quote:Op maandag 6 september 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie het mannetje is en wie het vrouwtje
das dan prima,quote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gestemd op de fotos die ik het leukst/bijzonderst, ed. leek.
En achter mijn stem voor Tombo sta ik ook 100% en dat is niet eens zo zeer omdat er hier werd gevraagd of ik op dr wilde stemmen.
Het was gewoon een ordinaire ronselactie van Schenk en dat had er niets mee te maken of men hem nou wel of niet bij Tombo vindt passenquote:Op maandag 6 september 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
niks gelul, der wordt toch bewust gevraagd of je tombo op xxx en niet schenkstroop wilt koppelen en pat op juici. Is precies hetzelfde. als men vindt dat Tombo en SS bij elkaar passsen moet men dat ook gewoon kunnen doen, das dan vette pech
Sorry tombo niet persoonlijk bedoeld
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was gewoon een ordinaire ronselactie van Schenk en dat had er niets mee te maken of men hem nou wel of niet bij Tombo vindt passen
Oudjaarsdag homoquote:
lijkt me niet prettigquote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik voelde al even een connectie met Gaga.
nu alquote:
hij gaat bij mij altijd zo hangen van dat gekreunquote:Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef pgrferrari het volgende:
US Open kijken
Sharapova tegen Wozniacki.
*Kwijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |