quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een wereld zonder haat en racisme, oorlogen en vernietiging.
Gesjelligquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar zitten jullie? Kom ik wel even een pot bier ophalen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
Familiereünie?
Coole paint in dat topic trouwens, Ian! Zou je wat mee moeten doen, met die gave.
Duiventil.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar zitten jullie? Kom ik wel even een pot bier ophalen
Ja, maar de vraag is of ik dat daar af kan leverenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Laysa het volgende:
Noem mij maar gek maar Teun zou Ian toch nog een krat Jup brengen
Kom op, die hebben zoveel nageslacht dat ze jullie niet eens missen als je een uurtje pleiten bent. Bovendien doen die vast een middagdutjequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Duiventil.En ik weet nog helemaal niet of er bier is en of we weg mogen daar. Beetje lullig als je opa en oma van tegen de 90 je trakteren op een """"lekker weekendje weg"""" en je gaat dan afwezig zijn of nog meer mensen uitnodigen
Maar t zou wel even een welkome afwisseling zijn, denk ik
Jij denkt nog steeds dat het leuk wordt hè?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat het leuk wordt hè?
Nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zit in ieder geval een gat in onze planning omdat we niet mee gaan solexen
Da's waar. Teun, we smssen welquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zit in ieder geval een gat in onze planning omdat we niet mee gaan solexen
Ja, de volgende keer doe ik meteen meequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietDat is hartstikke leuk man, door die bossen hier
Ik had me niet opgegeven omdat ik dacht dat een Solex 50cc is, en mijn certificaat verlopen was. Later pas rijbewijs gehaald, Ian geïmporteerd en erachter gekomen dat het een snorfiets is, maar toen was het al te laatquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietDat is hartstikke leuk man, door die bossen hier
Pas als het donker is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb overigens op de agenda staan dat de kliko weggezet moet worden, maar dat doet men 's avonds neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |