Ik ook!quote:Op maandag 6 september 2010 23:01 schreef porsche1 het volgende:
Ik vind het serieus echt goedecht tv voor mij:')
Ja waar haal je het dan?quote:Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef porsche1 het volgende:
Ik mag het van mijn mama eigenlijk niet nemen
Eén keer een lik in de maand en hij doet 50e van de prijs afquote:Op maandag 6 september 2010 23:09 schreef newyorknewyork het volgende:
ik schakel net in, kan iemand mij dit van die man met die piemel uitleggen
Voor een lik aan dat wijf der kut in de maand mag ze een kamer huren voor 200quote:Op maandag 6 september 2010 23:09 schreef newyorknewyork het volgende:
Marktplaats verkopertquote:Op maandag 6 september 2010 23:09 schreef newyorknewyork het volgende:
En dat van onze belastingcenten!quote:Op maandag 6 september 2010 23:11 schreef Penisbaard het volgende:
Rutgers "baard"Pijnlijke stiltes
Weinig verhelderende reportages
Knippershots van Weesie
Weesie die ongemakkelijk kijkt
"Gewaagde" grappen op woordjes als "FUCK"
Dit soort bagger toestaan bij de PO
Ga weg trollquote:Op maandag 6 september 2010 23:11 schreef Penisbaard het volgende:
Knippershots van Weesie
Zet je haat opzij Penis, dit was vermakelijkquote:Op maandag 6 september 2010 23:11 schreef Penisbaard het volgende:
Knippershots van Weesie
Dit dus.quote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon slechte puberale kanker die niks bij de publieke omroep te zoeken heeft.
Pubers genoeg in NL. Schakel jij maar terug naar het dagelijkse uur EO gezang op NL2.quote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon slechte puberale kanker die niks bij de publieke omroep te zoeken heeft.
Puberale kankerquote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies, heb nu al spijt van de sticker op m'n laptop in de eerste 2 jaar geledenquote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het van de autocue voorlezen van GeenStijl lijkt me alleen interessant voor analfabeten. Je hoeft toch niet rechts te zijn om analfabeet te zijn?quote:Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef ukga het volgende:
[..]
jouw linkse gedrag match niet met het rechtse karakter van het programma. Daarom is het nog niet een kankerprogramma
Dat heeft er gans niks mee te maken, het is gewoon slechte televisie.quote:Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef ukga het volgende:
[..]
jouw linkse gedrag match niet met het rechtse karakter van het programma. Daarom is het nog niet een kankerprogramma
quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Natrium het volgende:
't idee is leuk hoor, powned, maar de uitvoering was belabberd
Respect, ik kan het niet beter verwoordenquote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk allesquote:
Yvonnequote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |