdeuim, net of tie gekneusd
je linkerduim in het donkere gaatje dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je linkerduim in het donkere gaatje dan ?Ja en daarna afgelikt, vanmorgen curriesmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
nee hoor, al weer een kwart dag opzittenquote:
Om wakker te zijn, het weer te zien en je te realiseren dat je er écht doorheen moet omdat je dingen moet kopenquote:
Ah, okquote:Op dinsdag 7 september 2010 07:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om wakker te zijn, het weer te zien en je te realiseren dat je er écht doorheen moet omdat je dingen moet kopen.
Oh dat zou ik best op kunnenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok
Ik was al bang dat je 'broodje bal' ging zeggen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:34 schreef crv het volgende:
TAL leid zoals gewoonlijk de dagcijfers![]()
001. 330 iBenny
002. 279 Myraela
003. 257 -Miauw-
004. 248 crv
005. 243 charmed_angel
006. 238 pgrferrari
007. 236 reetveter
007. 236 Symphonic
009. 232 tombolafan
010. 212 Bellatrix
2 Weekjes tenerifequote:
Vanuit schiphol ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Weekjes tenerife
Ik vertrek pas de 15de
Nice!quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Weekjes tenerife
Ik vertrek pas de 15de
heb je wel wifi?quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Weekjes tenerife
Ik vertrek pas de 15de
Als het systeem er niet uitligt eindig je meestal hoger tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry het systeem lag er uit, en ik kon niks anders doen dan fokken
Normaal niet nee, maar er wordt vanaf komend weekend gestaakt door bagageafhandeling geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |