quote:Op maandag 6 september 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie het mannetje is en wie het vrouwtje
das dan prima,quote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gestemd op de fotos die ik het leukst/bijzonderst, ed. leek.
En achter mijn stem voor Tombo sta ik ook 100% en dat is niet eens zo zeer omdat er hier werd gevraagd of ik op dr wilde stemmen.
Het was gewoon een ordinaire ronselactie van Schenk en dat had er niets mee te maken of men hem nou wel of niet bij Tombo vindt passenquote:Op maandag 6 september 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
niks gelul, der wordt toch bewust gevraagd of je tombo op xxx en niet schenkstroop wilt koppelen en pat op juici. Is precies hetzelfde. als men vindt dat Tombo en SS bij elkaar passsen moet men dat ook gewoon kunnen doen, das dan vette pech
Sorry tombo niet persoonlijk bedoeld
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was gewoon een ordinaire ronselactie van Schenk en dat had er niets mee te maken of men hem nou wel of niet bij Tombo vindt passen
Oudjaarsdag homoquote:
lijkt me niet prettigquote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik voelde al even een connectie met Gaga.
nu alquote:
hij gaat bij mij altijd zo hangen van dat gekreunquote:Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef pgrferrari het volgende:
US Open kijken
Sharapova tegen Wozniacki.
*Kwijl
Whaha, kijk je ook?quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij gaat bij mij altijd zo hangen van dat gekreun
quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij is die kale gay geworden omdat hij niet meer alleen wilde zijn.
i don't mindquote:
quote:
Soms zijn fans trieste mensenquote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
OMG een hotelkamer inrichten met posters
Hoe vet gekleed die mensen.quote:
Vandaar dat ie omhoog gaat staan van het gekreunquote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe nee, ik kan de TV niet zien vanaf mijn PC plek
quote:
Mooi toch hoe mensen zich lekker zo kunnen uiten.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
tering dit gaat me te hard, ik haak ff af vanavond
nee sorryquote:Op maandag 6 september 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi toch hoe mensen zich lekker zo kunnen uiten.
Ja je kunt ook bleu zijn.quote:
Eens.quote:Op maandag 6 september 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi toch hoe mensen zich lekker zo kunnen uiten.
Ze hebben beide mooie punten overigensquote:Op maandag 6 september 2010 22:15 schreef pgrferrari het volgende:
*fapfap
Lekker potje tennis, en mooie punten!
hoaxquote:
Eeh dan is de intocht van de Sint?quote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga denk ik als half Bowie en half Dali 29 november.
Maar ik zou toch voor Wozniacki gaan.quote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze hebben beide mooie punten overigens
GagGagquote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eeh dan is de intocht van de Sint?
is dat raar dan om als half bowie / Half dali te gaan denk je ?quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eeh dan is de intocht van de Sint?
Vast wel.quote:Op maandag 6 september 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zij draagt vast ook wel eens een mijter
Leeft die nog?quote:
Vast wel. Ik bemoei me niet met kutusers. En ik bemoei me niet met Skippy22, dus ik zie een verband.quote:
Nou, je kent hem blijkbaar.quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel. Ik bemoei me niet met kutusers. En ik bemoei me niet met Skippy22, dus ik zie een verband.
Dat probleem heb ik met de meeste users.quote:
Is het niet p0wned?quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... straks is die nieuwe show van Powned. ff kijken.
Welke zender en hoelaat?quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... straks is die nieuwe show van Powned. ff kijken.
Erik is dan ook best grappig.quote:
Dank.quote:
je kunt het ook uitzetten.quote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo maar eens slapen, de wekker gaat om 05.15 weer
ik g ook slapenquote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo maar eens slapen, de wekker gaat om 05.15 weer
Tot zo.quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik g ook slapen
Weltrusten allemaal
Dikke mannen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
Geweldig onderzoekje op Nu.nl
Dikke man komt later klaar
http://www.nu.nl/lifestyl(...)mt-later-klaar-.html
mannenquote:
3 dunne mannen kunnen nog niet klaarspelen wat een dikke in zijn eentje kanquote:
Dan pak ik liever 3 dunne achter elkaar.quote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
3 dunne mannen kunnen nog niet klaarspelen wat een dikke in zijn eentje kan7 minuten volmaken
quote:Op maandag 6 september 2010 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan pak ik liever 3 dunne achter elkaar.
Wanneer is iets dik?quote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
Geweldig onderzoekje op Nu.nl
Dikke man komt later klaar
http://www.nu.nl/lifestyl(...)mt-later-klaar-.html
quote:
Dat weet je helemaal nietquote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
3 dunne mannen kunnen nog niet klaarspelen wat een dikke in zijn eentje kan7 minuten volmaken
Ik heb het over dik dik he niet een buikje.quote:
Goed onderzoekquote:Op maandag 6 september 2010 22:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geweldige vraag, staat er niet bij
quote:Op maandag 6 september 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het over dik dik he niet een buikje.
Volgens het onderzoek he. Een superslanke meneer doet er 2 minuten over en de zwaarlijvige variant 7 minutenquote:
volgens mij zit je gewoon al de hele avond te fappen op dat vrouwentennisquote:
En Peter Beense?quote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens het onderzoek he. Een superslanke meneer doet er 2 minuten over en de zwaarlijvige variant 7 minuten
Neequote:Op maandag 6 september 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Dominque Weesie is gewoon geen presentator.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk echt uit naar Penoza, nieuwe misdaadserie.
Oh, moeten we jou koppelen aan Patrique?quote:
12 september op 1. Weet niet hoelaat.quote:
ik zou het niet weten, kijkt nooit op de klokquote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens het onderzoek he. Een superslanke meneer doet er 2 minuten over en de zwaarlijvige variant 7 minuten
als die bovenop ligt is dat moordquote:
in jouw beleving of in real timequote:Op maandag 6 september 2010 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, kijkt nooit op de klok, maar ik ben altijd wel even bezig
![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, moeten we jou koppelen aan Patrique?
mijn beleving, ik kijk nooit op de klok zei ik tochquote:
Ik weet nog niet wat ik ervan vindquote:Op maandag 6 september 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Wat slecht gemonteerd dit.Ik vind het zelfs iets hebben.
Ja, maar dat is op zich best positief met al die meuk soms.quote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan vind
Het komt zo on-PO over ofzo
Jaquote:Op maandag 6 september 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij zit je gewoon al de hele avond te fappen op dat vrouwentennis
Het is nogal...ehm... apartquote:Op maandag 6 september 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar dat is op zich best positief met al die meuk soms.
quote:
Ja, misschien dat je vrouw een paar minuten op de klok kijktquote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
mijn beleving, ik kijk nooit op de klok zei ik toch
Zijn er nog knappe vrouwen dan?quote:
ik vind worteltv anders best een informatief programmaquote:Op maandag 6 september 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar dat is op zich best positief met al die meuk soms.
quote:Op maandag 6 september 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind worteltv anders best een informatief programma
nou die is meestal afgepeigerd achteraf dus ik ga ervan uit dat het wel meevaltquote:Op maandag 6 september 2010 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, misschien dat je vrouw een paar minuten op de klok kijkt
quote:Op maandag 6 september 2010 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
nou die is meestal afgepeigerd achteraf dus ik ga ervan uit dat het wel meevalt
Maar goed denk wat jij wilt
nee, ik zit naar Shadow man te kijken (steven seagal) dus vanavond nietquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
"er is een scooter op een groep mensen ingereden"
En dan heel droog 'Foei' eronder
Ik ook volgens mij.quote:Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
misschien moet ik ook maar eens dat Powned gaan kijken, ik ben nog lid geloof ik
open deurquote:
en een stelletje mongolen in TALquote:Op maandag 6 september 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme, gewoon rustig hier posten is me echt niet gegund
Een oplichter in V&A en een halve zool in KLB
lees je ff niet meequote:Op maandag 6 september 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kom op hoor...
Dit zou nou van die dingen die ik niet hoef te horen
quote:Op maandag 6 september 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een stelletje mongolen in TAL
quote:Op maandag 6 september 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een stelletje mongolen in TAL
das kut, kun je weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goffer.
Ben ik aan het fappen, komt er ineens een interview met Djokovic
Het mag wel wat pittiger, met wat minder stijl.quote:Op maandag 6 september 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
Het was zo kut, dat het gewoon geniaal was![]()
Was net zo op dreefquote:Op maandag 6 september 2010 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
das kut, kun je weer opnieuw beginnen![]()
bijvoorbeeld...quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het mag wel wat pittiger, met wat minder stijl.
Was je ooit gestopt danquote:Op maandag 6 september 2010 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ohw...
Ik kan weer verder met fappen
quote:
trek je conclusiequote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goffer.
Ben ik aan het fappen, komt er ineens een interview met Djokovic
truste Miauwquote:
vrouwenquote:Op maandag 6 september 2010 23:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Staat nergens dat hij gestopt was
Wat een volkquote:Op maandag 6 september 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
Bella, die reacties ook![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_topic.html#comments
+1quote:Op maandag 6 september 2010 23:23 schreef crv het volgende:
die heineken reclame
altijd wel briljant.
Jammer dat het niet te zuipen is
Eensch.quote:Op maandag 6 september 2010 23:23 schreef crv het volgende:die heineken reclame
altijd wel briljant.
Altijd commentaar, maar zelf liggen ze de hele dag met een dildo inquote:
QFTquote:Op maandag 6 september 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
dat krijg je als je meer moeite in je reclames dan in je bier steekt
Klopt... bij dat reclamebureau zitten volgens mij siewosie wel geniale mensen als je ziet met wat voor reclames ze komen.quote:Op maandag 6 september 2010 23:23 schreef crv het volgende:
die heineken reclame
altijd wel briljant.
Ook eensch.quote:Op maandag 6 september 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
dat krijg je als je meer moeite in je reclames dan in je bier steekt
wie doen ze nog meer dan ?quote:Op maandag 6 september 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... bij dat reclamebureau zitten volgens mij siewosie wel geniale mensen als je ziet met wat voor reclames ze komen.
quote:
trustenquote:
heee busy modquote:
lijkt wel steeds vaker te gebeurenquote:Op maandag 6 september 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe het was even alles tegelijk weer.
oke trusten over een half uurtje dan maarquote:Op maandag 6 september 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Ik ga vandaag maar iets vroeger naar bed dan gister...
Over een halfuurtje ofzo
welk lichaamsdeel ?quote:
af en toe heb je datquote:
kan me dat voorstellenquote:Op maandag 6 september 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe heb je dat
En ik vind het niet erg hoor, dat is wel de charme van het modden.
Mijn ergste mod dagen waren de dag dat Pim en de dag dat Theo doodgeschoten werden.
Dat was echt heftig...
Zolang je -ik blijf het zeggen- ook maar op jezelf letquote:Op maandag 6 september 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe heb je dat
En ik vind het niet erg hoor, dat is wel de charme van het modden.
Mijn ergste mod dagen waren de dag dat Pim en de dag dat Theo doodgeschoten werden.
Dat was echt heftig...
ik kan me best voorstellen dat jullie er af en toe gestoord van worden, petje af hoorquote:Op maandag 6 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang je -ik blijf het zeggen- ook maar op jezelf let
ja hoorquote:Op maandag 6 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang je -ik blijf het zeggen- ook maar op jezelf let
Heb je nog wel tijd over voor je vrouw en kinderenquote:Op maandag 6 september 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor
Zaterdag lekker meeten
Ik heb er echt megaveel zin in
ik heb nu 3 fora, dat is best wel heftigquote:Op maandag 6 september 2010 23:38 schreef crv het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat jullie er af en toe gestoord van worden, petje af hoor
zatquote:Op maandag 6 september 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd over voor je vrouw en kinderen?
Nah, gelukkigquote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zat
Mijn lief slaapt al en de kids ook
Ik ken het van mijn 2,5 jaar Voetbal modden. Maar ik heb die tijd wel gehad. Leuke relaxte klusjes ben ik nog wel voor in, maar niet dat intensieve.quote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Dan ben je wel gesloopt aan het eind van de avond, maar zo voldaan
je hoeft je hoogtepunt niet te posten hoorquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 23:44 schreef crv het volgende:
[..]
je hoeft je hoogtepunt niet te posten hioor
Liesje piesjeeeeeeeeeeee!!!11!!!!!!111!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ok help me herinneren, na 20:00 uur geen thee meer voor mij
Ik pies me rot
fijn op deze comeback van jou zaten we te wachtenquote:Op maandag 6 september 2010 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ok help me herinneren, na 20:00 uur geen thee meer voor mij
Ik pies me rot
Ik vind een forum als TAL wel leuk om te doen. Maar ONZ of KLB is niks voor mij denk ik... misschien fftjes, maar ik denk dat het daarna té wordt.quote:Op maandag 6 september 2010 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken het van mijn 2,5 jaar Voetbal modden. Maar ik heb die tijd wel gehad. Leuke relaxte klusjes ben ik nog wel voor in, maar niet dat intensieve.
Euhm, voor mij wel ja. Ik weet niet of jij ze ook kent.quote:Op maandag 6 september 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komen er eigenlijk veel bekende namen?
TAL loopt uit zichzelf wel, als je niets doet gaat het ook goed. Dat scheelt wel een hoop.quote:Op maandag 6 september 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind een forum als TAL wel leuk om te doen. Maar ONZ of KLB is niks voor mij denk ik... misschien fftjes, maar ik denk dat het daarna té wordt.
quote:Op maandag 6 september 2010 23:47 schreef crv het volgende:
[..]
fijn op deze comeback van jou zaten we te wachten![]()
dacht dat je ging slapen
Hmm... Komen op zich wel redelijk veel leuke mensen.quote:Op maandag 6 september 2010 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Euhm, voor mij wel ja. Ik weet niet of jij ze ook kent.Staat een lijstje in de OP. Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden #4 - American Style
alweer een hoogtepuntquote:
Ik heb serieus genoten van het invallen op XFA en WK.quote:Op maandag 6 september 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind een forum als TAL wel leuk om te doen. Maar ONZ of KLB is niks voor mij denk ik... misschien fftjes, maar ik denk dat het daarna té wordt.
quote:
tot straksquote:Op maandag 6 september 2010 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer proberen te slapen. Weltrusten
hoaxquote:Op maandag 6 september 2010 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer proberen te slapen. Weltrusten
quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik g ook slapen
Weltrusten allemaal
doekje ?quote:Op maandag 6 september 2010 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ja!!!!
Wozniacki wint van Sharapova
Ik zie jou ook idd niet zo snel moddenquote:Op maandag 6 september 2010 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Mij lijkt modden siewosie niet leuk. Ik zou het intensief baggeren en kutten missen.
dat zeg je toch nietquote:Op maandag 6 september 2010 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry Myr, ik weet echt nog niet of ik kom zaterdag.
Kijk maar wat je doet. zou wel tof zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry Myr, ik weet echt nog niet of ik kom zaterdag.
mag ik deze petitie mede ondertekenen?quote:Op maandag 6 september 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk maar wat je doet. zou wel tof zijn.
Sharapova is niet veel meer.quote:Op maandag 6 september 2010 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ja!!!!
Wozniacki wint van Sharapova
Dat is ook zeker zoquote:Op maandag 6 september 2010 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
TAL loopt uit zichzelf wel, als je niets doet gaat het ook goed. Dat scheelt wel een hoop.
sorryquote:
De kans is niet zo groot, maar het is maar net in welke bui ik ben. Is denk ik drie kwartier fietsen. Even afwachten wat m'n vrienden doen ook.quote:Op maandag 6 september 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
Kijk maar wat je doet. zou wel tof zijn.
Nou heb ik wel een doekje nodigquote:Op maandag 6 september 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dusssss. Ik laat ze meestal wel komen hoor.
Ik moest even googlen maar wat een Scandinaviche inteeltbakkes.quote:Op maandag 6 september 2010 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I know, maar toch.
<3 Wozniacki
Nee hoor!!quote:Op maandag 6 september 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Ik moest even googlen maar wat een Scandinaviche inteeltbakkes.
zou je denken ?quote:
Is afgelikte boterbloem.quote:Op maandag 6 september 2010 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
zou je denken ?
Wil het best nog wel proberen. Lijkt me wel wat
Doe mij maar Nadal.quote:Op maandag 6 september 2010 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
zou je denken ?
Wil het best nog wel proberen. Lijkt me wel wat
quote:Op maandag 6 september 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dusssss. Ik laat ze meestal wel komen hoor.
moet je huilen dan?quote:Op maandag 6 september 2010 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou heb ik wel een doekje nodig
Ah je bent er al overheen geweestquote:
Qua vrouwen? Ik kijk ook liever naar vrouwenhockey dan naar mannenhockey maar niet om te geilen, maar meer omdat vrouwen én beter hockeyen en omdat mannenhockey er niet uit ziet.quote:Op maandag 6 september 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Wat dat betreft zou ik liever naar hockey kijken ipv tennis
ik val niet op mannenquote:
Ja, maar ook gewoon qua sport... tennis vind ik niet zoveel aanquote:Op maandag 6 september 2010 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Qua vrouwen? Ik kijk ook liever naar vrouwenhockey dan naar mannenhockey maar niet om te geilen, maar meer omdat vrouwen én beter hockeyen en omdat mannenhockey er niet uit ziet.
ja vastquote:Op maandag 6 september 2010 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen.
Van al dat tennis kijken ben ik moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |