Doe maar 2, maar toch liev dat je bijna onthouden hebt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
iBenny we moeten eigenlijk ook een verjaardagskalender. Ik weet van bijna niemand de verjaardag. Ok, die van Kally, Bella is 3 november? Maar verder...
quote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe maar 2, maar toch liev dat je bijna onthouden hebt.
Voor jou doe ik het, dus je komt?quote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind je geen type -ik haal zomaar even bier voor iemand-.
Eetzequote:
ik heb er in ieder geval een aantal die ik weet in mij foboquote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
iBenny we moeten eigenlijk ook een verjaardagskalender. Ik weet van bijna niemand de verjaardag. Ok, die van Kally, Bella is 3 november? Maar verder...
Waren er heul veel jaquote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedereen is zowat in augustus jarig.
Ik denk nog even.quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor jou doe ik het, dus je komt?
kun je hem sharenquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR
Hoi allemaal
Je bent te vroegquote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR
Hoi allemaal
+7 uur toch?quote:Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
Ja, vanuit japan Benny, wel met wat tijdsverschil.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR
Hoi allemaal
Ja, maar jullie zijn nog niet van me af. net als C_A en haar iPhonequote:
ow dus weer niksquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn nog niet van me af. net als C_A en haar iPhone
zal ntoch wel meer zijn ?quote:
Oh ik dacht aan je nodquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 september 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn nog niet van me af. net als C_A en haar iPhone
Ik nietquote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedereen is zowat in augustus jarig.
ik ook nietquote:
ok voor mijn gevoel lag het oostelijker dan vietnam, blijkbaar dus nietquote:
Neuj, boeit me niet.quote:Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
gaan jullie ook naar die kneus Joran kijken?
NEEquote:Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
NEEquote:Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Nopequote:Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
lekker gladjesquote:Op maandag 6 september 2010 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
Zo, mijn haartjes zijn weer geknipt
quote:
Als je wil.quote:
wanneer jij wiltquote:
deaudt?quote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
O ik weet trouwens het verhaal van die springer hier![]()
Zijn ex woont hier met zijn kindjes, dus dacht hij weet je wat ik spring lekker vanaf de galerij waar mijn kindjes wonen
http://www.wereldtijd-zoeker.nl/wereldklok/quote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef crv het volgende:
[..]
ben ik nou gek, Japan is GMT+9 dus zou het daar 4:15 nu moeten zijn
Tactvolquote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
Zijn ex woont hier met zijn kindjes, dus dacht hij weet je wat ik spring lekker vanaf de galerij waar mijn kindjes wonen
oh lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
Wat een idiootquote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
Lekker strak en glad, nee mensen vinden mijn haar heel zacht en iedereen wil het telkens aanrakenquote:
ok,quote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.wereldtijd-zoeker.nl/wereldklok/
Opgelost, slotje
Ja verleden week, leuk alsof zijn kindjes het niet erg genoeg hebben met het feit dat papa zichzelf van het leven berooft doet hij het ook nog ff bij hun voor de deur.quote:
Hmm, bahquote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja verleden week, leuk alsof zijn kindjes het niet erg genoeg hebben met het feit dat papa zichzelf van het leven berooft doet hij het ook nog ff bij hun voor de deur.
Jezus hoe ga je dat uitleggen![]()
Ik weet nu wel wie het is, kende hem vaag
Wat zieligquote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja verleden week, leuk alsof zijn kindjes het niet erg genoeg hebben met het feit dat papa zichzelf van het leven berooft doet hij het ook nog ff bij hun voor de deur.
Jezus hoe ga je dat uitleggen![]()
Ik weet nu wel wie het is, kende hem vaag
Kloptquote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
ok,
ik zat dus op deze te kijken, maar daar zit dus een fout in![]()
http://www.worldtimezone.com/
slurpquote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker strak en glad, nee mensen vinden mijn haar heel zacht en iedereen wil het telkens aanraken
Ja die knullen zitten bij mijn jongens op schoolquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die knullen zitten bij mijn jongens op school
ja, maar groen geeft aan gmz *9 en de ene groene is 4 en de andere (japan) idd 3 uur (waarschijnlijk zomertijd) wel verwarrend, gebruik die van jou wel voortaanquote:
Sjeuzesquote:Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die knullen zitten bij mijn jongens op school
Ontdek je dat nu al?quote:
Deze heeft een leukere linkquote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
ja, maar groen geeft aan gmz *9 en de ene groene is 4 en de andere (japan) idd 3 uur (waarschijnlijk zomertijd) wel verwarrend, gebruik die van jou wel voortaan
Ze doen het op school wel goed trouwens, de klassen (juffen) waar ze inzitten nemen ook echt de tijd om erover te praten met de andere kinderen, er is ook een brief meegegeven aan de ouders zodat die het ook goed kunnen opvangen en weten waar over gepraat is in de klas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef crv het volgende:
voor die het willen weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
voor die het willen weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
voor die het willen weten:Jottum manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja net zei de kapster nog, waarom laat je je haar niet groeien want als het lang wordt gaat het mooi krullen bij jou. Ik wil helegaar geen krullen menquote:
Ja dat doen ze idd heel goed dan. Geheimzinnig gedoe werkt vaak niet zoquote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze doen het op school wel goed trouwens, de klassen (juffen) waar ze inzitten nemen ook echt de tijd om erover te praten met de andere kinderen, er is ook een brief meegegeven aan de ouders zodat die het ook goed kunnen opvangen en weten waar over gepraat is in de klas.
Maar ja blijft heftig de oudste is 10
Dat denk ik ook wel ja, zou ik wel doen iigquote:Op maandag 6 september 2010 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat doen ze idd heel goed dan. Geheimzinnig gedoe werkt vaak niet zo![]()
wel sneu, 10 jaar, dan weet je vaak al wel hoe of wat. Kan me voorstellen dat moeders besluit te verhuizen trouwens
krullenquote:Op maandag 6 september 2010 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja net zei de kapster nog, waarom laat je je haar niet groeien want als het lang wordt gaat het mooi krullen bij jou. Ik wil helegaar geen krullen men
Wat een held.quote:Op maandag 6 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
Bella, dat andere topic van die gast
dochter doet rare dingen
Ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja, zou ik wel doen iig
nou doeiquote:Op maandag 6 september 2010 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bender vandoor!
Tot morgen! of misschien nog vanavond.
quote:
12 minutenquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bender vandoor!
Tot morgen! of misschien nog vanavond.
jammer voor je danquote:Op maandag 6 september 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga heul niet rijen.
Ik ga alleen Teevee kijken.
![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
HAHA Rinus, even gifje van maken geef me sec
quote:
quote:
van benny is leukerquote:
quote:
Ik had het gezien ja... prachtigquote:
Nee wat een schatjequote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja... prachtig
heb je ook al gezien?
Ahhhhhhhhhhh de schatquote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
SMS van Bos
Ik citeer:
"Hoi ja gaat wel okee, voel me best in orde hier. Groeten aan TAL en kusjes voor c_a, Kal en Bel."
coolquote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
SMS van Bos
Ik citeer:
"Hoi ja gaat wel okee, voel me best in orde hier. Groeten aan TAL en kusjes voor c_a, Kal en Bel."
Wat liev.quote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
SMS van Bos
Ik citeer:
Benny heeft al verkeringquote:Op maandag 6 september 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
Benny had je die Australische gezien die Avey had gepost, die was echt goed en leuk
Wij kunnen een duo beginnen Kal en Belquote:
Kijken magquote:
Hoe komt dat?quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
SMS van Bos
Ik citeer:
Ik weet het niet precies. Moe, dat voornamelijk, beetje alleenig.quote:
O ja zo'n bui, die ken ik wel jaquote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Moe, dat voornamelijk, beetje alleenig.
nou die duitse zijn niet zo makkelijk hoorquote:
Bosquote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
SMS van Bos
Ik citeer:
ja ?quote:
Dus een joetoepje kijken is al uit den boze?quote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
nou die duitse zijn niet zo makkelijk hoor
hmm m kut, moeten we je koppelen ?quote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Moe, dat voornamelijk, beetje alleenig.
quote:
Nog nie... zal ff kijkenquote:Op maandag 6 september 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
Benny had je die Australische gezien die Avey had gepost, die was echt goed en leuk
Ik word niet graag gekoppeldquote:
Die kon echt heel erg goed zingenquote:Op maandag 6 september 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
De rest kan me niet schelen... zij mag winnen
[..]
Nog nie... zal ff kijken
Moet je haar vragen ik weet niet wat zij van contact ad's vind ?quote:Op maandag 6 september 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus een joetoepje kijken is al uit den boze?
Komt goed.quote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Vaduz doe maar kusjes terug van mij
Miauwquote:
Okquote:
Goed he?quote:
Ik loop met een blinddoek over straat zodat ik niet naar meisjes kan kijken, mijn tv zet ik niet meer aan, youtubefilmpje toch maar niet gekeken.... want stel je voorquote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je haar vragen ik weet niet wat zij van contact ad's vind ?
Ik hou niet van de druk die er dan achter zitquote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wel, maar niemand waagt een poging.
Is ook wat he.
Preciesquote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik loop met een blinddoek over straat zodat ik niet naar meisjes kan kijken, mijn tv zet ik niet meer aan, youtubefilmpje toch maar niet gekeken.... want stel je voor![]()
Nee joh... als dat al neit eens mag dan is het bij voorbaat al kansloos
Dat kan mij niet zoveel schelen, het kan ook best werken.quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou niet van de druk die er dan achter zit. Te geforceerd naar mijn smaak.
Ja dat zou mooi zijnquote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als we dat nou eens in Nederland zouden hebben![]()
Nopequote:
Natuurlijk kan het werken. Een gearrangeerd huwelijk kan ook best werken.quote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat kan mij niet zoveel schelen, het kan ook best werken.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik loop met een blinddoek over straat zodat ik niet naar meisjes kan kijken, mijn tv zet ik niet meer aan, youtubefilmpje toch maar niet gekeken.... want stel je voor![]()
Nee joh... als dat al neit eens mag dan is het bij voorbaat al kansloos
doe ik elke ochtend en avondquote:
Nu trek je het weer te ver door.quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het werken. Een gearrangeerd huwelijk kan ook best werken.
Haha, geen dankquote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel beter zonder Norton trouwens
Ik ben dan ook benieuwd of The Voice echt kan laten zien wat ze al weken beloven, want dan zou het -eindelijk- die richting op kunnen gaan.quote:
22:00 uur tochquote:Op maandag 6 september 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Was ff vergeten dat dat vandaag was
herinner me woensdag even, dan zal ik uitgebreid even kijkenquote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
[US Zomeractie] Time to vote!
Willen jullie svp op mij stemmen?
toch kunnen vinden ?quote:
Ik zal eens ff kijkenquote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
Shite, die foto vam Firewirecable vind ik het mooistdie van Chinless erg grappog gedaan, toeval?
En Johnny D.quote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
Shite, die foto vam Firewirecable vind ik het mooistdie van Chinless erg grappog gedaan, toeval?
quote:
Die van zijn rug vin dik wel yumz ya, die andere ziet er net iets te gesjopt uit. Bijna niets zo sekseh als een mannenrugquote:
ik heb gestemdquote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
vind er niet echt mooie tussen zittenquote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
wat ?quote:
Wat ben je heerlijk snel tevredenquote:Op maandag 6 september 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wat doet die beker sterrenmuntthee me goed![]()
.
whutquote:Op maandag 6 september 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wat doet die beker sterrenmuntthee me goed![]()
.
vast niet zo hot als mijn curriy van vanavondquote:
• Die foto van FWC iddquote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
gewoon chanteren, zeg dat je Tombo aan schenkstroop koppeltquote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haal Johny weg op de 3e plaats.
Anders verlies ik
Quite, al legt hij het er wel dik bovenop, dat vind ik jammer. Net zoals sommige vrouwenquote:
Jep. 580 km en ik denk 22 nieuwe bordjes. Moet ik nog even uitzoeken allemaal. Doe ik morgen denk ikquote:
sympquote:
Lang niet altijd hoorquote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk snel tevreden
quote:
ik heb ook voor de goed uitziende normale foto vrouwen gestemd..quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Quite, al legt hij het er wel dik bovenop, dat vind ik jammer. Net zoals sommige vrouwen
quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon chanteren, zeg dat je Tombo aan schenkstroop koppelt
quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. 580 km en ik denk 22 nieuwe bordjes. Moet ik nog even uitzoeken allemaal. Doe ik morgen denk ik
Nee of Veer Eli, knap meisje maar slechte paris Hilton imitatiequote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook voor de goed uitziende normale foto vrouwen gestemd..
Niet op Luna bijvoorbeeld, die half naakt tussen de rotsen ligtZo van... pak me pak me
sorry, daarvoor moet je bij PatriQue zijnquote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lang niet altijd hoor.
[..]
. Fuck you.
Welk topic?quote:Op maandag 6 september 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme wat een vervelend uitzicht in dat topic zeg...
CRV,quote:Op maandag 6 september 2010 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, daarvoor moet je bij PatriQue zijn
Ja ik ben erg tevreden over vandaag iddquote:
halloooooo lieverdquote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
CRV,
HONNEPON !!!!!!!!!!
Maar nu normaal:
goede avond crv![]()
huh?quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef crv het volgende:
pgr![]()
Ik heb zo'n hele grote Grand Prestige opengetrokken
Benny, aubquote:Op maandag 6 september 2010 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
Benny!
Ik als eerste dan krijg ik 3 punten
driekwart liter Barley Wine? Jij durftquote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef crv het volgende:
pgr![]()
Ik heb zo'n hele grote Grand Prestige opengetrokken
dan is het niet erg, zeker als je geen haast hebtquote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben erg tevreden over vandaag idd![]()
Ik had precies 13 seconden meer vertraging dan wat minimaal nodig was om een geld-terug-formuliertje te schrijven
Damn daar staan toch wel een paar hele mooie foto's tussenquote:
Nee, driekwart liter Hertog-Jan, Maar gooed voor die andere draai ik me hand ook niet omquote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
driekwart liter Barley Wine? Jij durft
quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn daar staan toch wel een paar hele mooie foto's tussen
En dan bedoel ik niet die van pgr
HJ GP is HET Nederlandse voorbeeld van een Barley Wine he, dat weet je.quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, driekwart liter Hertog-Jan, Maar gooed voor die andere draai ik me hand ook niet om
Ik stem niet. Krijgen we toch maar een kutkabinet vanquote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
Voor degene die het nog niet gedaan hebben
Doe eens!quote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef pgrferrari het volgende:
Ik verlies toch
Had misschien beter in mijn blootje kunnen gaan staan, had ik miss meer stemmen gekregen
ja doe maar, ik verlies tochquote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stem wel een keer, maar weet nog niet op wie. Wil eigenlijk wel echt stemmen wat ik de mooiste vakantiefoto's vind.
NEEquote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn stem op jou wel weer weghalen hè
Doe maar in spoiler, dit maakt me niet blij.quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Nou als ik moet kiezen tussen
[ afbeelding ]
en.....
Wat heeft haar lichaam een aparte vorm op deze foto.quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
en.....
Ribben tellenquote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe maar in spoiler, dit maakt me niet blij.
Dat is Chanty.quote:
Doe me!quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
en.....
Het ziet er op die foto ook helemaal niet warm uitquote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind dat soort geposeerde foto's echt vreselijk. Heeft een hoog 'Aktueel-gehalte'
Dat is het!quote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind dat soort geposeerde foto's echt vreselijk. Heeft een hoog 'Aktueel-gehalte'
quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
Voor degene die het nog niet gedaan hebben
zijn wij het nu eens ?quote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
Precies datquote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
* -Vaduz- neemt op. Wat kan ik voor u betekenen?quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn wij het nu eens ?
* Crazy-M belt de krant op
Dan had ik ook nog wel mee kunnen doen met mijn "oranje"fotoquote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M blijft bij punt niet echt mooie fotos tussen zitten
weet niet wat precies bedoeling was (geen zin om in te lezen) maar vakantiefoto dan denk ik neit aa neen fotoshoot ofzo.
quote:
Een poes en een hond zijn het eens met elkaar. Is dat nieuws waardig ?quote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
* -Vaduz- neemt op. Wat kan ik voor u betekenen?
Staat ook dat ze het ontzettend koud hadquote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ziet er op die foto ook helemaal niet warm uit.
Ja, voorpagina. Liefst wel met de poes prominent op de foto.quote:Op maandag 6 september 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Een poes en een hond zijn het eens met elkaar. Is dat nieuws waardig ?
Ik heb jouw vakantie foto gevondenquote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
Dan had ik ook nog wel mee kunnen doen met mijn "oranje"foto
Zoals die van Ml-etjequote:Op maandag 6 september 2010 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Staat ook dat ze het ontzettend koud hadHeb dan liever echte vakantiefoto's waarop het in ieder geval lijkt alsof je plezier hebt...
Zoals ik het hek schilderquote:Op maandag 6 september 2010 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Staat ook dat ze het ontzettend koud hadHeb dan liever echte vakantiefoto's waarop het in ieder geval lijkt alsof je plezier hebt...
Mailenquote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn wij het nu eens ?
* Crazy-M belt de krant op
en de hond die haar dan een lik geeft zekerquote:Op maandag 6 september 2010 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, voorpagina. Liefst wel met de poes prominent op de foto.
Nee.quote:Op maandag 6 september 2010 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
en de hond die haar dan een lik geeft zeker
Tibbe.quote:Op maandag 6 september 2010 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Faxe ?quote:
is alleen geen vakantiefotoquote:Op maandag 6 september 2010 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb jouw vakantie foto gevonden![]()
[ afbeelding ]
pasfoto dan ?quote:
Zoietsquote:Op maandag 6 september 2010 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
lolquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
maar luitjes,
Het was mij een waar genoegen om deze avond met jullie te mogen delen.
Helaas is nu het einde aangebroken en zal ik me klaar gaan maken voor een nieuwe nacht.
Slaapt u allen zeer goed en doet uwe dromenprins(ses) de groeten
Bis morgen
nee ik was toch niet op vakantiequote:
Ik had een heel ander beeld bij Ml-etje... Dacht dat ze ouder wasquote:Op maandag 6 september 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals die van Ml-etje. Die is irl ook heel erg leuk
.
Lekker slapen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
maar luitjes,
Helaas is nu het einde aangebroken en zal ik me klaar gaan maken voor een nieuwe nacht.
Bis morgen
Welterusten tot ooitquote:Op maandag 6 september 2010 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
maar luitjes,
Bis morgen
Dat meot je zelf weten... Daar heb je mij niet mee, maar haar wel.quote:Op maandag 6 september 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan zet ik toch lekker Tombo en Schenkstroop bij elkaar
quote:Op maandag 6 september 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat meot je zelf weten... Daar heb je mij niet mee, maar haar wel.
Slaap lekker dogbreathquote:Op maandag 6 september 2010 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
maar luitjes,
Bis morgen
die kruisjes zie je vaak genoegquote:
Dan haal ik lekker mijn stem ook wegquote:Op maandag 6 september 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan zet ik toch lekker Tombo en Schenkstroop bij elkaar
quote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun je wel boos doen... maar het is wel zo
Ik kan mijn stem geen eens meer aanpassenquote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan haal ik lekker mijn stem ook weg
Tombo lijkt me ook zeker een leuke vrouw IRLquote:Op maandag 6 september 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo is in het echt ook heel leuk!
hij heeft wel gelijk,quote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun je wel boos doen... maar het is wel zo
Wat een gelul, stem op de foto die je het mooiste vindt, daten is iets heel anders, niks mee te maken.quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk,
als we hier Pat en Tombo steunen in het ene vote topic moeten we ook pgr steunen in een ander.
dat dusquote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een gelul, stem op de foto die je het mooiste vindt, daten is iets heel anders, niks mee te maken.
Nou dat vind ik echt onzin. Niet ten nadele van pgr maar ik stem echt op de dingen die ik het leukste vind.quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk,
als we hier Pat en Tombo steunen in het ene vote topic moeten we ook pgr steunen in een ander.
Het maakt toch niet uit.quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een gelul, stem op de foto die je het mooiste vindt, daten is iets heel anders, niks mee te maken.
Ik heb gewoon gestemd op de fotos die ik het leukst/bijzonderst, ed. leek.quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk,
niks gelul, der wordt toch bewust gevraagd of je tombo op xxx en niet schenkstroop wilt koppelen en pat op juici. Is precies hetzelfde. als men vindt dat Tombo en SS bij elkaar passsen moet men dat ook gewoon kunnen doen, das dan vette pechquote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg het eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |