Dit dusquote:Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef FreezePop het volgende:
Een verzonnen dagboek topic, zelden zo een slechte gezien
Nee, sorry. Er is hier geen plaats voor onzin. FOK! is een serieus forum.quote:Op maandag 6 september 2010 20:04 schreef peeetje het volgende:
ey maar even serieus,
dit is natuurlijk onzin, in het dagelijks leven doe ik iets heel anders. maar ik vind jullie reacties altijd erg leuk op mijn belachelijke topic`s. kan ik niet een apparte sectie krijgen waar ik dit soort absurde vragen kan neerzetten?
gr
Vraag het de modjes en je weet hetquote:Op maandag 6 september 2010 20:04 schreef peeetje het volgende:
ey maar even serieus,
dit is natuurlijk onzin, in het dagelijks leven doe ik iets heel anders. maar ik vind jullie reacties altijd erg leuk op mijn belachelijke topic`s. kan ik niet een apparte sectie krijgen waar ik dit soort absurde vragen kan neerzetten?
gr
Kladblok.quote:Op maandag 6 september 2010 20:04 schreef peeetje het volgende:
ey maar even serieus,
gr
hahahahahahahha en dat zegt hijquote:Op maandag 6 september 2010 20:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, sorry. Er is hier geen plaats voor onzin. FOK! is een serieus forum.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:05 schreef SuperderpJim het volgende:
[..]
Nee, sorry. Er is hier geen plaats voor onzin. FK! is een zereneus forum.
suckerquote:Op maandag 6 september 2010 20:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 20:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog beter, maak er een echte klacht van en open je topic in KLB.quote:Op maandag 6 september 2010 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maak nog 's zo'n topic, alleen deze keer 10x zo ranzig en met veel meer details.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |