Doe maar 2, maar toch liev dat je bijna onthouden hebt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
iBenny we moeten eigenlijk ook een verjaardagskalender. Ik weet van bijna niemand de verjaardag. Ok, die van Kally, Bella is 3 november? Maar verder...
quote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe maar 2, maar toch liev dat je bijna onthouden hebt.
Voor jou doe ik het, dus je komt?quote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind je geen type -ik haal zomaar even bier voor iemand-.
Eetzequote:
ik heb er in ieder geval een aantal die ik weet in mij foboquote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
iBenny we moeten eigenlijk ook een verjaardagskalender. Ik weet van bijna niemand de verjaardag. Ok, die van Kally, Bella is 3 november? Maar verder...
Waren er heul veel jaquote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedereen is zowat in augustus jarig.
Ik denk nog even.quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor jou doe ik het, dus je komt?
kun je hem sharenquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR
Hoi allemaal
Je bent te vroegquote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR
Hoi allemaal
+7 uur toch?quote:Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
Ja, vanuit japan Benny, wel met wat tijdsverschil.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR
Hoi allemaal
Ja, maar jullie zijn nog niet van me af. net als C_A en haar iPhonequote:
ow dus weer niksquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn nog niet van me af. net als C_A en haar iPhone
zal ntoch wel meer zijn ?quote:
Oh ik dacht aan je nodquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 september 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn nog niet van me af. net als C_A en haar iPhone
Ik nietquote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedereen is zowat in augustus jarig.
ik ook nietquote:
ok voor mijn gevoel lag het oostelijker dan vietnam, blijkbaar dus nietquote:
Neuj, boeit me niet.quote:Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
gaan jullie ook naar die kneus Joran kijken?
NEEquote:Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
NEEquote:Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Nopequote:Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
lekker gladjesquote:Op maandag 6 september 2010 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
Zo, mijn haartjes zijn weer geknipt
quote:
Als je wil.quote:
wanneer jij wiltquote:
deaudt?quote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
O ik weet trouwens het verhaal van die springer hier![]()
Zijn ex woont hier met zijn kindjes, dus dacht hij weet je wat ik spring lekker vanaf de galerij waar mijn kindjes wonen
http://www.wereldtijd-zoeker.nl/wereldklok/quote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef crv het volgende:
[..]
ben ik nou gek, Japan is GMT+9 dus zou het daar 4:15 nu moeten zijn
Tactvolquote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
Zijn ex woont hier met zijn kindjes, dus dacht hij weet je wat ik spring lekker vanaf de galerij waar mijn kindjes wonen
oh lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
Wat een idiootquote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
Lekker strak en glad, nee mensen vinden mijn haar heel zacht en iedereen wil het telkens aanrakenquote:
ok,quote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.wereldtijd-zoeker.nl/wereldklok/
Opgelost, slotje
Ja verleden week, leuk alsof zijn kindjes het niet erg genoeg hebben met het feit dat papa zichzelf van het leven berooft doet hij het ook nog ff bij hun voor de deur.quote:
Hmm, bahquote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja verleden week, leuk alsof zijn kindjes het niet erg genoeg hebben met het feit dat papa zichzelf van het leven berooft doet hij het ook nog ff bij hun voor de deur.
Jezus hoe ga je dat uitleggen![]()
Ik weet nu wel wie het is, kende hem vaag
Wat zieligquote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja verleden week, leuk alsof zijn kindjes het niet erg genoeg hebben met het feit dat papa zichzelf van het leven berooft doet hij het ook nog ff bij hun voor de deur.
Jezus hoe ga je dat uitleggen![]()
Ik weet nu wel wie het is, kende hem vaag
Kloptquote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
ok,
ik zat dus op deze te kijken, maar daar zit dus een fout in![]()
http://www.worldtimezone.com/
slurpquote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker strak en glad, nee mensen vinden mijn haar heel zacht en iedereen wil het telkens aanraken
Ja die knullen zitten bij mijn jongens op schoolquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die knullen zitten bij mijn jongens op school
ja, maar groen geeft aan gmz *9 en de ene groene is 4 en de andere (japan) idd 3 uur (waarschijnlijk zomertijd) wel verwarrend, gebruik die van jou wel voortaanquote:
Sjeuzesquote:Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die knullen zitten bij mijn jongens op school
Ontdek je dat nu al?quote:
Deze heeft een leukere linkquote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
ja, maar groen geeft aan gmz *9 en de ene groene is 4 en de andere (japan) idd 3 uur (waarschijnlijk zomertijd) wel verwarrend, gebruik die van jou wel voortaan
Ze doen het op school wel goed trouwens, de klassen (juffen) waar ze inzitten nemen ook echt de tijd om erover te praten met de andere kinderen, er is ook een brief meegegeven aan de ouders zodat die het ook goed kunnen opvangen en weten waar over gepraat is in de klas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef crv het volgende:
voor die het willen weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
voor die het willen weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
voor die het willen weten:Jottum manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja net zei de kapster nog, waarom laat je je haar niet groeien want als het lang wordt gaat het mooi krullen bij jou. Ik wil helegaar geen krullen menquote:
Ja dat doen ze idd heel goed dan. Geheimzinnig gedoe werkt vaak niet zoquote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze doen het op school wel goed trouwens, de klassen (juffen) waar ze inzitten nemen ook echt de tijd om erover te praten met de andere kinderen, er is ook een brief meegegeven aan de ouders zodat die het ook goed kunnen opvangen en weten waar over gepraat is in de klas.
Maar ja blijft heftig de oudste is 10
Dat denk ik ook wel ja, zou ik wel doen iigquote:Op maandag 6 september 2010 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat doen ze idd heel goed dan. Geheimzinnig gedoe werkt vaak niet zo![]()
wel sneu, 10 jaar, dan weet je vaak al wel hoe of wat. Kan me voorstellen dat moeders besluit te verhuizen trouwens
krullenquote:Op maandag 6 september 2010 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja net zei de kapster nog, waarom laat je je haar niet groeien want als het lang wordt gaat het mooi krullen bij jou. Ik wil helegaar geen krullen men
Wat een held.quote:Op maandag 6 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
Bella, dat andere topic van die gast
dochter doet rare dingen
Ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja, zou ik wel doen iig
nou doeiquote:Op maandag 6 september 2010 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bender vandoor!
Tot morgen! of misschien nog vanavond.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |