ik kijk naar de dvdserie De Oorlog van Rob Trip. Oh is dat het dacht al wat glinstert er.quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke dvd?
Overigens kijk ik persoonlijk liever naar de film die op de dvd staat.
alstuquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:12 schreef Ladylike het volgende:
* LL zoekt bril
Ik mag nu ook koffie
mogguh
have funn tot laterquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:26 schreef Ladylike het volgende:
ik ga de jassen aandoen en eens kijken of de volvo wil starten
later
quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:12 schreef Ladylike het volgende:
* LL zoekt bril
Ik mag nu ook koffie
mogguh
tot zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:26 schreef Ladylike het volgende:
later
mja wakker nat en aan de koffiequote:Op dinsdag 7 september 2010 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik kruip denk ik maar weer onder de wol, voel me beroerdHoe is het verder met iedereen?
Marijkequote:Op dinsdag 7 september 2010 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kruip denk ik maar weer onder de wol, voel me beroerdHoe is het verder met iedereen?
ben wel gaan werken maar voel me ook niet best!quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
lekkere lapenmand hier in de ksc, panda net terug van ziek zijn, marijke ziek, suikertaartje was niet lekker, Lovelylady is bij de huisarts geweest enz.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ben wel gaan werken maar voel me ook niet best!
Liebchenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Awwww. * MPG maakt thee en perst sinaasappels uit.
Hier wel ok. Zit in een collegezaal op te drogen en een saai verhaal aan te horen. Met koffie, dat wel.
jij voelt je ook snel aangesprokenquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit heul niet in de collegezaal te drogen
Je vergeet Muck die al maanden tobt met haar gezondheid.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekkere lapenmand hier in de ksc, panda net terug van ziek zijn, marijke ziek, suikertaartje was niet lekker, Lovelylady is bij de huisarts geweest enz.
Hier gelukkig niks aan de hand, alleen een beetje moe. Maar ik mag de komende 2 weken ook niet ziek zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekkere lapenmand hier in de ksc, panda net terug van ziek zijn, marijke ziek, suikertaartje was niet lekker, Lovelylady is bij de huisarts geweest enz.
dukkiequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij voelt je ook snel aangesproken
o ja, ook nog. de antibiotica junkquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je vergeet Muck die al maanden tobt met haar gezondheid.
Ik voel me prima, heb alleen wat koude voeten... misschien omdat ik helemaal nat geregend was vanmorgen...quote:
Dat is dan NIET.O.Kquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit heul niet in de collegezaal te drogen
je kent drquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, ook nog. de antibiotica junk
awwwquote:
Nopequote:
zijn wij zo saai?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NopeMaar het gaat wel iets beter, behalve dat mijn luchtwegen zeer doen van het hoesten, en ik me de pleuris verveel
heb je geen laptop of zo waar je je mee kan vermaken ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NopeMaar het gaat wel iets beter, behalve dat mijn luchtwegen zeer doen van het hoesten, en ik me de pleuris verveel
Mijn auto wilde dat niet. Papsie maar uit zijn bed gebeld voor de startkabelsquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:26 schreef Ladylike het volgende:
later
lekker hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:22 schreef Ladylike het volgende:
zo, kleine is naar school, ik heb getankt, de keuken en woonkamer zijn weer leefbaar...
Tijd voor koffie en choco rice
whehehe arme pappa ik had gezegt je belt de wegenwacht maarquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn auto wilde dat niet. Papsie maar uit zijn bed gebeld voor de startkabels
De volvo moet eigenlijk een beurtje hebben, start af en toe slecht vanwege (wrs) een of meerdere slechte bougie(s).quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn auto wilde dat niet. Papsie maar uit zijn bed gebeld voor de startkabels
yep yep, yum yumquote:
das duur als je geen lid bent hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe arme pappa ik had gezegt je belt de wegenwacht maar
whehe, de auto van de monteur, de kozijnen van de schilder, de muren van de stucadoor....quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De volvo moet eigenlijk een beurtje hebben, start af en toe slecht vanwege (wrs) een of meerdere slechte bougie(s).
maar vandaag viel het weer mee
[..]
yep yep, yum yum
Pandaquote:
Ja, maar daar kun je dan een uur of 2 op wachten. Die tijd had ik niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe arme pappa ik had gezegt je belt de wegenwacht maar
Ik ben wel lidquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das duur als je geen lid bent hoor
zal best.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das duur als je geen lid bent hoor
Nee jullie zijn lief, maar wil/kan niet de hele tijd achter die laptop zittenquote:
Ja daar zit ik achter nuquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb je geen laptop of zo waar je je mee kan vermaken ?
Duckiequote:
GF onderhoudt de autoquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehe, de auto van de monteur, de kozijnen van de schilder, de muren van de stucadoor....
[..]
Panda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |