zouden we de 1000 halen voor het eind van het jaarquote:
Nee. Zou erg zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
zouden we de 1000 halen voor het eind van het jaar
Nee dat gaan we niet reddenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
maar de 500 zeker wel tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat gaan we niet redden
634 topics in 3 maanden
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk dat we ook ff moeten gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.quote:
Heb je al ideeën?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk dat we ook ff moeten gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.
Ja dat is ook wel een strak plan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk ik ook ff moet gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.
zoals ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit bij welk deel we uitkomen aan het eind van het jaar. Het gaat zoals het gaat en het is gezellig. Maar ik denk dat we ook ff moeten gaan kijken of we wat meer dingen buiten de SC kunnen gaan doen.
Wel een paar ja...quote:
ik heb geen ideeen, sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |