Om eerlijk te zijn Heks, ik heb er geen uitgesproken mening over. Ze doen maar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha, maar Marrije zeg nu eerlijk, die boom is oud en Anne zag wel meer bomen hoor uit haar zolderraam.
Ik smelt in de striemende regen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:35 schreef Marrije het volgende:
Slechte service.
Neem een voorbeeld aan
[ afbeelding ]
Een stichting heeft geen winstoogmerk. Die proberen de zwarte piet door te spelen en die ander speelt hem weer door en uiteindelijk betaalt een verzekeraar wat kosten en het rijk de rest.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kunnen de anne frankboom in, echt en dan nog geld gaan eisen ze zijn al een partijtje rijk is een stichting he
juist, er sneuvelen wel meer bomen in Amsterdam, of worden gewoon weggehaaldquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef spuitje het volgende:
Nou, als ik heel eerlijk ben vind ik dat er veel te veel ophef wordt gemaakt over 1 boom. En dat alleen omdat die boom drie keer wordt genoemd in het dagboek van een veertienjarig meisje.
Morgen is er weer een uitlaatdag. Misschien ga ik straks nog even, als ik twee interviewtjes heb gehad.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik de edithorror van FOK! op mijn iPad doorstaan om er een l bij te plaatsen.
OMG.... wat heb jij nou weer voor app op je PS3 geïnstalleerd??quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zondag, volgens mijn geautomatiseerde hotmail berichtje.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
En NU zijn er ineens mensen met dezelfde mening over die pauperboom
Die waren er toen ook hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
En NU zijn er ineens mensen met dezelfde mening over die pauperboom
Niets, ik krijg het in mijn hotmail omdat we Hyves vriendinnetjes zijn denk ik.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... wat heb jij nou weer voor app op je PS3 geïnstalleerd??
Echt hè? En de vorige keer moest ik in mijn eentje tegen de hele Linksche Elite hierquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
-edit- ja nu Gert op vakantie is durven ze wel![]()
![]()
Die hadden ze er eerder bij moeten halen, was deze ramp niet gebeurdquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog ff en ze halen irene dr bij...de boomknuffelexpert
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets, ik krijg het in mijn hotmail omdat we Hyves vriendinnetjes zijn denk ik.
Als die hele Kut Anne Frank gewoon meteen op de trein was gestapt was er ook niets aan de handquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die hadden ze er eerder bij moeten halen, was deze ramp niet gebeurd
LOL, de constructie om de boom te "redden" is uiteindelijk de oorzaak van het "sterven"?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:29 schreef Toverheks het volgende:
gut oh gut wat een drama, de anne frankboom is waarschijnlijk niet omgewaait door de wind maar door de construcite die later is aangebracht
nu wil de anne frankstichting nader onderzoek om ( dacht ik ) schadevergoeding echt waar maken mensen zich toch druk om, komt er weer een comisie van wijze boommeneren en mevrouwen die gaan 8 weken vergaderen wat kost dat allemaal wel niet
Dat is dan wel weer knullig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef Leandra het volgende:
LOL, de constructie om de boom te "redden" is uiteindelijk de oorzaak van het "sterven"?
Oh... is dat het.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets, ik krijg het in mijn hotmail omdat we Hyves vriendinnetjes zijn denk ik.
Ja, schandalig eigenlijk die schoolmusicals.... ze zijn altijd een aanklacht tegen het "onrecht" dat op dat moment plaatsvindt in de grote boze wereld.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Doet me opeens denken aan een schoolmusicakliedje uit de zesde klas:
Er staat een oude lindeboom, aan het einde van de laan
En met zijn allen vinden wij: die moet daar blijven staan.
Ik zie er een symbool en een soort cultureel erfgoed in. Alle moeite is wat mij betreft terecht. Ook al schrijft iedere veertienjarige bakvis een dagboek vol.
is gewoon heel triest voor de anne frank boom, las ook ergens er werden al stukjes anne frankboom op marktplaats aangeboden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, de constructie om de boom te "redden" is uiteindelijk de oorzaak van het "sterven"?
Nog meer CDA-ers willen gewoon een rechts kabinet mét de PVVquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Achter je man blijven staan, die de mening verkondigd van een groot gedeelte van de partij verkondigd, had het CDA gesierd
Maar ja ik ben een uitkeringstrekker dus wat weet ik ervan!![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:18 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, terug naar de 21ste eeuw, waar ik bij de VK even naar mijn kindje ga luisteren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |