Die blijft dan fractievoorzitter.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links komt er niet, dat klopt. Maar ik denk dat Rutte wel uitgespeeld is wanneer het niet mogelijk blijkt een rechts kabinet te vormen. Dan neemt de VVD wellicht wel zitting in het kabinet, maat wordt Rutte geen premier.
Hij heeft geen geschikte opvolgers binnen de fractie?quote:
Edith Schippers wordt genoemd, maar dat is nou niet echt een wandelende reclame voor de VVD. Vervelende stem ook btw.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft geen geschikte opvolgers binnen de fractie?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Boomlaars het volgende:
http://twitter.com/fritswester/status/23227083131
![]()
Als niet-linkse fokker mag je mij ook uitlachen. Dit hele circus is lachwekkend te noemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:38 schreef Boekenwurm het volgende:
Haha, dit is wel leuk om boze linkse fokkers uit te lachen.
Het gaat om de frustratie en de boosheid natuurlijk, schadenfreude.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als niet-linkse fokker mag je mij ook uitlachen. Dit hele circus is lachwekkend te noemen.
Draaikonterij en ongeloofwaardigheid ten top.
Ach so...komen we weer terug waar we het gisteren ook al over hadden....hoe serieus neem je het allemaal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Het gaat om de frustratie en de boosheid natuurlijk, schadenfreude.
Die heeft wel veel meer de gave om over te komen als iemand die boven de partijen staatquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:31 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof Cohen een premier voor heel het land zou kunnen zijn.
Enorm idd..quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef eriksd het volgende:
Gniffel. Deze formatie is een grote soap.
Als Verhagen zijn partij graag kapot ziet gaan dan is dit inderdaad een zeer aantrekkelijk alternatiefquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:44 schreef Boomlaars het volgende:
Ik zie geen reden waarom Verhagen niet verder zou willen. Er is geen aantrekkelijker alternatief voor het CDA dan deze coalitie.
Dit gaat nergens meer over idd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach so...komen we weer terug waar we het gisteren ook al over hadden....hoe serieus neem je het allemaal.
Wat politici in hun ijver maar weinig lijken te beseffen is dat mensen van allerlei rangen en standen hierdoor de politiek en politici steeds minder serieus nemen en het meer als een soap bekijken....en dan nog vreemd opkijken als er bij de volgende verkiezingen weer minder mensen de weg naar de stembus maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |