Als ik de mods moet geloven, wordt de winnaar random uitgekozen door de computer. Er is maar één goed antwoord ingevoerd en dat zelfde antwoord moeten wij geven om het antwoord goed te hebben. De vraag is nu dus of de betreffende mod de volledige naam van de verteller heeft ingevoerd of niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik doe mee, vraag was niet echt moeilijk, maar denk dat veel mensen hem niet volledig hebben
Ho ho. Nu trek je toch iets te snelle conclusies.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik de mods moet geloven, wordt de winnaar random uitgekozen door de computer. Er is maar één goed antwoord ingevoerd en dat zelfde antwoord moeten wij geven om het antwoord goed te hebben. De vraag is nu dus of de betreffende mod de volledige naam van de verteller heeft ingevoerd of niet.
Het zou handig zijn als de mods wat nauwkeuriger en duidelijker te werk gingen, want nu worden een boel mensen gedupeerd terwijl ze het goede antwoord hebben.
Excuseer mij, ik dacht echt dat het zo ging. Maar als alle antwoorden gecontroleerd worden is er natuurlijk geen probleem. Vergeet wat ik zei.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho. Nu trek je toch iets te snelle conclusies.
We lopen altijd eerst netjes alle inzendingen na hoor, voordat we de computer at random de winnaars uit alle correcte antwoorden laten kiezen. Juist om dat soort dingen te voorkomen.
Als het juiste antwoord op een vraag bv *Oprah* moet zijn, ik noem maar wat, en iemand geeft *Oprah Winfrey* als antwoord, wordt dat uiteraard ook gewoon goed gerekend.
Kortom, niet zulke snelle verkeerde conclusies trekken alsjeblieft. We gaan juist bijzonder nauwkeurig te werk.
Dank u
No problem. Is wel eens goed om dat duidelijk te hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Excuseer mij, ik dacht echt dat het zo ging. Maar als alle antwoorden gecontroleerd worden is er natuurlijk geen probleem. Vergeet wat ik zei.
Dat is het zeker!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef Borizzz het volgende:
Meegedaan! Dit is weer een hele leuke actie FOK!
Je mocht tot en met maandag 13 september meedoen, dus je was nog op tijdquote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik zie dit ook net. maar ik krijg steeds een foutmelding als ik "JA ik doe mee" klik.
Er wordt gemeld dat ik niet alles goed heb ingevuld, maar ik kan echt niet ontdekken wat er nu mis is.
Help?
Is er een mogelijkheid dat ik het antwoord + gegevens naar een modje stuur, oid?
(Dat is misschien wel lastig met het systeem, maar misschien dat het de modjes wel lukt? )
Meerdere prijsvragen bedoel je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:20 schreef drumminggod het volgende:
Is meerdere keren winnen mogelijk?
Oké dan! Jammer dat ik niet heb gewonnen. Better luck next timequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Meerdere prijsvragen bedoel je?
Uiteraard, is ook al vaker voorgekomen
De computer kiest namelijk volledig willekeurig de winnaars uit, we sluiten geen mensen uit die eerder al eens iets gewonnen hebben, iedereen heeft elke keer dezelfde kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |