abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86287255
pff al 2 dagen achter elkaar de A16 helemaal vast... dan maar bij Alexander eraf :) maar veel stoplichten :r
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:12:15 #177
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86293306
Ik ben inderdaad blij dat ik niet aan de noordkant van Rotterdam hoef te zijn :+.
pi_86297213
Zo, weer 400 km er op zitten. Zeeland - Hilversum, A58, A17, A59 en A27. Druk genoeg, maar weinig last van echte files gehad gelukkig :)
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:39:50 #179
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_86297257
Zo eerste keer snelweg in me nieuwe auto zit er ook op :). Tis nog best lastig om precies 50 / 120 aan te houden, ik zit al snel steeds 10km te hard :P En ik voel me weer een beetje noob zoals in me eerste paar rijlessen :')

Morgen ga ik samen met de vriend van me moeder een wat langer ritje doen (van rotterdam naar woensdrecht, ongeveer 50 minuten) dus lekker wat snelweg kilometers vreten.
Op elke fokker past een bril.
pi_86297707
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Catch_me het volgende:
Morgen ga ik samen met de vriend van me moeder een wat langer ritje doen (van rotterdam naar woensdrecht, ongeveer 50 minuten) dus lekker wat snelweg kilometers vreten.
Veel plezier in de Bergen op Zoomse-bocht :D
pi_86298120
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Piles het volgende:

[..]

Veel plezier in de Bergen op Zoomse-bocht :D
Bij de Philip Morris. :P
Goh, wat zouden die waarschuwingsborden toch voor nut hebben? :?
pi_86300785
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef vannelle het volgende:

[..]

haha jeugdsentiment bocht :P altijd bij mn ouders in de auto op de achterbank op weg naar opa en oma, waren we bij die bocht dan waren we er bijna *O*
pi_86300830
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:12 schreef JDude het volgende:
Ik ben inderdaad blij dat ik niet aan de noordkant van Rotterdam hoef te zijn :+.
ellukuh doordeweekse dag, a16-a20. Jeej :'(
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:42:38 #184
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_86311634
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef vannelle het volgende:

[..]

Jep heb er destraks kennis mee gemaakt _O- Tering he wat een bocht :')! Als je het niet door hebt zit je idd zo in de vangrail als je je snelheid niet tijdig aanpast naar 50/60 zoals de borden aangeven ;)
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:11:19 #185
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86326197
Vanavond dacht ik even gek te worden toen ik drie kinderen half op mijn motorkap zag zitten. Bij mij in de straat staan bomen waar nu grote bollen afvallen met hazelnoten in zitten. Die kinderen pulken die nootjes eruit, en die klotedingen liggen precies rond mijn auto.. Heeft het verhaal ook een positieve kant? Ja! Ik at die nootjes vroeger ook en je krijgt er waanzinnige diaree van, wat er voor zorgt dat ze morgen dus niet meer komen! ^o^
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 12 september 2010 @ 12:03:42 #186
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_86338056
Gisteravond ook voor het eerst wezen tanken, gelijk iets fout gedaan wat je maar 1 x fout doet :')

Mijn tankdop zit aan de bestuurders kant, dus ik rij rustig naar de meest rechtse pomp omdat er niemand stond. Na een beetje een te krappe bocht stond ik eindelijk naast de pomp. Ik kijk uit me raam, ik kijk nog eens :')... hangt er maar 1 slang: LPG/Gas :@

Ben maar snel doorgereden naar het volgende tankstation :@ :D
  zondag 12 september 2010 @ 12:10:51 #187
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_86338228
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:03 schreef Catch_me het volgende:
Gisteravond ook voor het eerst wezen tanken, gelijk iets fout gedaan wat je maar 1 x fout doet :')

Mijn tankdop zit aan de bestuurders kant, dus ik rij rustig naar de meest rechtse pomp omdat er niemand stond. Na een beetje een te krappe bocht stond ik eindelijk naast de pomp. Ik kijk uit me raam, ik kijk nog eens :')... hangt er maar 1 slang: LPG/Gas :@

_O-
  zondag 12 september 2010 @ 12:18:19 #188
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86338408
Ook geen aanrader: tanken in Tiel terwijl (blijkbaar) even verderop Appelpop aan de gang is. Heel dat tankstation was in gebruik als parkeerplaats, ergens midden tussen de geparkeerde auto's stonden nog wat pompen verstopt.

Maar goed, wel getankt voor 1,14.4 terwijl het langs de snelweg 1,22.9 was 8-).
pi_86338932
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:03 schreef Catch_me het volgende:

Ik moest een keer tanken maar ik zag nergens een bordje 'Euro 95' dus toen deed ik maar net alsof ik ff wat moest doen en toen ben ik snel door gereden naar de tank aan de andere kant van het dorp omdat ik wist dat daar wel euro 95 hebben :')
pi_86339509
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:42 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Jep heb er destraks kennis mee gemaakt _O- Tering he wat een bocht :')! Als je het niet door hebt zit je idd zo in de vangrail als je je snelheid niet tijdig aanpast naar 50/60 zoals de borden aangeven ;)
Meestal zijn in scherpe bochten de (advies)snelheden véél te laag vind ik, maar daar klopt ie aardig!
pi_86339536
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef Purdey het volgende:
Heeft het verhaal ook een positieve kant? Ja! Ik at die nootjes vroeger ook en je krijgt er waanzinnige diaree van, wat er voor zorgt dat ze morgen dus niet meer komen! ^o^
_O- _O- _O-
pi_86340009
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:54 schreef vannelle het volgende:

[..]

Meestal zijn in scherpe bochten de (advies)snelheden véél te laag vind ik, maar daar klopt ie aardig!
Met mijn eigen auto kan ik meestal 30 á 40 km/u harder door zo'n bocht heen (bochten die ik ken zelfs nog harder), totdat ik het een keer met de caddy van de zaak deed. Dat ging dus niet. Gelukkig zat er een flinke berm en fietspad naast.
  zondag 12 september 2010 @ 14:16:50 #193
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86342144
Ik ben vandaag de koningin van het parkeren en autorijden! *O*
Ik heb mezelf na m'n examen niet meer zo goed zien rijden dan vandaag :{
Bij m'n broer waren alleen parkeerplaatsen vrij waar fileparkeren aan te pas kwam, wat ik dus al sinds april ofzo niet meer gedaan had. Ik stond er in een steek in :{ En precies op 5 cm van de stoeprand _O- Eenmaal thuisgekomen reed ik een stukje door om op de hoek te parkeren, ik draaide 'm er in 1 keer in!!

Onderweg is de auto niet afgeslagen, wat een euforie! *O*
Alleen op de heenweg last gehad van een klever }:| Wat is dat irritant zeg ;( Toen ik 50 reed begreep ik het nog wel (alhoewel, dat is de max snelheid dus..) maar toen ik 60 reed kleefde hij nog :{
Hoe dan ook, de auto is schadevrij, en ik ben zo blij als een kind :s)
pi_86342261
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef Purdey het volgende:
Ik ben vandaag de koningin van het parkeren en autorijden! *O*
Ik heb mezelf na m'n examen niet meer zo goed zien rijden dan vandaag :{
Bij m'n broer waren alleen parkeerplaatsen vrij waar fileparkeren aan te pas kwam, wat ik dus al sinds april ofzo niet meer gedaan had. Ik stond er in een steek in :{ En precies op 5 cm van de stoeprand _O- Eenmaal thuisgekomen reed ik een stukje door om op de hoek te parkeren, ik draaide 'm er in 1 keer in!!

Onderweg is de auto niet afgeslagen, wat een euforie! *O*
Alleen op de heenweg last gehad van een klever }:| Wat is dat irritant zeg ;( Toen ik 50 reed begreep ik het nog wel (alhoewel, dat is de max snelheid dus..) maar toen ik 60 reed kleefde hij nog :{
Hoe dan ook, de auto is schadevrij, en ik ben zo blij als een kind :s)
Klevers, heerlijk is dat.. Rij je al met 140-150 en vinden ze het nog niet hard genoeg gaan :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_86342273
Goed bezig Purdey ^O^ :D

Klevers :r Had er vrijdag 1 op de snelweg, op de rechterbaan, terwijl de linkerbaan leeg was :') Zijn gewoon mensen die het blijkbaar niet doorhebben dat ze kleven :{
pi_86342321
Boo! Ik wil mooi weer en rijden in plaats van werken. -O-
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_86342330
Maak mezelf er ook wel eens schuldig aan.. Maar dat is meer om de gaten dicht te houden zodat niet elke bosmongool met 100 de auto naar links gooit zodat ik weer vol in de remmen moet :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_86342559
Ik moest gisteravond in het donker rijden (nu wel met de juiste lampen aan!) maar er was een omleiding en ik kende de weg niet ;( De weg zoeken in het donker gaat geen hobby worden, denk ik.
Tap tap tap
pi_86342581
Go Purdey *O* *O* *O*
Tap tap tap
  zondag 12 september 2010 @ 14:41:58 #200
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86343136
Echt heel fijn om zo te kunnen rijden :)
Muziekje aan, ramen vergeet ik steeds open te doen trouwens, en dan aan het einde van de rit zeggen 'Wat was het trouwens verfuckt warm in die auto..' :')
Stonden wel m'n achteruitwissers al de hele rit aan kwam ik achter toen ik bij m'n broer de straat in reed. Had ook geen idee hoe die uit moesten. Heb ik op moeten zoeken in het instructieboekje :')

En thuis zei m'n vader weer 'Nou, je hebt lekker geparkeerd, je staat helemaal tegen de achterkant van de stoep aan met je wielen :N ' Het is ook echt nóóit goed :{ Hij is sowieso ontzettend mocking bezig omdat ik alleen in m'n auto ging rijden, een heel stuk. Vraag me steeds af wat hij nou wil, nog een half jaar naast me bivakeren om zijn 'verbeterpuntjes' door te voeren?! Overbeschermende vaders..blegh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')