Dat is dan wel weer knullig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef Leandra het volgende:
LOL, de constructie om de boom te "redden" is uiteindelijk de oorzaak van het "sterven"?
Oh... is dat het.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets, ik krijg het in mijn hotmail omdat we Hyves vriendinnetjes zijn denk ik.
Ja, schandalig eigenlijk die schoolmusicals.... ze zijn altijd een aanklacht tegen het "onrecht" dat op dat moment plaatsvindt in de grote boze wereld.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Doet me opeens denken aan een schoolmusicakliedje uit de zesde klas:
Er staat een oude lindeboom, aan het einde van de laan
En met zijn allen vinden wij: die moet daar blijven staan.
Ik zie er een symbool en een soort cultureel erfgoed in. Alle moeite is wat mij betreft terecht. Ook al schrijft iedere veertienjarige bakvis een dagboek vol.
is gewoon heel triest voor de anne frank boom, las ook ergens er werden al stukjes anne frankboom op marktplaats aangeboden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, de constructie om de boom te "redden" is uiteindelijk de oorzaak van het "sterven"?
Nog meer CDA-ers willen gewoon een rechts kabinet mét de PVVquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Achter je man blijven staan, die de mening verkondigd van een groot gedeelte van de partij verkondigd, had het CDA gesierd
Maar ja ik ben een uitkeringstrekker dus wat weet ik ervan!![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:18 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, terug naar de 21ste eeuw, waar ik bij de VK even naar mijn kindje ga luisteren....
kruip maar lekker je bed in Remlof en deze week maar erin blijven liggen want het weer blijft zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:55 schreef remlof het volgende:
Zo, onderweg naar huis, snipverkouden.
Denk niet dat ze hem gaan opfikken, denk dat ze er een monument van gaan makenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die waren er toen ook hoor![]()
dat het maar een strenge winter wordt...lekker opstoken die zooi
Zaterdag weer zon en morgen wordt het al weer een stuk warmer. Zo zijn ook de rest van de dagen qua temperatuur prima, rond de 20 graden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kruip maar lekker je bed in Remlof en deze week maar erin blijven liggen want het weer blijft zo
Mooi, misschien is het dan toch nog een beetje weer als wij ons drie dagen in Nunspeet moeten gaan vervelen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zaterdag weer zon en morgen wordt het al weer een stuk warmer. Zo zijn ook de rest van de dagen qua temperatuur prima, rond de 20 graden.
Ik ben al de hele dag aan het pushuppen en touwtje springen voor de weergaloze Tafel Tennis Kriegquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mooi, misschien is het dan toch nog een beetje weer als wij ons drie dagen in Nunspeet moeten gaan vervelen.
Drie dagen?!?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mooi, misschien is het dan toch nog een beetje weer als wij ons drie dagen in Nunspeet moeten gaan vervelen.
Een wereld zonder haat en racisme, oorlogen en vernietiging.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Helemaal niet!! Heerlijk zonnetje, zacht windje, wat wil een mens nog meer
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef Jian het volgende:
Het debat in van de 2e kamer, Huildag voor links, Femke is net uitgehuild en nu jankt Marianne vrolijk verder. Het blijft een vermakelijk gebeuren![]()
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Zou nogal saai zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een wereld zonder haat en racisme, oorlogen en vernietiging.
ik zat echt ff te denken van: huh wat moet Jaap de Hoop Scheffer nu heel de dag in de AH in Nunspeet.....en toen viel het kwartjequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Misschien zie je Jaap nog, die loopt daar heel vaak rond te stappen. Natuurlijk met een kar bij de AH om z'n eeuwige drang naar eten te vervullen.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een wereld zonder haat en racisme, oorlogen en vernietiging.
Gesjelligquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar zitten jullie? Kom ik wel even een pot bier ophalen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
Familiereünie?
Coole paint in dat topic trouwens, Ian! Zou je wat mee moeten doen, met die gave.
Duiventil.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar zitten jullie? Kom ik wel even een pot bier ophalen
Ja, maar de vraag is of ik dat daar af kan leverenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Laysa het volgende:
Noem mij maar gek maar Teun zou Ian toch nog een krat Jup brengen
Kom op, die hebben zoveel nageslacht dat ze jullie niet eens missen als je een uurtje pleiten bent. Bovendien doen die vast een middagdutjequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Duiventil.En ik weet nog helemaal niet of er bier is en of we weg mogen daar. Beetje lullig als je opa en oma van tegen de 90 je trakteren op een """"lekker weekendje weg"""" en je gaat dan afwezig zijn of nog meer mensen uitnodigen
Maar t zou wel even een welkome afwisseling zijn, denk ik
Jij denkt nog steeds dat het leuk wordt hè?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat het leuk wordt hè?
Nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zit in ieder geval een gat in onze planning omdat we niet mee gaan solexen
Da's waar. Teun, we smssen welquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zit in ieder geval een gat in onze planning omdat we niet mee gaan solexen
Ja, de volgende keer doe ik meteen meequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietDat is hartstikke leuk man, door die bossen hier
Ik had me niet opgegeven omdat ik dacht dat een Solex 50cc is, en mijn certificaat verlopen was. Later pas rijbewijs gehaald, Ian geïmporteerd en erachter gekomen dat het een snorfiets is, maar toen was het al te laatquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietDat is hartstikke leuk man, door die bossen hier
Pas als het donker is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb overigens op de agenda staan dat de kliko weggezet moet worden, maar dat doet men 's avonds neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |