Dit dus.quote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon slechte puberale kanker die niks bij de publieke omroep te zoeken heeft.
Pubers genoeg in NL. Schakel jij maar terug naar het dagelijkse uur EO gezang op NL2.quote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon slechte puberale kanker die niks bij de publieke omroep te zoeken heeft.
Puberale kankerquote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies, heb nu al spijt van de sticker op m'n laptop in de eerste 2 jaar geledenquote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het van de autocue voorlezen van GeenStijl lijkt me alleen interessant voor analfabeten. Je hoeft toch niet rechts te zijn om analfabeet te zijn?quote:Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef ukga het volgende:
[..]
jouw linkse gedrag match niet met het rechtse karakter van het programma. Daarom is het nog niet een kankerprogramma
Dat heeft er gans niks mee te maken, het is gewoon slechte televisie.quote:Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef ukga het volgende:
[..]
jouw linkse gedrag match niet met het rechtse karakter van het programma. Daarom is het nog niet een kankerprogramma
quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Natrium het volgende:
't idee is leuk hoor, powned, maar de uitvoering was belabberd
Respect, ik kan het niet beter verwoordenquote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk allesquote:
Yvonnequote:
quote:
whehehe pwnedquote:
We hebben het hier over powned hoor. Er moet nog een o bij.quote:
Waarom zou ik het tijd geven?quote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef ukga het volgende:
geef het wat tijd. alsof fok vanaf dag 1 een top site was
Dat was het eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef ukga het volgende:
geef het wat tijd. alsof fok vanaf dag 1 een top site was
Hquote:Op maandag 6 september 2010 23:57 schreef ukga het volgende:
[..]
Ok de sit emaybe ......en FOk tv?Das echt tranen met tuiten
Ja maar dat kreeg ook geen tonnen staatssubsidie he.quote:Op maandag 6 september 2010 23:57 schreef ukga het volgende:
[..]
Ok de sit emaybe ......en FOk tv?Das echt tranen met tuiten
nee dat neit maar ik bedoel dat het met de tijd wel beter zal worden.quote:Op maandag 6 september 2010 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
H
Appels en peren ben je nu aan het vergelijken
Hebben wij ooit de pretentie gehad daarmee te scoren?
Bij de PO te willen?
Maar FOK!tv is ook nooit beter geworden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef ukga het volgende:
[..]
nee dat neit maar ik bedoel dat het met de tijd wel beter zal worden.
Of gewoon de hele kast bij het grofvuil gooien, telecomoperator smeken om je TV-contract te ontbinden.quote:Op maandag 6 september 2010 22:57 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
knop voor uit of ander kanaal indrukken, opgelost!
1Vandaag is er nog, maar is nu een HvN-kloon.quote:Op maandag 6 september 2010 23:30 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Respect, ik kan het niet beter verwoorden.
Netwerk en 1Vandaag van de buis en dan dit soort crap uitzenden.
Het zit nog moeilijker dan deze bevinding...quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:15 schreef Beardy het volgende:
Er is een tijd geweest dat er parodieën van programma's werden gemaakt. Er was een tijd dat Jiskefet leuk was; vooral dan zo'n niksige pauze die tot aan de pijngrens werd opgerekt.
Vroeger was dat expres en grappig bedoeld.
Nu is dat standaard normale televisie
Die pijnlijke stiltes inderdaad. En die Weesie maar moeilijk knipperen met zijn ogen terwijl hij ongemakkelijk in de camera kijkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:15 schreef Beardy het volgende:
Er is een tijd geweest dat er parodieën van programma's werden gemaakt. Er was een tijd dat Jiskefet leuk was; vooral dan zo'n niksige pauze die tot aan de pijngrens werd opgerekt.
Vroeger was dat expres en grappig bedoeld.
Nu is dat standaard normale televisie
Dit.quote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:35 schreef Zith het volgende:
IK BEN BLIJ DAT IK NU GEEN NETWERK EN/OF NOVA MEER HOEF TE ZIEN VAN MIJN BELASTINGCENTEN!
so i said to her, why so seriousquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:25 schreef Cool_Runner het volgende:
Weesie moet daar niet gaan staan. Met zn rattensmoel
quote:
Rot op met je links/rechts denken, tunnelquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:11 schreef WeirdMicky het volgende:
Heb het niet gezien, maar de aversie van anderen tegen PowNed is opvallend. Vooral vanuit 'linkse' hoek, waarin waarden als 'pluralisme' en 'iedereen een eigen plek op de publieke omroep is essentieel voor een goed bestaan' opeens niet gelden voor 'pubers' of mensen die nog niet werden bediend.
In de zakken van Weesie, kan ie zijn audi van betalen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:53 schreef zatoichi het volgende:
Het trieste is natuurlijk dat pwned allemaal belastinggeld int om een beetje goedkope reportages te maken en en internetfilmpjes uit te zenden... waar blijft dat geld dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |